kyleung 寫道:
[quote]
car_pretty 寫道:
豬 ma
你偏心, only 約 joe 聚聚, 咁其他人呢, 同埋我哋仲坐緊月果班咁點呀, 嬲你 :evil: :evil:
carmenw,,,,,,好明白你心情,BB仔半夜喊係好正常架BOR,無得話嘈吾嘈住人架BOR,點解咁話你架,就算食奶粉都會喊架啦,你試下自己pump奶出黎睇下有幾多囉,我個陣時死pump 都係得二安,BB食親全人奶都無尿ALL,先無再餵咋,你睇下一日夠吾夠六七條片片啦,夠既話吾洗怛心佢吾夠食架,
由 ymc2727 於 2004-12-03 19:14:16
tw, all ma,
頂, 公司要減我人工呀!!!!!!!!!!!!!!!
要搵奶粉$架嘛, 重要減
唔係話市道反映有2.8%加咩, 都反映唔到0係我身上嘅
好在0個日幫Fish買教育基金, 順便買咗六合彩, 帶"hit"我中咗一條3個字, 一條5獎jar,
Fish, I love you so much.