跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


1281#
發表於 04-12-3 16:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Car Man:
心口都會,不過要將d米撥開兩邊,
以免影響佢呼吸呀!
肚仔就可以重少少,多d安全感


侯爵府

積分: 24274


1282#
發表於 04-12-3 16:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
豬 ma
你偏心, only 約 joe 聚聚, 咁其他人呢, 同埋我哋仲坐緊月果班咁點呀, 嬲你 :evil: :evil:


車仔:
係咪覺得我好有良心呢?
之前駿媽話攪X'mas gathering,我都話不如新年先,
因為有人未坐完月,唔係咁方便
所以其實我都好想約Car Man呀,Sandy呀等等去食個tea聚一聚都好,都唔敢出聲住! :mrgreen:
都係我抵錫d呢?!


侯爵府

積分: 24274


1283#
發表於 04-12-3 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

由於未知今晚小謙謙又會唔會玩野
所以,now,
Him Him sleep = I sleep ...
18:00再來meal time & chat time!!


大宅

積分: 4607


1284#
發表於 04-12-3 18:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
[quote]
car_pretty 寫道:
豬 ma
你偏心, only 約 joe 聚聚, 咁其他人呢, 同埋我哋仲坐緊月果班咁點呀, 嬲你 :evil: :evil:


車仔:
係咪覺得我好有良心呢?
之前駿媽話攪X'mas gathering,我都話不如新年先,
因為有人未坐完月,唔係咁方便
所以其實我都好想約Car Man呀,Sandy呀等等去食個tea聚一聚都好,都唔敢出聲住! :mrgreen:
都係我抵錫d呢?! [/quote]
:mrgreen: :mrgreen:, 扺鍚!!!
不過同豬 ma 講笑姐, 你哋坐完月可以出得街, 咁你哋可以約出嚟聚聚, 都唔駛話等埋所有 members, 好似之前我哋都係邊個放產假得閒咪出去 tea 一 tea .... 我好大方, 唔知嬲 ga (反話), hehe


子爵府

積分: 10053


1285#
發表於 04-12-3 18:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔:
有呀, 日日都有沖黎當水飲.
尋日朝去健康院, 姑娘叫我試餵比佢睇, 之後話我應該夠奶比呀囡,但係我呀媽聽完都仲係認為我唔夠, 'cos呀囡飲完奶奶後幾個字又喊, 好鬼扭計, 要um/抱住訓, 但都係好易醒, 尤其係00am~06am個時段, 成晚add add聲, 無覺好訓:-(
卡嘢


子爵府

積分: 10053


1286#
發表於 04-12-3 18:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe:
今朝泵出黎都有成4oz, 呀囡飲3oz都飽到嘔, 話比佢知, 佢又唔出聲.
有呀, 呀囡all shu shu d片片都好夠份量架.

我就黎比我呀媽激水, 再咁落去, 我驚忍唔到坐月要番自已屋企.

註: 我呀媽係我出院番到屋企果時同我講, 話佢已經唔似得2年前幫我細妹湊佢個囡時咁好精力, 好多時都唔冇記性, 包括坐月要煲d乜食, 而家都係日日問人.
至於同bb沖涼, 佢仲雞手鴨腳過我.
我而家既心情可想而知咁down:cry:
carmenw,,,,,,好明白你心情,BB仔半夜喊係好正常架BOR,無得話嘈吾嘈住人架BOR,點解咁話你架,就算食奶粉都會喊架啦,你試下自己pump奶出黎睇下有幾多囉,我個陣時死pump 都係得二安,BB食親全人奶都無尿ALL,先無再餵咋,你睇下一日夠吾夠六七條片片啦,夠既話吾洗怛心佢吾夠食架,
卡嘢


伯爵府

積分: 17686


1287#
發表於 04-12-3 19:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
唔記得贊您好記性, 我做雙滿月都記得
您個眼仔方法好似落咒, hahahahaha.....
不過我真係會試
珍珠茉都買埋添

car man,
做雙滿月同滿月一樣, 不過因為Fish唔足月, 又支氣管炎過, so, 等佢有兩個月人仔, 大小小至比佢出入酒樓呢d地方0者


大宅

積分: 4607


1288#
發表於 04-12-3 19:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

卡嘢
唔好咁 down la, 信自己, 如果卡樂 b 食到 3 oz, 一定夠飽, 如果埋身餵, e 生話 bb 啜 10-15 mins 都已 ok, 所以唔駛擔心... 你同你 mami 講 bb 食人奶, 係食得好密, 不過都知身邊有人唔 support, 又真係幾 upset ... 我隻囡而家有時啜 10 mins 到, 瞓一陣, 半粒鐘又要, 有時真係比佢吹漲


伯爵府

積分: 17686


1289#
發表於 04-12-3 19:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw, all ma,
頂, 公司要減我人工呀!!!!!!!!!!!!!!!
要搵奶粉$架嘛, 重要減
唔係話市道反映有2.8%加咩, 都反映唔到0係我身上嘅

好在0個日幫Fish買教育基金, 順便買咗六合彩, 帶"hit"我中咗一條3個字, 一條5獎jar,
Fish, I love you so much.

tw,
您0個時係咪比人減2千呀?


珍珠宮

積分: 33190


1290#
發表於 04-12-3 19:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[quote]
carmenw 寫道:
註: 我呀媽係我出院番到屋企果時同我講, 話佢已經唔似得2年前幫我細妹湊佢個囡時咁好精力, 好多時都唔冇記性, 包括坐月要煲d乜食, 而家都係日日問人.
至於同bb沖涼, 佢仲雞手鴨腳過我.
[quote]
car野,
我奶奶都係咁架, 無記性.
佢都話唔記得點揍架, 我都同老公講我好驚, 好擔心架.
宜家唯有比多d佢試下, 當然係我面前啦.
有嘜唔妥, 我可以即刻出聲嘛.
坐月食嘜, 奶奶都係街市問人咋


珍珠宮

積分: 33190


1291#
發表於 04-12-3 19:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

san ma,
明白. (其實我抵打先真, 我相信你唔止講過1次, 係我無心裝載.. )

咁慘...比人減人工...
嘜環境唔係好左既咩


大宅

積分: 4613


1292#
發表於 04-12-3 21:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
我好低調架:mrgreen: :mrgreen: ,住埋4年先簽紙(排期仲係玩即興證婚人都係自己老友咋),
中西結婚儀式都冇打算做,今年結婚4週年啦,
如果唔係有阿金撈b要比老公阿媽知,
而家我仲叫緊佢阿媽做伯有,佢叫我做何小姐:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
佢阿媽預早通知我話金撈b滿月做埋入門儀式,我同只佬講
可唔可以淨認金撈b,我唔入門得唔得,佢話我痴線:mrgreen: :mrgreen:


mamajoe,
遲d大力b係咪要著fur呀!! :mrgreen: :mrgreen:
妳奶奶都得架啦

sandy
東主無良:-| :-| :-|


大宅

積分: 4607


1293#
發表於 04-12-3 21:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈 ma
金撈 b 真係好肉地, 真係想咬佢一啖, 嗒得杯落呀


大宅

積分: 2201


1294#
發表於 04-12-3 22:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

各位mami,

想問下, 生前一星期直到而家, 隻右手好痛又無力, 有咩計仔? 可唔可以睇跌打架?


侯爵府

積分: 24274


1295#
發表於 04-12-3 22:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hilda:
原來如此!

但點解唔想入門啫?
做余太有咩唔好呀?
你唔鍾意佢屋企?

算你唔係d衰人啦!哈哈!!! :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1296#
發表於 04-12-3 22:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

anna:
我餵奶餵到shoulder and neck勁痛
連帶對手同手臂都痛埋
咁樣餵奶好唔掂
亞仔又dum奶食
食一餐食至少45mins!好痛!

我都想去睇跌打!屋企人睇開一個在官涌,叫黃傑!
唔係唱歌果個呀!!


男爵府

積分: 5167


1297#
發表於 04-12-3 22:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
你個囝越黎越重, 你隻手咪會越黎越痛囉.
小心小心喎.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


珍珠宮

積分: 33190


1298#
發表於 04-12-3 22:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
anna:
我餵奶餵到shoulder and neck勁痛
連帶對手同手臂都痛埋
咁樣餵奶好唔掂
亞仔又dum奶食
食一餐食至少45mins!好痛!

我都想去睇跌打!屋企人睇開一個在官涌,叫黃傑!
唔係唱歌果個呀!!


洋房

積分: 476


1299#
發表於 04-12-3 23:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

由 ymc2727 於 2004-12-03 19:14:16

tw, all ma,
頂, 公司要減我人工呀!!!!!!!!!!!!!!!
要搵奶粉$架嘛, 重要減
唔係話市道反映有2.8%加咩, 都反映唔到0係我身上嘅

好在0個日幫Fish買教育基金, 順便買咗六合彩, 帶"hit"我中咗一條3個字, 一條5獎jar,
Fish, I love you so much.


唉! 都係啲宣傳手法啫! 整體市埸2.8%吖ma!!

一條3個字5獎即是有幾多$$$?
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了
該用戶已被刪除

1300#
發表於 04-12-3 23:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo