跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4164


1281#
發表於 04-12-19 01:17 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf & hellohello...
Check PM, please!!!

cwy...
You're so smart wor... yes, I'm talking myself very 肥美... hahah................................... :-P

hellohello...
re: 換靚樣
我驚個框框装ng哂咁大個頭wor... :mrgreen:


大宅

積分: 2515


1282#
發表於 04-12-19 01:18 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf,
Look o左未!

hellohello,
since wai ching slept at the first hour and after she woke up, 佢心情唔多靚,always stick to me la, so couldn't take photo!


大宅

積分: 4348


1283#
發表於 04-12-19 01:21 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

New,
意.........咦..............
好似幾得Wor!!!
BTW......丫...你丫!!!

cwy,
OR..............原來如此!


大宅

積分: 4164


1284#
發表於 04-12-19 01:22 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hellohello...
咪係law... 食少個tea都喺度lor...


大宅

積分: 2515


1285#
發表於 04-12-19 01:23 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf,
then next time we can call your friend's 30% taxi!

hellohello,
because of this reason, 今日我就要單手去toilet(一手"po"住大小姐!我聽到係出面等o既妹妹仔好


大宅

積分: 1596


1286#
發表於 04-12-19 01:26 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

cwy,
唔好意思,轉數低......Look 乜呀??

屎火,你唔講我竟然忙到唔記得左我今晚未食晚飯tim ,頭先一返屋企就即刻煮粉俾佢兩兄妹食........之後一味掛住同阿仔搵資料.........家陣個肚打哂豉tim......撇一陣先,要去摷下有無野食.......


大宅

積分: 4348


1287#
發表於 04-12-19 01:26 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

New,
yes...yes...........
聽日煩o下你先得...問你驚未!

Bmf,
E.....咁橋呀.............
我同hubby成日都"互相"投訴買到成屋都係什物架!!!
BMF 寫道:
hellohello,
(我先唔信你hubby會擲你lee個萬能賢妻良母出走廊訓ah!!!)
.......唉.......一言難盡.......佢成日都投訴我買到成屋都係什物架........


大宅

積分: 4164


1288#
發表於 04-12-19 01:30 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf...
Again, please!!! :mrgreen:
Oh, quick quick eat la... 1:20am lu...

呢個24孝mama為咗仔女, 自己連dinner都ng記得食!!!

cwy...
re: single hand to toilet
難度指數: 5-star
妳話我g mah... 我幫手... 睇住wai ching mah!!!

hellohello...
煩我... 冇問題... if 我得閒比妳煩... :mrgreen:


大宅

積分: 2515


1289#
發表於 04-12-19 01:31 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf,
無o左loo!見到你先再講!or你預備好我再打多次出


大宅

積分: 4348


1290#
發表於 04-12-19 01:32 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

Bmf,
re:未食晚飯
o下........我連夜宵都吃埋la!


大宅

積分: 4164


1291#
發表於 04-12-19 01:36 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hellohello...
我今晚未食.................. 夜宵!!!

ah, 想upload photos... but更想chatting with u all... tomorrow先upload la!!!


大宅

積分: 2515


1292#
發表於 04-12-19 01:37 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

new,
佢"kam"住唔肯落地 ,so被迫做d咁高難度o既動作!


大宅

積分: 4348


1293#
發表於 04-12-19 01:40 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

cwy,
真係辛苦了媽媽la~~~

New,
我意思係..........電你炸!


大宅

積分: 4164


1294#
發表於 04-12-19 01:44 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf...


hellohello...
電我?! 我夠g la... 醒字派ga mah!!! :mrgreen:

睇番d相真係hahaha!!!


大宅

積分: 1596


1295#
發表於 04-12-19 01:51 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

我返黎啦,原來屋企無哂cup-noodle,自己又唔想開火煮,所以食左個麵包,再加半桶"布甸味"o既"黑勁dad 使,再加半包餅......唔.......家陣個肚都幾滿足 :-P ........不過個胃腩今晚就.........

cwy,
please check pm


大宅

積分: 4348


1296#
發表於 04-12-19 01:55 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

New,
你睇d o羊相......睇到hallhallhall呀???
丫唔係...hahaha至真!
太眼訓...........1時睇過lon tim~~~


大宅

積分: 4164


1297#
發表於 04-12-19 01:59 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hellohello...
冇ah... 見到有人擘大個口得個窿之mah!!! :lol:

cwy...
your big head photo disappears!!!

bmf...
cup noodle~~ 家中必備... I mean myself!!!


大宅

積分: 2515


1298#
發表於 04-12-19 02:00 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

bmf,
check pm, understand mo???


大宅

積分: 1596


1299#
發表於 04-12-19 02:00 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

hellohello,
........hehe.......我成日都唔記得同你講,你張大頭相,我睇親都覺得似西片個D恐怖大屋.........入黑之後.......wow wow 聲..............跟住有好多蝙蝠飛黎飛去........跟住有吸血彊C........唔好意思........有無嚇親你 :mrgreen:


大宅

積分: 4348


1300#
發表於 04-12-19 02:01 |只看該作者

Re: 2003年3月媽媽會 Part 21 ~ Merry X'mas

Bmf,
點解你要提cup-noodle呢????????????
我...我......我都係要早d抖la!

New,
耶..............唔明ah??? ?-(


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo