跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


1281#
發表於 09-9-22 11:36 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 08:31 發表


morning~
我都訓得唔好啊~。。如果晚晚都系咁,我都唔知小B出細之后點挨。。

我都瞓得唔好,尋晚阿b係咁玩,叫極都唔瞓,玩到3點先肯瞓,
佢瞓左我先有得瞓.


男爵府

積分: 5770


1282#
發表於 09-9-22 11:37 |只看該作者
我要準備出門去檢查了,返來再傾.


大宅

積分: 4922


1283#
發表於 09-9-22 11:38 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 10:21 AM 發表



嘩, 勁呀 ~~~ 我暫時都係洗得果套 pooh pooh 床品咋!哈哈!好懶呀真係!我都要努力 d 先得 ~~~ d 奶樽呀, 奶咀又一次都未烚過 ...=.= ....


哈哈~唔驚! 我仲懶!! 我只系用手洗咗小B 5 條紗巾!! 哈哈哈。。。乜到無啦!


大宅

積分: 4922


1284#
發表於 09-9-22 11:38 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 11:37 AM 發表
我要準備出門去檢查了,返來再傾.


have fun with ur baby!!! ^_^...


大宅

積分: 4922


1285#
發表於 09-9-22 11:45 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-22 11:34 AM 發表

你真係好潮,見到你就覺得自己好老tim~~


唔好咁講啦。。我仲好擔心腦都未生好就做媽媽。。到時唔識睇住小B啊。。


大宅

積分: 3518


1286#
發表於 09-9-22 11:45 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 11:38 發表


have fun with ur baby!!! ^_^...


我facebook request左add你..但好似仲未add到啊..

[ 本帖最後由 koey5 於 10-6-30 19:32 編輯 ]


大宅

積分: 4438


1287#
發表於 09-9-22 11:46 |只看該作者
你地有冇飲奶茶呢
我都係一個星期一杯 現在仲要走糖
因為糖尿高左少少
現在好有恆心 老公晚晚同我晚飯後行半個鐘
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4922


1288#
發表於 09-9-22 11:51 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-22 11:45 AM 發表


我facebook request左add你..但好似仲未add到啊..我係koey ng!!!!


無哦~ 你個display系點架?。。


大宅

積分: 3518


1289#
發表於 09-9-22 11:55 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 11:51 發表


無哦~ 你個display系點架?。。


唔通我add錯人...hahaha


大宅

積分: 1595


1290#
發表於 09-9-22 11:55 |只看該作者
有有有呀.....一個星期一杯.......每次飲完都覺得好滿足呀
原帖由 ksorange 於 09-9-22 11:46 發表
你地有冇飲奶茶呢
我都係一個星期一杯 現在仲要走糖
因為糖尿高左少少
現在好有恆心 老公晚晚同我晚飯後行半個鐘


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1291#
發表於 09-9-22 11:55 |只看該作者
我而家有飲奶茶呀, 一個星期1-2杯啦...
有咗開頭反而無飲...
而家忍唔住呀...
原帖由 ksorange 於 09-9-22 11:46 發表
你地有冇飲奶茶呢
我都係一個星期一杯 現在仲要走糖
因為糖尿高左少少
現在好有恆心 老公晚晚同我晚飯後行半個鐘


大宅

積分: 3518


1292#
發表於 09-9-22 11:57 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 11:51 發表


無哦~ 你個display系點架?。。


你個blog有冇寫野嫁??我add左你做blog友


大宅

積分: 2419


1293#
發表於 09-9-22 12:02 |只看該作者
我都係有糖尿, 不過一個星期都係有飲1杯~~有時走糖, 有時加小小算了~
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 11:55 發表
我而家有飲奶茶呀, 一個星期1-2杯啦...
有咗開頭反而無飲...
而家忍唔住呀...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1294#
發表於 09-9-22 12:05 |只看該作者
我無糖尿...
只係飲糖水高咗少少...
不過跟住2次覆診又就嚟過低, 所以近排都無戒口lu...

聽日又要拮手指喇...
希望血糖指數高返少少, 而我又有重到啦...
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 12:02 發表
我都係有糖尿, 不過一個星期都係有飲1杯~~有時走糖, 有時加小小算了~


大宅

積分: 4922


1295#
發表於 09-9-22 12:11 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-22 11:57 AM 發表


你個blog有冇寫野嫁??我add左你做blog友


我個blog無寫野架。。我都系開黎睇其他媽媽嘅blog...haha...你facebook張相系點架?


大宅

積分: 2419


1296#
發表於 09-9-22 12:21 |只看該作者
我都係飲糖水果陣高呀~
不過後來去覆診去拮手指, 血糖係無高到的, 但係我已經3個星期無重到了~仲要輕返小小, 不過係私家度check BB, BB係有大度, 仲要係大B, 所以都ok~


原帖由 lai_tat 於 09-9-22 12:05 發表
我無糖尿...
只係飲糖水高咗少少...
不過跟住2次覆診又就嚟過低, 所以近排都無戒口lu...

聽日又要拮手指喇...
希望血糖指數高返少少, 而我又有重到啦...
...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1297#
發表於 09-9-22 12:23 |只看該作者
IC...
最緊要BB有大嘅, 咁就唔駛擔心啦...

我要10月頭先至睇私家呀...
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 12:21 發表
我都係飲糖水果陣高呀~
不過後來去覆診去拮手指, 血糖係無高到的, 但係我已經3個星期無重到了~仲要輕返小小, 不過係私家度check BB, BB係有大度, 仲要係大B, 所以都ok~


...


大宅

積分: 1540


1298#
發表於 09-9-22 12:31 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 10:11 發表
Good morning...

我噚晚又開多2機洗小B嘢喇...
到而家為止, 開咗5機, 淨係洗佢啲嘢喎...
但係依然仲有嘢未洗晒...

係呀, 我睇咗安撫奶咀嘅說明, 真係可以烚架...
我下次會同奶樽一齊烚架喇... ...


前天洗左揹帶咋, 我都最少仲有兩機要洗(d人送既新衫, 床圍), 但天文台呢緊話有雨, 我想洗都唔得了..

你一次洗咁多, 要好多地方晾到..


大宅

積分: 1540


1299#
發表於 09-9-22 12:35 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 2009-9-22 11:46 發表
你地有冇飲奶茶呢
我都係一個星期一杯 現在仲要走糖
因為糖尿高左少少
現在好有恆心 老公晚晚同我晚飯後行半個鐘


我都有飲, 1wk, 1-2次, 因為咁好味好難忍口..
通常會要淡d/多奶, 唔加糖..


大宅

積分: 4922


1300#
發表於 09-9-22 12:37 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 12:31 PM 發表


前天洗左揹帶咋, 我都最少仲有兩機要洗(d人送既新衫, 床圍), 但天文台呢緊話有雨, 我想洗都唔得了..

你一次洗咁多, 要好多地方晾到..


我要等同老公去買個柜仔for小B D衫先開始洗啊~ 如果唔系我都唔知洗完放邊好。。。

你地系唔系洗一次架? 會唔會差唔多生嘅時候再洗多次?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo