在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


1281#
發表於 05-4-18 17:32 |只看該作者

Re: 女人自在空間

TUNGMI

千期唔好係我面前做衰野, 我會做証人架

呀未答你呀, D混醬好唔掂, 下次要多D麻醬, 少D甜醬, D辡醬得個咸, C得, 但D燒買同腸粉都算OK


珍珠宮

積分: 40434


1282#
發表於 05-4-18 17:34 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lulubb
你有三罐細a+2號仔係我度, 你又幾時拎, 我想要左隻蝴蝶, 得唔得


子爵府

積分: 10877


1283#
發表於 05-4-18 17:38 |只看該作者

Re: 女人自在空間

我係一個哀人又點唔做衰野呢??? wahahahaaaaaaa


子爵府

積分: 10877


1284#
發表於 05-4-18 17:39 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

八卦問點解有蝴蝶ke 我買咁耐都無喎


珍珠宮

積分: 40434


1285#
發表於 05-4-18 17:41 |只看該作者

Re: 女人自在空間

個隻蝴蝶係用醫生form sent去拎奶粉sample送
Tungmimi 寫道:
phibow

八卦問點解有蝴蝶ke 我買咁耐都無喎


侯爵府

積分: 23722


1286#
發表於 05-4-18 17:44 |只看該作者

Re: 女人自在空間

TUNGMI

仲咩要做哀人呀, 要做開心人

唔要啦, 咸到好難頂呀,所以話啦, 食腸粉D混醬真係好緊要, 下次試下粉菓燒買, 要辡油呀


珍珠宮

積分: 40434


1287#
發表於 05-4-18 17:44 |只看該作者

Re: 女人自在空間

走人


子爵府

積分: 10877


1288#
發表於 05-4-18 17:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

886


侯爵府

積分: 23722


1289#
發表於 05-4-18 17:51 |只看該作者

Re: 女人自在空間

我又走lu


男爵府

積分: 6436


1290#
發表於 05-4-18 18:00 |只看該作者

Re: 女人自在空間

收工喇~~


男爵府

積分: 8378


1291#
發表於 05-4-18 18:33 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow
你幾時來我度or mtr等, 隻蝴蝶就送比你個豆豆
thanks
phibow 寫道:
lulubb
你有三罐細a+2號仔係我度, 你又幾時拎, 我想要左隻蝴蝶, 得唔得
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1292#
發表於 05-4-18 19:05 |只看該作者

Re: 女人自在空間

leave lar

大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 5353


1293#
發表於 05-4-18 19:21 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexisma,
岩岩先知你又識LOVETSUNGTSUNG...
我地遲d會搬同一宿舍(上次講果度)...都係相認左無耐ja...
下次我叫佢CALL 埋你...
唔好 我呀,我真係唔知架... :mrgreen: :mrgreen:...你地點識架?

eh,呢掛公司好多meeting...又唔可以好似只係聽,...有d壓力...
:-D


男爵府

積分: 5353


1294#
發表於 05-4-19 09:08 |只看該作者

Re: 女人自在空間

GOOD MORNING...
:-D


子爵府

積分: 10877


1295#
發表於 05-4-19 09:10 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Morning!

C 野
嘜咁橙呀成日要開會 不過通常係要員先成日開會 喂......麥當當早餐mon-thur 又係$12 (指定款 )


男爵府

積分: 5353


1296#
發表於 05-4-19 09:18 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmi,
係呀,會計部得幾個人當然係要員...我同事sat sick完,今日又sick...又係我頂...c唔c...
:-D


子爵府

積分: 10877


1297#
發表於 05-4-19 09:24 |只看該作者

Re: 女人自在空間

有名俾妳.....c 野嘛

咁又真係幾橙ke~~~有無可能增聘人手呢

LOVELYMOM 寫道:
tungmi,
係呀,會計部得幾個人當然係要員...我同事sat sick完,今日又sick...又係我頂...c唔c...


男爵府

積分: 5353


1298#
發表於 05-4-19 09:25 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Tungmimi 寫道:
有名俾妳.....c 野嘛

咁又真係幾橙ke~~~有無可能增聘人手呢

[quote]
LOVELYMOM 寫道:
tungmi,
係呀,會計部得幾個人當然係要員...我同事sat sick完,今日又sick...又係我頂...c唔c...
[/quote]

都有既...同我呀頂傾緊...不過我同事一個月都sick下... ?-( ?-( 真係...
:-D


侯爵府

積分: 23722


1299#
發表於 05-4-19 09:30 |只看該作者

Re: 女人自在空間

早晨呀

c野, 都話你易tum架啦,一句似人講ge說話就做c你啦


男爵府

積分: 5353


1300#
發表於 05-4-19 09:35 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexismama 寫道:
早晨呀

c野, 都話你易tum架啦,一句似人講ge說話就做c你啦


係lor,今朝早都有d唔開心...我同事sat sick...尋日又feel唔到佢sick...今日又sick...次次去完旅行第2日一定sick...我 leave,佢話就話係我個rep,但係都無做我d野...e-mail都唔reply...eh...
:-D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo