







原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:15 發表
其實話就話粥仔, 但嗰煲嘢仲杰過爛飯~~
我自己睇到都唔想食~~
我上個月已經提議話唔好煲粥, 跟我哋食GAR喇~~ 但婆婆堅持要煲, 話再大啲先算~~ 同埋我女未識自己食~~ 餵得佢黎, 自己就食唔到~~
睇人哋嗰啲就大得 ...
唔可以煲得太杰架........ 唔好話阿女, 我諗俾返婆婆食都
mouth:!! 黏住響個喉嚨度...... 邊個都唔鍾意啦.....
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:18 發表
佢喊乜呀?無啦啦?因為要食粥所以喊?
原帖由 jessicashek 於 10-10-13 12:18 發表
我個都係呀, 我煮咁阿仔都唔係好俾面架, 但係同樣既野, 好似蒸魚咁, 有咩tech呀, 阿仔都可以唔食架, 但係阿婆煮咩佢都話好食架, 連煮通粉俾佢食呀, 佢一粒都食清呀, 連湯都飲埋呀, 我成日都話佢係擦鞋仔呀, 我話你 ...
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:18 發表
佢哋係有一段厭粥/奶期~~ 如果佢真係唔想食就由得佢啦~!! 遲早佢都會食返!! 唔水太擔心
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:21 發表
呵呵~咁無計喇! 即係公公岩煮小朋友野食!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:13 發表
今日去試~ 如果ok嘅我會join佢個package - $3600包10次針灸+18日藥!! 公司保險cover到$2800! 自己都係俾$800!! 如果work真係好ok~!!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 11:54 發表
今晚book咗去呢間試針灸減肥
http://www.kindhearted.hk/acu_fit1.htm
希望有用啦!![]()
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:29 發表
尖叫,即係感示好不滿,情勢好波動,對小朋友唔健康架,你地有無試過了解佢咩事呀? 打唔係辦法黎架,要真正了解佢先得! 果D杰爛飯佢唔食,就要出第二D方法架喇! 墨守成規都唔係辦法,改變下,試下比通粉,意粉佢食丫,佢咁大個 ...
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:31 發表
唔可以煲得太杰架........ 唔好話阿女, 我諗俾返婆婆食都mouth:" />!! 黏住響個喉嚨度...... 邊個都唔鍾意啦.....
如果你提議唔work下次試吓用醫生過橋~ 我有時都咁同婆婆講, 話醫生話要咁咁咁, ...