興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1281#
發表於 10-10-13 12:26 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:16 發表
係BOR! 要做多好多清潔,怕佢再痴到D病菌上身嘛!


我要吸塵,之後拖地,仲要用滴露抹曬全間屋...


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1282#
發表於 10-10-13 12:27 |只看該作者
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:14 發表
陰公........

記住準時食同一定要食曬成個course呀!!


要食6日,,見到都心痛


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1283#
發表於 10-10-13 12:29 |只看該作者
尖叫,即係感示好不滿,情勢好波動,對小朋友唔健康架,你地有無試過了解佢咩事呀? 打唔係辦法黎架,要真正了解佢先得! 果D杰爛飯佢唔食,就要出第二D方法架喇! 墨守成規都唔係辦法,改變下,試下比通粉,意粉佢食丫,佢咁大個,都要學下自己用食具!
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:15 發表




其實話就話粥仔, 但嗰煲嘢仲杰過爛飯~~
我自己睇到都唔想食~~
我上個月已經提議話唔好煲粥, 跟我哋食GAR喇~~ 但婆婆堅持要煲, 話再大啲先算~~ 同埋我女未識自己食~~ 餵得佢黎, 自己就食唔到~~

睇人哋嗰啲就大得 ...


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1284#
發表於 10-10-13 12:29 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:23 發表
抱實唔放? 靚唔靚女先? 靚女又空大既,咪比佢抱下LAW! 真係叻仔! 咁細個就引到D靚女埋身~


果3個....連我都覺得
呀囝比佢地圍就喊到收唔到聲...


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1285#
發表於 10-10-13 12:31 |只看該作者
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:15 發表




其實話就話粥仔, 但嗰煲嘢仲杰過爛飯~~
我自己睇到都唔想食~~
我上個月已經提議話唔好煲粥, 跟我哋食GAR喇~~ 但婆婆堅持要煲, 話再大啲先算~~ 同埋我女未識自己食~~ 餵得佢黎, 自己就食唔到~~

睇人哋嗰啲就大得 ...
唔可以煲得太杰架........ 唔好話阿女, 我諗俾返婆婆食都mouth:!! 黏住響個喉嚨度...... 邊個都唔鍾意啦.....
如果你提議唔work下次試吓用醫生過橋~ 我有時都咁同婆婆講, 話醫生話要咁咁咁, 佢通常都會聽!!
我嗰個都出曬牙仔咁滯~~ 但佢又冇乜點扭.... 真係算係咁~~


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1286#
發表於 10-10-13 12:32 |只看該作者
GOOD! 心態好好!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:18 發表
佢哋係有一段厭粥/奶期~~ 如果佢真係唔想食就由得佢啦~!! 遲早佢都會食返!! 唔水太擔心


大宅

積分: 4057

畀面勳章


1287#
發表於 10-10-13 12:32 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:18 發表
佢喊乜呀?無啦啦?因為要食粥所以喊?


食食下唔肯食就喪喊, 仲陰公過比人打......

原帖由 jessicashek 於 10-10-13 12:18 發表


我個都係呀, 我煮咁阿仔都唔係好俾面架, 但係同樣既野, 好似蒸魚咁, 有咩tech呀, 阿仔都可以唔食架, 但係阿婆煮咩佢都話好食架, 連煮通粉俾佢食呀, 佢一粒都食清呀, 連湯都飲埋呀, 我成日都話佢係擦鞋仔呀, 我話你 ...


其實我哋多數係炒菜, 跟住就係斬料~~ 都無乜比到佢食~ 係食菜+飯LOR~~

原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:18 發表
佢哋係有一段厭粥/奶期~~ 如果佢真係唔想食就由得佢啦~!! 遲早佢都會食返!! 唔水太擔心


厭奶嗰期都無咁乞人憎, 起碼食得慢都叫食曬, 而家把口用鐵筆都撬唔開, 好似啲粥仔係毒藥咁款......

原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:21 發表
呵呵~咁無計喇! 即係公公岩煮小朋友野食!


係佢見我哋圍埋食, 應該會好好食, 其實如果我妹唔返黎係無乜餸~~ 餐餐都係煎/蒸魚炒菜......


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1288#
發表於 10-10-13 12:32 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:15 發表
講起BABY佬同BABY女,咪即係睇到STEPH女同戲菲一樣!!!
哈哈!!! 又係喎.... 不過老公都捨得打阿b, baby佬唔知捨唔捨得呢?


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1289#
發表於 10-10-13 12:32 |只看該作者
包括舉人?!
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 12:19 發表


你知啦, 我好冇記性架麻, 我做過既野, 好快就唔記得架喇


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1290#
發表於 10-10-13 12:34 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:18 發表
佢喊乜呀?無啦啦?因為要食粥所以喊?
我嗰個嗰時冇喊....... 係用手遮住個口再跑開啫.......


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1291#
發表於 10-10-13 12:36 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:19 發表
講左D鞋音既NO.字眼
死!! 我之前都好似講過........ 版主會唔會禁我3日架???


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1292#
發表於 10-10-13 12:36 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:24 發表
唔怪得之啦! 即管去試啦,8舊水抵比啦!


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1293#
發表於 10-10-13 12:37 |只看該作者
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 12:24 發表


你又教壞人喇
安安, 我地都係正經人家, 咪理佢啫
你係正經人家?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????





















哦!


翡翠宮

積分: 79898

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1294#
發表於 10-10-13 12:37 |只看該作者
通淋巴 - where? How much?

原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:13 發表
係咁推唔係辦法, 治標不治本....... 始終覺得自己生完身體差咗~~ 咁咪諗住減肥(水腫)+調理返個身體囉!!


翡翠宮

積分: 79898

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1295#
發表於 10-10-13 12:38 |只看該作者
How much for the first trial?

原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:13 發表
今日去試~ 如果ok嘅我會join佢個package - $3600包10次針灸+18日藥!! 公司保險cover到$2800! 自己都係俾$800!! 如果work真係好ok~!!

原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 11:54 發表
今晚book咗去呢間試針灸減肥
http://www.kindhearted.hk/acu_fit1.htm

希望有用啦!


大宅

積分: 4057

畀面勳章


1296#
發表於 10-10-13 12:38 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:29 發表
尖叫,即係感示好不滿,情勢好波動,對小朋友唔健康架,你地有無試過了解佢咩事呀? 打唔係辦法黎架,要真正了解佢先得! 果D杰爛飯佢唔食,就要出第二D方法架喇! 墨守成規都唔係辦法,改變下,試下比通粉,意粉佢食丫,佢咁大個 ...


呢啲我哋有比, 但佢只係當小食, 食兩啖又係合埋個口......

原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:31 發表
唔可以煲得太杰架........ 唔好話阿女, 我諗俾返婆婆食都mouth:" />!! 黏住響個喉嚨度...... 邊個都唔鍾意啦.....
如果你提議唔work下次試吓用醫生過橋~ 我有時都咁同婆婆講, 話醫生話要咁咁咁, ...


我阿媽係潮婆, 唔係啲唔聽人講嘅人~~ 每餐粥煲乜料佢已經日日新鮮, 一個禮拜有三個款~~ 我都唔想佢咁辛苦, 同埋餵唔到佢食粥嘅係我哋唔係佢~~ 我老豆話佢下午餐粥唔係咁, 係我哋餵先會咁......


大宅

積分: 2393

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1297#
發表於 10-10-13 12:38 |只看該作者
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:36 發表
死!! 我之前都好似講過........ 版主會唔會禁我3日架???


應該唔會秋後算帳掛,


大宅

積分: 2393

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1298#
發表於 10-10-13 12:39 |只看該作者
原帖由 JChan 於 10-10-13 12:38 發表
How much for the first trial?


我去個web site睇過, 好似450一次仲包四日藥


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1299#
發表於 10-10-13 12:40 |只看該作者
原帖由 JChan 於 10-10-13 12:37 發表
通淋巴 - where? How much?

我屋企樓下~!! $180 1次, 45min

[ 本帖最後由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:48 編輯 ]


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1300#
發表於 10-10-13 12:41 |只看該作者
原帖由 JChan 於 10-10-13 12:38 發表
How much for the first trial?



$350+$80, 診費+1次針灸

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo