興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1281#
發表於 10-12-13 13:52 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 13:33 發表


27号...一人一個包 ~~


起碼一人一個餐啦,慳左100k喎,咪玩啦~~~


珍珠宮

積分: 32869


1282#
發表於 10-12-13 13:53 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 13:51 發表


算吧, 依一刻幾多錢已經唔重要~~~咁ms要幾時註冊?


18号呀, 軒軒個日扮聖誕樹表演嫁, 不過c6話佢去喎~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1283#
發表於 10-12-13 13:54 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 13:50 發表


早兩日知都唔洗俾st cat~整定嘅~~~


呢筆錢整定要之佢fing嫁喇~~~


珍珠宮

積分: 32869


1284#
發表於 10-12-13 13:55 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 13:50 發表


早兩日知都唔洗俾st cat~整定嘅~~~


係啦...錢都事小, 仲有好多退讀手續要搞呀~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1285#
發表於 10-12-13 13:56 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 13:52 發表


知道左啦~~
佢叫我冷靜喎~~


佢喺公司開心到發哂顛你唔知啫~~~


珍珠宮

積分: 32869


1286#
發表於 10-12-13 13:56 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 13:54 發表


呢筆錢整定要之佢fing嫁喇~~~


而家比左4間(計埋ms), 位位600,真係夠去台灣啦~~


珍珠宮

積分: 32869


1287#
發表於 10-12-13 13:57 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 13:56 發表


佢喺公司開心到發哂顛你唔知啫~~~


咁我都好想睇下呀~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1288#
發表於 10-12-13 14:00 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 13:56 發表


而家比左4間(計埋ms), 位位600,真係夠去台灣啦~~


慧中你有比咩??


珍珠宮

積分: 32869


1289#
發表於 10-12-13 14:03 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:00 發表


慧中你有比咩??


唉...c6係都話要比呀...佢對慧中不嬲都有情意結啦~~


珍珠宮

積分: 32869


1290#
發表於 10-12-13 14:05 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:00 發表


慧中你有比咩??


係呀, winnie, 真係要多謝你呀...唔係我都唔醒起要報ms呀~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1291#
發表於 10-12-13 14:05 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:03 發表


唉...c6係都話要比呀...佢對慧中不嬲都有情意結啦~~


咁冇佢軒軒又未必有今日嘅佳績嘅~~
男人識飲水思源係好事嚟嫁~~~

[ 本帖最後由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:12 編輯 ]


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1292#
發表於 10-12-13 14:09 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:05 發表


係呀, winnie, 真係要多謝你呀...唔係我都唔醒起要報ms呀~~


傻啦...你唔記得你都係比咗唔少意見我嫁~~~
我真係覺得我哋呢個圈嘅靚太好難得嫁,識咗都唔夠一年,大家都唔會唔抵得/妒忌大家,真係交個心出嚟傾計/做朋友,而家逐漸見大家嘅小朋友有好offer,真係會開心同感動到喊呀~~~


珍珠宮

積分: 32869


1293#
發表於 10-12-13 14:10 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:05 發表


咁冇佢軒軒又未必有今日嘅佳績嘅~~
男人飲水思源係好事嚟嫁~~~


係呀...真嫁, 軒軒今日咁唔怕醜同開朗, 真係多謝班老師同學校嫁~~


珍珠宮

積分: 32869


1294#
發表於 10-12-13 14:12 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:09 發表


傻啦...你唔記得你都係比咗唔少意見我嫁~~~
我真係覺得我哋呢個圈嘅靚太好難得嫁,識咗都唔夠一年,大家都唔會唔抵得/妒忌大家,真係交個心出嚟傾計/做朋友,而家逐漸見大家嘅小朋友有好offer,真係會開心同感動到 ...


係呀...係呀.....
所以我真係好想軒軒同晞進齊齊入pc嫁, 咁就真係happy ending啦~~ ~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1295#
發表於 10-12-13 14:13 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:10 發表


係呀...真嫁, 軒軒今日咁唔怕醜同開朗, 真係多謝班老師同學校嫁~~


重有你個個禮拜帶佢去公園呢? 我就話依個軒媽功勞最大


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1296#
發表於 10-12-13 14:13 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:12 發表


係呀...係呀.....
所以我真係好想軒軒同晞進齊齊入pc嫁, 咁就真係happy ending啦~~ ~~


雖然我都想,但我而家連ms封信都未到手,言之尚早喇~~
我見有啲人都未收到信,我擔心因為你哋in得早所以早啲收信呀~~~咁我又要再等喇~~~mouth:


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1297#
發表於 10-12-13 14:15 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 14:13 發表


重有你個個禮拜帶佢去公園呢? 我就話依個軒媽功勞最大


咁爸爸媽媽更加功不可抺啦~~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1298#
發表於 10-12-13 14:15 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:09 發表


傻啦...你唔記得你都係比咗唔少意見我嫁~~~
我真係覺得我哋呢個圈嘅靚太好難得嫁,識咗都唔夠一年,大家都唔會唔抵得/妒忌大家,真係交個心出嚟傾計/做朋友,而家逐漸見大家嘅小朋友有好offer,真係會開心同感動到 ...


係呀係呀,好難得,好感動,27號真係要一齊抱頭痛哭~
咁我都要多謝你地介紹tt俾rachel,多謝,多謝晒~~~
錫晒你地咁多個


珍珠宮

積分: 32869


1299#
發表於 10-12-13 14:17 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 14:15 發表


係呀係呀,好難得,好感動,27號真係要一齊抱頭痛哭~
咁我都要多謝你地介紹tt俾rachel,多謝,多謝晒~~~
錫晒你地咁多個 ...


tt唔係呀xx指定你要報咩~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1300#
發表於 10-12-13 14:17 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:15 發表


咁爸爸媽媽更加功不可抺啦~~~


咁唔知軒軒今日又有無自助餐食呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo