立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
small531 發表於 11-8-13 15:19 BABY 會知道咩事侯應該出黎...爽爽過期居留...不過就係因為咁...佢就大隻d...後期既時候...我覺得訓覺係最 ...
我bb無得過期居留架,一到預產期就要摧生。
KiKiWitch 發表於 11-8-13 17:10 探你同bb, 遠d有咩所謂喎!! 而且火車轉地鐵, 都好方便~ 只要帶d嘢搭車做, 車程唔悶就ok
你唔怕辛苦就得啦!你地個個都係新鮮滾熱辣的熟手媽媽,過黎過我兩朝,指點指點。
KiKiWitch 發表於 11-8-13 17:13 我諗第日都會少咗上嚟, 因為我要快快做晒d嘢, 準時放工返去陪叮叮 同埋, tea time已經蛇咗去泵奶, 費事仲h ...
遲d你同事放產假,你仲忙呀!
KiKiWitch 發表於 11-8-13 17:16 叻女~ 我都係用母乳咀, 叮叮未滿月嗰時都唔識用 係準備返工前先夾硬train佢用, 初頭喊都飛起, 擰成 ...
勁wow!!! 10 mins飲完支奶,真係好爽手呀!
黃二少奶 發表於 11-8-13 17:31 我麻麻地全熟O既蛋
我都係喜歡食半生熟的蛋,全熟感覺好硬!依加炒 or煎都要全熟。
gangting 發表於 11-8-13 17:29 我怕完全搞唔掂,所以請24小時加二個月
咁可以好好休息,過左兩個月,你精神好多,加上你生果時係冬天,要特別照顧你同bb。冬天真係要熟手的人,快手幫bb換片,沖涼,……. 。之後你工人學到野,都可以跟得上。
sasa888 發表於 11-8-13 17:28 我都唔敢俾晒佢用呀...驚佢唔係埋身呀..所以剩係2/3點個餐先叫c6用樽餵我訓多陣.... ...
你bb得10日人仔,兩樣都飲到奶奶,真係適應力強。
男爵府
積分: 9670
黃二少奶 發表於 11-8-13 15:35 好難捕,我開住機等佢就唔肯郁, 等到冇心機,趶等佢就郁喇
黃二少奶 發表於 11-8-13 15:12 我個鐘生完姑娘問我駛唔駛轉半私家
我都想住!!睇下到時有無位,但我又怕太方便d人黎探訪,自己d親友 or隔離床d親友,太多出入,會好忙!
small531 發表於 11-8-13 17:56 後期我都開住部機成日先捕到ja....
但開住部機太耐唔郁,會自己關機呢!
悅同 發表於 11-8-13 17:36 因為你傷口大,一定比普通傷口痛d。我係屋企搵到個水泡,諗緊有無需要帶入院。heehee! ...
gangting 發表於 11-8-13 13:32 我自己好想住single room,但係c6話唔想side太多$,因為陪月要$50000
Single room真係貴好多。
悅同 發表於 11-8-13 17:40 我bb無得過期居留架,一到預產期就要摧生。 @@...唔係要1個星期先摧生架咩?
悅同 發表於 11-8-13 17:58 但開住部機太耐唔郁,會自己關機呢!
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-8-13 17:59 Single room真係貴好多。
small531 發表於 11-8-13 17:59
因為我有糖尿,E生驚bb過期居留會太大隻b。但好諷刺係我bb一直都細。所以唔怕會太大生產困難。都係好,最少有個deadline,知道唔會遲過5/9號。
gangting 發表於 11-8-13 18:03 Extra $40,000-50,000
訓果幾晚唔值比多幾萬蚊啦!
依加大跌市呀!慳d啦!
small531 發表於 11-8-13 17:58 我個時qe 就有埋既...你可以問下間醫院有冇先...
唔緊要啦!個水泡未吹氣,好輕巧。帶定無所謂啦!你果時使唔使用?傷口痛嗎?
small531 發表於 11-8-13 18:00 我較左唔會自動熄機...長開...
真係要charge爆電黎捕足。
你幾時再照?唔知睇唔睇到bb係男定女呢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy