跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1281#
發表於 05-10-26 16:29 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

我地諗住去公立醫院打, 因為唔水$
6個月至兩歲既都可以....大家諗諗啦
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 1601


1282#
發表於 05-10-26 16:31 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

今晚要開會呀, 都唔知開到幾點, 矣......
本來o係尋晚開o架, 不過老細心情唔好, 好似食o左屎咁, 所以咪改為今晚開囉, 頂!!! 我見佢今日仲黑口黑面咁, 真o係想打巴佢, 都痴痴o地~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1283#
發表於 05-10-26 16:33 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

NOPAN 寫道:
我地諗住去公立醫院打, 因為唔水$
6個月至兩歲既都可以....大家諗諗啦


pan,

o係咩?? 原來我o地可以去公立醫院打o架咩?? 咁o係咪要預早 book o左先呀??
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 2296


1284#
發表於 05-10-26 16:33 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy, cs

個tea 好好味呀! thanks


大宅

積分: 2877


1285#
發表於 05-10-26 16:40 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

babycs 寫道:
nopan, MM ki bon & Miffy

食tea 呀..

我都有upload d 韻韻新相喎...click 依度啦 記得請我食野喎..你地呀,


How come I don't have tea ga :-( :-(


男爵府

積分: 5764


1286#
發表於 05-10-26 16:43 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry

好呀.. 你一陣請我食大餐啦.. 我都忍唔住要請你食多個tea 呀..哈..

仲有呀..乜真係要打呀, 但我又聽d人講, 一打開年年都要打囉.. so 都仲心大心細囉

nopan


乜可去公立醫院打既咩, 但要唔要排好耐呢??

:-D


大宅

積分: 1601


1287#
發表於 05-10-26 16:51 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cs,

快 D 去食 TEA 啦!!! 趁熱食呀!! 哈哈~~ :tongue:
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5764


1288#
發表於 05-10-26 16:51 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cicy

唔好意思, 我以為請左tea 你添呀... 我補數, 打孖上..快去食啦..
:-D


男爵府

積分: 6302


1289#
發表於 05-10-26 16:56 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

pan,

係每次打半枝呀 ... TOTAL 1 枝.
公立醫院有得打咩 ??再有條件 KA WOR .

上次我睇 NEWS..係話拎"中" 援家庭先得呀 ..OR 老人家...ETC.

我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


男爵府

積分: 5770


1290#
發表於 05-10-26 16:58 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry, Bon, CS, Cicy, Pan
家陣好多嘢做呀,今晚 or 聽日補返d榴槤比你哋呀(事關要慢慢嘆架ma )


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1291#
發表於 05-10-26 17:05 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiBoBo 寫道:
pan,

係每次打半枝呀 ... TOTAL 1 枝.
公立醫院有得打咩 ??再有條件 KA WOR .

上次我睇 NEWS..係話拎"中" 援家庭先得呀 ..OR 老人家...ETC.


yes yes, 綜援家庭&長者都唔水$
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1292#
發表於 05-10-26 17:08 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

babycs 寫道:
nopan
乜可去公立醫院打既咩, 但要唔要排好耐呢??


又唔知喎, 未check

cs,
我請你食大餐
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1293#
發表於 05-10-26 17:10 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

HelloMoon 寫道:
Cherry, Bon, CS, Cicy, Pan
家陣好多嘢做呀,今晚 or 聽日補返d榴槤比你哋呀(事關要慢慢嘆架ma )


成五點先話多野做...唔水放工咩
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 2877


1294#
發表於 05-10-26 17:22 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

babycs 寫道:
cicy

唔好意思, 我以為請左tea 你添呀... 我補數, 打孖上..快去食啦..

cs,

Thanks for the durin ah. So you and wan wan going to another Halloween Party? How come dont come to our party ah !!! ??? !!!


大宅

積分: 2877


1295#
發表於 05-10-26 17:24 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Nopan & Li,

How old is 長者? over 65?


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1296#
發表於 05-10-26 17:24 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

o.....突然, 我要出街....
see u all.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 5764


1297#
發表於 05-10-26 17:51 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cicy.. nopan.. Cherry.. bon ..

thanks 你地既tea ..好好味

cicy

我個日唔得閒呀..so 黎唔到你地個party 啦..soli soli
:-D


大宅

積分: 1939


1298#
發表於 05-10-26 18:55 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry

Thank you and Sing Li Kwai Yin!!!

櫻桃子 寫道:
Miffy,

我都祝 Chester 愈大愈乖乖, 愈o黎愈靚仔, Yeahh~~
Little Chester born on "Boxing Day" Chester's Home Updated on March 1


大宅

積分: 1939


1299#
發表於 05-10-26 18:56 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Kiki

Can I share my "Chu Lam Yuk" with you? Just kidding... but you need to take care and eat more la!

Lionkiki 寫道:
Mori,
咁你而家知乜嘢叫做"洗衫板"未?


[quote]
mori 寫道:
[quote]
Lionkiki 寫道:
Miffy, Cherry, & all,
真係要轉工--->事關噚晚返工,連樓下個"食蕉"都話我瘦咗好多wor....我老公都叫我食多d嘢......唉!我其實無乜瘦到,不過可能個樣殘d la......... :-( :-(

下?你本身都已經唔係肥啦喎,仲瘦咗呀?![/quote] [/quote]
Little Chester born on "Boxing Day" Chester's Home Updated on March 1


大宅

積分: 1875


1300#
發表於 05-10-26 19:07 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cs, Cherry, Li, pan & all,

Re: 流感針--
以前我都冇打嘅,不過今年就喺醫院打咗,因為而家多咗個囡,乜都要小心D,最驚返工時"野"到d菌會傳染俾Natnat,所以自己打咗先......我仲諗緊駛唔駛幫Natnat打.......
如果你哋有人想打流感針,我可以幫你哋喺藥廠買,因為我有好多同事買埋俾屋企人打....um......多人買大约$30-40蚊......都幾抵,不過ONLY for 大人咋!
舊年我都買咗~~10針幫屋企人打, 至多我"蝕底"d幫你哋打喇! HAHAAHA!!
Little Natalie join to our family on12.2004.Little Hayden join to our family on 2.2007

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo