在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17456


1281#
發表於 05-11-29 16:40 |只看該作者

Re: ""女人墟""

咁真係唔好睇少呢d 閃令令喎.
DoReMi媽媽 寫道:

啲圖係copy出嚟, 本身佢係冇乜色, 得灰同白, 整咗閃令令邊效果就好出!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1282#
發表於 05-11-29 16:51 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
咁真係唔好睇少呢d 閃令令喎.

梗係~


伯爵府

積分: 17456


1283#
發表於 05-11-29 17:18 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我今日係街市買左碗豆腐花,原來依家賣到$3元一碗咋,早知咁鬼平當初就唔使整得咁辛苦la


大宅

積分: 3329


1284#
發表於 05-11-29 17:21 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
咁真係唔好睇少呢d 閃令令喎. [quote]
DoReMi媽媽 寫道:

啲圖係copy出嚟, 本身佢係冇乜色, 得灰同白, 整咗閃令令邊效果就好出!
[/quote]


大宅

積分: 3329


1285#
發表於 05-11-29 17:23 |只看該作者

Re: ""女人墟""

咁有冇唔同.....不過你整的加左些愛心喎
gianyip 寫道:
我今日係街市買左碗豆腐花,原來依家賣到$3元一碗咋,早知咁鬼平當初就唔使整得咁辛苦la


伯爵府

積分: 17456


1286#
發表於 05-11-29 17:25 |只看該作者

Re: ""女人墟""

但係我果d 愛心無人欣賞嘛. [quote]
mememo 寫道:
咁有冇唔同.....不過你整的加左些愛心喎 [quote]


大宅

積分: 3329


1287#
發表於 05-11-29 17:26 |只看該作者

Re: ""女人墟""

你個kitty巧靚喎
gianyip 寫道:
我今日係街市買左碗豆腐花,原來依家賣到$3元一碗咋,早知咁鬼平當初就唔使整得咁辛苦la


伯爵府

積分: 17456


1288#
發表於 05-11-29 17:29 |只看該作者

Re: ""女人墟""

係咪閃到你精神哂呢 唔使去小睡片刻 [quote]
mememo 寫道:
你個kitty巧靚喎 [quote]


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1289#
發表於 05-11-29 17:34 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我今日係街市買左碗豆腐花,原來依家賣到$3元一碗咋,早知咁鬼平當初就唔使整得咁辛苦la

hehe..... $3元又真係好平喎!


大宅

積分: 3329


1290#
發表於 05-11-29 17:35 |只看該作者

Re: ""女人墟""

唉....今次c 啦.....星期六我的仔女做花女花仔...都重未凍....
又鬼咁熱 ....我重買左件毛毛外套比囡到時穿.....
<<<<<<星期六就係來這間教堂....好靚架
跟住晚上到奧海城"皇廷"飲..... 我去過果到一次,
好似冇咩野行.....


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1291#
發表於 05-11-29 17:35 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
咁有冇唔同.....不過你整的加左些愛心喎

咪就係~$3點都買唔到愛心啩!


大宅

積分: 3329


1292#
發表於 05-11-29 17:36 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我小睡左兩次喇
閃到我....都好想整潻.....
gianyip 寫道:
係咪閃到你精神哂呢 唔使去小睡片刻 [quote]


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1293#
發表於 05-11-29 17:38 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
唉....今次c 啦.....星期六我的仔女做花女...都重未凍....
又鬼咁熱 ....我重買左件毛毛外套比囡到時穿.....
<<<<<<星期六就係來這間教堂....好靚架
跟住晚上到奧海城"皇廷"飲..... 我去過果到一次,
好似冇咩野行.....

好似話週末會涼啲喎! 可能着得到件毛毛外套.


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1294#
發表於 05-11-29 17:39 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
我小睡左兩次喇
閃到我....都好想整潻.....

快啲整喇! 有啲閃閃邊真係靚啲.


大宅

積分: 3329


1295#
發表於 05-11-29 17:43 |只看該作者

Re: ""女人墟""

都要找下那裡有冇色的圖
DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
mememo 寫道:
我小睡左兩次喇
閃到我....都好想整潻.....

快啲整喇! 有啲閃閃邊真係靚啲. [/quote]


大宅

積分: 3329


1296#
發表於 05-11-29 17:44 |只看該作者

Re: ""女人墟""

希望啦..... :-(
DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
mememo 寫道:
唉....今次c 啦.....星期六我的仔女做花女...都重未凍....
又鬼咁熱 ....我重買左件毛毛外套比囡到時穿.....
<<<<<<星期六就係來這間教堂....好靚架
跟住晚上到奧海城"皇廷"飲..... 我去過果到一次,
好似冇咩野行.....

好似話週末會涼啲喎! 可能着得到件毛毛外套. [/quote]


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1297#
發表於 05-11-29 17:45 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
都要找下那裡有冇色的圖

有色圖都可以整ga, 只不過將佢原本啲色轉咗做你想要o既閃閃色之o麻!


大宅

積分: 3329


1298#
發表於 05-11-29 17:46 |只看該作者

Re: ""女人墟""

等我試試先
DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
mememo 寫道:
都要找下那裡有冇色的圖

有色圖都可以整ga, 只不過將佢原本啲色轉咗做你想要o既閃閃色之o麻! [/quote]


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1299#
發表於 05-11-29 17:53 |只看該作者

Re: ""女人墟""

mememo 寫道:
等我試試先


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1300#
發表於 05-11-29 20:20 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我返黎一陣就出去食飯啦 :wink:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo