在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1281#
發表於 05-12-6 17:07 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲兒白 寫道:
我一個帶昕昕去咁遠都係第一次咋 都唔知掂唔掂呢


都係一程車ze, 你得既, 跟住你就可以成日帶佢週圍去架啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1282#
發表於 05-12-6 17:07 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

好啦, 又要繼續呀


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1283#
發表於 05-12-6 17:08 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,你得架!一定得!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1284#
發表於 05-12-6 17:09 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,收到晒啦!
tattat 寫道:
雲雲, ching, ,

雲雲, 唔緊要啦, 影番多d相law


不過,你又走拿!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1285#
發表於 05-12-6 17:10 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat唔好做啦,你都咁忙,買算啦,等我期六睇吓有冇得買先,通常係乜地方賣架 ?-(


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1286#
發表於 05-12-6 17:11 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat收晒啦


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1287#
發表於 05-12-6 17:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,ching希望得啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1288#
發表於 05-12-6 17:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,唔....我估響d買玩具o既地方會有架!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1289#
發表於 05-12-6 17:20 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching好啦,等我sat睇睇先 :mrgreen:


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1290#
發表於 05-12-6 17:26 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲, 係啦, 我諗應該果d地方有架, 希望有啦, 如果冇, 我就係呢樹買啦, 睇下可唔可以平番1蚊pack先


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1291#
發表於 05-12-6 17:26 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching你就好啦 夠鈡啦,我仲有排座呀


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1292#
發表於 05-12-6 17:31 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat he he he........幾時學到咁精打細算架


tattat 寫道:
雲雲, 係啦, 我諗應該果d地方有架, 希望有啦, 如果冇, 我就係呢樹買啦, 睇下可唔可以平番1蚊pack先


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1293#
發表於 05-12-6 17:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

嘻,係呀,我去埋vv就走啦,講


伯爵府

積分: 16163


1294#
發表於 05-12-6 17:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

88


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1295#
發表於 05-12-6 17:35 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching,

雲雲, 我不嬲都咁精打細算架啦


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1296#
發表於 05-12-6 17:35 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

886 CHING


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1297#
發表於 05-12-6 17:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

有咁既事


tattat 寫道:
雲雲, 我不嬲都咁精打細算架啦


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1298#
發表於 05-12-6 17:53 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1299#
發表於 05-12-6 18:29 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我都走啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1300#
發表於 05-12-7 08:47 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

morning!

早晨喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo