立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21537
戇居SBB 寫道: Japanese version done [quote] karen&angus 寫道: 唉...好悶添! 叫條babydoll出去玩下啦
男爵府
積分: 8305
LongYin 寫道: sbb... 你都係我偶像... [quote] 戇居SBB 寫道: Japanese version done
伯爵府
積分: 17947
Lovelycat 寫道: 乜春春.... [quote] LongYin 寫道: sbb... 你都係我偶像... [quote] 戇居SBB 寫道: Japanese version done
karen&angus 寫道: 我都想執...不過等緊d人send幾個垃圾袋俾我執垃圾先! 等咗半個鐘都未嚟到
子爵府
積分: 12090
Lovelycat 寫道: 我個時差不多1年搬1次呀, 好煩, 你搬去邊區呀??? [quote] karen&angus 寫道: 我都想執...不過等緊d人send幾個垃圾袋俾我執垃圾先! 等咗半個鐘都未嚟到
琥珀宮
積分: 165356
LongYin 寫道: 搬去高尚住宅區。 [quote] Lovelycat 寫道: 我個時差不多1年搬1次呀, 好煩, 你搬去邊區呀??? [quote] karen&angus 寫道: 我都想執...不過等緊d人send幾個垃圾袋俾我執垃圾先! 等咗半個鐘都未嚟到
珍珠宮
積分: 33190
karen&angus 寫道: 依家落去工展會行下先
SZEYUEN 寫道: 妳公司都好q煩者 [quote] Lovelycat 寫道: 我個時差不多1年搬1次呀, 好煩, 你搬去邊區呀??? [
積分: 20995
戇居SBB 寫道: Chinese version done too
stellacay 寫道: 專業寫手 [quote] 戇居SBB 寫道: Chinese version done too
stellacay 寫道: cat, 一年搬一次仲要通知晒全世界新contacts, 又要redirect d 信, 又要印過晒d letterhead & 咭片 你公司玩野咩, 搬咁密 [quote] SZEYUEN 寫道: 妳公司都好q煩者 [quote] Lovelycat 寫道: 我個時差不多1年搬1次呀, 好煩, 你搬去邊區呀??? [
Lovelycat 寫道: e d 全部唔使我做, 我要做既係...搵搬運, 裝tel/fax line, office equipment, furniture...所有前期工作......勁唔勁呀.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy