懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2747


1281#
發表於 06-4-19 10:01 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB 寫道:
多謝你地意見, 我都要重申諗下

我都係會買個柜放BB D衫仔..
若果個柜到腰位, 咁你估向個柜頂換片又得吾得呢 [quote]
KIKI--MAMI 寫道:
hinhei,

你又講得啱喎,到BB 再大D時就真係未必夠位同佢換片片.不過我都會買個櫃比BB放衣物,所以就有留意這類型嘅櫃,睇嚟都要再考慮吓先得,唔該哂你嘅意見.
[/quote]

我諗得.

仲有去而家買塊換片墊, 好好用又平又環保. 好似幾十蚊.
其他地方個d靚. 但就成$1xx
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


男爵府

積分: 6170


1282#
發表於 06-4-19 10:32 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

OIC
咁換片墊下面重要吾要墊多層..以防d尿尿流出?
demio 寫道:
JojoB

通常唔會係柜頂同bb換片, 好危險架. 我就會係床換, 先放換片墊係床,再同bb換片. 你唔駛彎腰, 可以坐係床同佢換.


大宅

積分: 3551


1283#
發表於 06-4-19 10:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

櫃頂換片...真係好危險喎...
仲有...個櫃面咁「硬淨」...bb 訓落去都唔舒服啦...

其實加換片墊...係怕bb在換片時突然尿尿或大便..
所以加塊墊...以免整污漕d 地方(如床、梳化等等)

其實我覺得同bb換片...最好係o係大d的地方...
如大人床(唔好放bb係床邊)...媽咪又可坐係床上換片...
bb又唔會太快碌走或爬走左


大宅

積分: 4531


1284#
發表於 06-4-19 11:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB

換片墊下面唔駛墊多層, 因為換片墊其中一面係膠, 所以d尿尿係唔會流出, 不過最好買起碼兩張, 如果dirty左可以替換.

JojoB 寫道:
OIC
咁換片墊下面重要吾要墊多層..以防d尿尿流出?[quote]
demio 寫道:
JojoB

通常唔會係柜頂同bb換片, 好危險架. 我就會係床換, 先放換片墊係床,再同bb換片. 你唔駛彎腰, 可以坐係床同佢換.
[/quote]


男爵府

積分: 6170


1285#
發表於 06-4-19 11:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

收到...明哂..兩張換片墊


男爵府

積分: 6170


1286#
發表於 06-4-19 11:38 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我又冇諗到佢會碌走或爬走. hehehe....
lkfkitty 寫道:
櫃頂換片...真係好危險喎...
仲有...個櫃面咁「硬淨」...bb 訓落去都唔舒服啦...

其實加換片墊...係怕bb在換片時突然尿尿或大便..
所以加塊墊...以免整污漕d 地方(如床、梳化等等)

其實我覺得同bb換片...最好係o係大d的地方...
如大人床(唔好放bb係床邊)...媽咪又可坐係床上換片...
bb又唔會太快碌走或爬走左


大宅

積分: 3551


1287#
發表於 06-4-19 12:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

jojob~~

bb大小小就會架啦...

加上...你諗下...
如果你訓果床...訓得你唔舒服...
你會唔會郁來郁去就下位...或者走左去?!


男爵府

積分: 6170


1288#
發表於 06-4-19 14:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

咁又係......
lkfkitty 寫道:
jojob~~

bb大小小就會架啦...

加上...你諗下...
如果你訓果床...訓得你唔舒服...
你會唔會郁來郁去就下位...或者走左去?!


大宅

積分: 3551


1289#
發表於 06-4-19 15:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

jojob~~

你地買櫃裝bb衫...
要考慮買大少少的櫃...
因為凍天的b褸及衫會比較厚同大件...
如果個d 櫃桶太細..放唔夠幾年褸就唔夠放...
所以買櫃都要考慮多d...詳細d...


大宅

積分: 2747


1290#
發表於 06-4-19 17:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我未試過係柜頂換片, 一心諗平時出街d育嬰室塊板都咁細. 同埋bb細未識轉身. 所以諗住柜頂都得. 同埋我平時坐係床換條腰都要彎彎地.

尿墊我係話ikea果隻. 係膠黎+有軟墊. 放落去都好舒服.


JojoB 寫道:
咁又係...... [quote]
lkfkitty 寫道:
jojob~~

bb大小小就會架啦...

加上...你諗下...
如果你訓果床...訓得你唔舒服...
你會唔會郁來郁去就下位...或者走左去?!
[/quote]
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 1339


1291#
發表於 06-4-19 21:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI, PollyBaby:

你地可以5月2日9點鐘開始打電話去book(電話係:35172500), 不過電話好難打得通, 我上次都足足打咗半個鐘先打得通, 打通咗之後仲要留電話, 過咗2個鐘佢地先打番比我, 問我book邊個course, 咁我就一次過book咗3個course, 如果你地諗住老公陪產, 最緊要book"分娩的認識"呀, 仲要老公一齊上, 唔係冇得陪產架!!!

KIKI--MAMI 寫道:
PollyBaby,

唯有寄望7月啦,咁出咗七月嘅List 未呀

其實我都唔係咁清楚Book 講座嘅程序,是否而家已經可以
Book 定7月嘅講座呀

你有無Book 7月嘅講座呀


男爵府

積分: 9835


1292#
發表於 06-4-19 22:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我諗到腰的櫃唔夠放BB的衫!! hehheeeeeeee而加D衫仔咁鬼得意, 由頭到腳都幾多嘢! 仲要睇你個個係B女定B仔, 若然係B女, 多一個櫃都未必夠放呀!! (由其是凍天)


大宅

積分: 2426


1293#
發表於 06-4-19 23:23 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Boosko:

ikea 的尿墊是否得一隻,唔會買錯架?
仲有乜要買?


大宅

積分: 1815


1294#
發表於 06-4-19 23:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb,

真係唔該哂你,我明早就會去廣華產檢,我會再問吓姑娘出咗個List 未

我唸我5月2日會親身去Book.

咁你又Book 咗邊三個講座呀


大宅

積分: 1815


1295#
發表於 06-4-19 23:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty & hinhei,

果然係有經驗嘅媽媽細心d, 我都覺得BB櫃都要買大小小穩陣D,就算而家用唔哂都可以放我自己嘅衫先.好過日後又要再買.



大宅

積分: 2426


1296#
發表於 06-4-19 23:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

除了買櫃,我仲要買床比工人,仲有BB床,都諗緊點放晒D野! :-(


民房

積分: 85


1297#
發表於 06-4-19 23:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係咪所有政府醫院陪產都要聽講座?我會喺威爾斯生,但係無人同我講又無人問我老公陪唔陪產?因為做咗三次檢查後佢地就叫我返健康院做產檢,唔使再返去!不過兩星期後我就book咗照超聲波,到時問下先!


大宅

積分: 2747


1298#
發表於 06-4-20 09:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki 寫道:
Boosko:

ikea 的尿墊是否得一隻,唔會買錯架?
仲有乜要買?


waikiki,

ikea 應該係得一隻. 白色. bb訓既位係軟. 側邊同頭頂位係吹氣. 等bb冇咁易出位. 仲有係掂到d ngng 同尿尿都洗得.

如果買即棄果d, 我剩係出街用.

我覺得兩隻都要買.


持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2747


1299#
發表於 06-4-20 09:20 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

withlove 寫道:
係咪所有政府醫院陪產都要聽講座?我會喺威爾斯生,但係無人同我講又無人問我老公陪唔陪產?因為做咗三次檢查後佢地就叫我返健康院做產檢,唔使再返去!不過兩星期後我就book咗照超聲波,到時問下先!


withlove,

我諗你下檢查. 問清楚好.

我上胎都聽過話無上某一堂course or 老公冇上 course. 都唔可以陪產.

因為如果老公冇上course, 心理冇準備當時係咁. 可能個老公暈or 不適. 到時都唔知姑娘幫你生好定扶老公好. 所以要老公都上course.
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


複式洋房

積分: 239


1300#
發表於 06-4-20 09:21 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

[quote]
Boosko 寫道:
各位,

我想問你地係咪有興趣孕婦yoga.

我仲問緊資料.

暫時係知係$500,4堂. 一小時 (太子)

Boosko:

yesyes, i have interest ar, i search it very long time la, pls tell us




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo