JojoB 寫道:
多謝你地意見, 我都要重申諗下
我都係會買個柜放BB D衫仔..
若果個柜到腰位, 咁你估向個柜頂換片又得吾得呢[quote]
KIKI--MAMI 寫道:
hinhei,
你又講得啱喎,到BB 再大D時就真係未必夠位同佢換片片.不過我都會買個櫃比BB放衣物,所以就有留意這類型嘅櫃,睇嚟都要再考慮吓先得,唔該哂你嘅意見.
JojoB 寫道:
咁又係......[quote]
lkfkitty 寫道:
jojob~~
bb大小小就會架啦...
加上...你諗下...
如果你訓果床...訓得你唔舒服...
你會唔會郁來郁去就下位...或者走左去?!![]()
![]()
KIKI--MAMI 寫道:
PollyBaby,
唯有寄望7月啦,咁出咗七月嘅List 未呀![]()
![]()
其實我都唔係咁清楚Book 講座嘅程序,是否而家已經可以
Book 定7月嘅講座呀![]()
![]()
你有無Book 7月嘅講座呀
![]()
![]()
![]()
Waikiki 寫道:
Boosko:
ikea 的尿墊是否得一隻,唔會買錯架?
仲有乜要買?
withlove 寫道:
係咪所有政府醫院陪產都要聽講座?我會喺威爾斯生,但係無人同我講又無人問我老公陪唔陪產?因為做咗三次檢查後佢地就叫我返健康院做產檢,唔使再返去!不過兩星期後我就book咗照超聲波,到時問下先!