烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 8605


1281#
發表於 12-7-24 18:50 |只看該作者

引用:失踪左幾日.上星期五請左一日假...昨下午請

原帖由 柒子 於 12-07-24 發表
失踪左幾日.

上星期五請左一日假...昨下午請了假.
節衰。
心情很明白,早幾年我的「妹妹」走的時候,心情一樣惡劣,現想起都很掛念,一隻很董人性的白色玩具貴婦,11歲,陪伴了我很多開心不開心。早幾個月,佢嘅同胎妹妹都走了,唯有寄望兩姐妹在彩虹橋相聚。
7兄,發洩過後就收拾心情,不要讓小鸚鵡回魂時看見你傷心。曾聽說,動物回魂是三日,不知真假。火化後的灰,如果放在家,有說不要高過人,好似對佢都不好。
無論如何,還有另一隻要你照顧,聽你講過,鸚鵡是很難照顧,那你也要好好照顧在生鸚鵡的小心靈,他應該也感受到的




男爵府

積分: 8605


1282#
發表於 12-7-24 18:57 |只看該作者

引用:剛收工返黎,真係勁大風,週圍塌樹,好恐怖

原帖由 ameliakwok 於 12-07-24 發表
剛收工返黎,真係勁大風,週圍塌樹,好恐怖。好彩係掛十號前返到屋企咋



...
昨晚真的超強,整晚睡不好




男爵府

積分: 8605


1283#
發表於 12-7-24 19:02 |只看該作者

引用:Quote:ameliakwok+發表於+12-7-24+01:23+入

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
c6 已經成日話我 d 野就有位, 由其部包機咁大部,
佢部咖啡機到而家都未有位
咖啡,早幾日在fb看到,是12種食了另人蠢的其中一種,不知真假,當中的食品,我中三樣,豬潤,皮蛋咖啡。其他不記得了,反正不好的。所以,跟你家c6講,不要買咖啡機。
至於光波爐和焗爐,我就覺得用法不同,以前我家的焗爐,好日都唔開,係最近整包先有機會開下。本來有光波爐後,我甚至打算掉焗爐,好彩無衝動咋,否則無得玩做型包




男爵府

積分: 8605


1284#
發表於 12-7-24 19:03 |只看該作者

引用:Quote:ameliakwok+發表於+12-7-24+01:23+入

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
c6 已經成日話我 d 野就有位, 由其部包機咁大部,
佢部咖啡機到而家都未有位
咖啡,早幾日在fb看到,是12種食了另人蠢的其中一種,不知真假,當中的食品,我中三樣,豬潤,皮蛋咖啡。其他不記得了,反正不好的。所以,跟你家c6講,不要買咖啡機。
至於光波爐和焗爐,我就覺得用法不同,以前我家的焗爐,好日都唔開,係最近整包先有機會開下。本來有光波爐後,我甚至打算掉焗爐,好彩無衝動咋,否則無得玩做型包





男爵府

積分: 8605


1285#
發表於 12-7-24 19:04 |只看該作者

引用:有冇人試過買+T大之前+五送一金安琪果間呀?

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
有冇人試過買 T大之前 五送一金安琪果間呀??

我諗住買呀

五送一咁好?幾錢先?
我得返一包未開,呢排去貨好快呀




男爵府

積分: 8605


1286#
發表於 12-7-24 19:07 |只看該作者

引用:尋日整左個中種金像,冇粉喇, 本來預左家

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
尋日整左個中種金像,冇粉喇,
本來預左家姐喺個朋友到攞返少少返嚟,佢一早話我比得太多佢,叫我攞返 d 走 ...
我今日都買咗套,仲「蟻」姐姐,將蜜瓜轉埋士多啤利
我喜歡蜜瓜的,但佢地啲蜜瓜好硬。
呢個方法呃樽仔真好




男爵府

積分: 8605


1287#
發表於 12-7-24 19:12 |只看該作者

引用:Quote:GG9190+發表於+12-7-24+13:46+噢!++7

原帖由 柒子 於 12-07-24 發表
做左..心安..

唔一定要同佢地大搞...火化..
只要在生是對佢地好就夠同意呀。
當年阿妹火化後,帶著灰去佢最愛去的後山,埋葬在樹下,希望骨灰內養分能帶給樹木,就當係俾機會佢做一點小小功德




男爵府

積分: 8605


1288#
發表於 12-7-24 19:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+GG9190+於+12-7-24+14:04+編輯

原帖由 GG9190 於 12-07-24 發表
本帖最後由 GG9190 於 12-7-24 14:04 編輯
我都唔知點解我唔得我做呢個係北海道牛奶吐司,可能真的因為嗰日開咗冷氣啦




男爵府

積分: 8605


1289#
發表於 12-7-24 19:18 |只看該作者

引用:回覆+NoelB+的帖子 扮冬甩,有咩技巧可以

原帖由 KBIB2008 於 12-07-24 發表
回覆 NoelB 的帖子

扮冬甩,有咩技巧可以整到你咁圓滑,你睇我我收口幾 "岩cham"? ...
岩蠶咪喺上面搽朱古力遮返住囉,咁就看不出




男爵府

積分: 8605


1290#
發表於 12-7-24 19:19 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-24+11:48+車車牛

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-24 發表
...好大架...

你可以先用隻碟蓋住個模, 之後一斉反轉, 會唔會易D ??
有呀,但慢慢甩真係唔掂,要快快手反先得,就咁反轉都仲痴住的




男爵府

積分: 8605


1291#
發表於 12-7-24 19:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-24+發表車車

原帖由 是因 於 12-07-24 發表
反出嚟,
可唔可以用碟當蓋咁come ,一齊反會唔會好 d 呀?
係有用碟墊住㗎,真係要快手同小心,大家做一次就會明白了




男爵府

積分: 8605


1292#
發表於 12-7-24 19:25 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-24+15:25+其實佢A+

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-24 發表
係啊, A 度酵母好少, 發成3 個鍾都係麻麻,

係入模之後發得耐,
如果因為室溫慢慢發係可以慢工出細活,咁低溫發,咪更加細細活?不知這樣想對不對




男爵府

積分: 8605


1293#
發表於 12-7-24 19:25 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-24+15:25+其實佢A+

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-24 發表
係啊, A 度酵母好少, 發成3 個鍾都係麻麻,

係入模之後發得耐,
如果因為室溫慢慢發係可以慢工出細活,咁低溫發,咪更加細細活?不知這樣想對不對




大宅

積分: 2325


1294#
發表於 12-7-24 19:31 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-24 13:17
失踪左幾日.

上星期五請左一日假...昨下午請了假.
希望你心情已恢復平靜,生活仍要繼續,可能它已到極樂世界,得到安息。


男爵府

積分: 8605


1295#
發表於 12-7-24 20:36 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

今早做的中種,12:30入雪櫃,有包保鮮紙和入保鮮袋,回來7:30,六小時,個麵團又發爆袋,姐姐又唔醒水看來下次都係入盒好了。明明我已經減了酵母份量的,都發爆,金安琪,乜你唔係怕凍咩激c我了




子爵府

積分: 11813


1296#
發表於 12-7-24 20:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-24+發表c6+已

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
咖啡,早幾日在fb看到,是12種食了另人蠢的其中一種,不知真假,當中的食品,我中三樣,豬潤,皮蛋咖啡。其 ...
冇用了,c6 仲毒太深,仲有紅酒毒




子爵府

積分: 11813


1297#
發表於 12-7-24 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-24+發表有冇人

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
五送一咁好?幾錢先?
我得返一包未開,呢排去貨好快呀
http://a.m.taobao.com/i9491305170.htm


呢到呀,仲包郵添,我要買喇,因為得返半包mouth:




子爵府

積分: 11813


1298#
發表於 12-7-24 20:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GG9190+於+12-07-24+發表本帖

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
我都唔知點解我唔得我做呢個係北海道牛奶吐司,可能真的因為嗰日開咗冷氣啦



...
會唔會A 唔洗發。。。大。。。都得架?




子爵府

積分: 11813


1299#
發表於 12-7-24 20:49 |只看該作者

引用:今早做的中種,12:30入雪櫃,有包保鮮紙和

原帖由 NoelB 於 12-07-24 發表
今早做的中種,12:30入雪櫃,有包保鮮紙和入保鮮袋,回來7:30,六小時,個麵團又發爆袋,姐姐又唔醒水:igiv ...
會唔會你個常滿 "雪櫃" 太多野,唔夠凍呀




男爵府

積分: 8956


1300#
發表於 12-7-24 20:51 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-24 19:14
我都唔知點解我唔得我做呢個係北海道牛奶吐司,可能真的因為嗰日開咗冷氣啦



...

應該不関開冷氣事, 我都有開.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo