烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1281#
發表於 13-4-28 20:58 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^






男爵府

積分: 6417


1282#
發表於 13-4-28 21:20 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素 ...

番石榴+梨+檸檬+白糖
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14376


1283#
發表於 13-4-28 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mosquitomon1031+於+13-04-28

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
我有見過有人浸左以下組合:
橙+檸檬+冰糖+蘋果醋(加左醋/薑浸既時間要一個月)
任何水果+檸檬+糖(已經 ...
蕃茄檸檬橙!
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14376


1284#
發表於 13-4-28 21:47 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

是否不夠糖?
myphoto.jpg





伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1285#
發表於 13-4-28 21:56 |只看該作者

引用:是否不夠糖?+ +

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
是否不夠糖?
1:1就夠。最頂一層糖要舖滿糖




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1286#
發表於 13-4-28 21:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
蕃茄檸檬橙!
唔見糖既?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 14376


1287#
發表於 13-4-28 22:01 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

無曬碎冰糖,放左几舊大既上去但無封密,要密起碼要落多大半包,你d糖逐D加定臨尾先加?




子爵府

積分: 14376


1288#
發表於 13-4-28 22:18 |只看該作者

回覆:fly2happy 的帖子

每層都有落黃糖




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1289#
發表於 13-4-28 22:19 |只看該作者

引用:無曬碎冰糖,放左几舊大既上去但無封密,要

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
無曬碎冰糖,放左几舊大既上去但無封密,要密起碼要落多大半包,你d糖逐D加定臨尾先加?



...
我分三份。第一層梅第二層糖第三層梅第四層糖第五層梅最後第六層糖




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1290#
發表於 13-4-28 22:21 |只看該作者

引用:每層都有落黃糖 +

原帖由 mosquitomon1031 於 13-04-28 發表
每層都有落黃糖
唔怪得。會快過我用冰糖熔




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1291#
發表於 13-4-28 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mosquitomon1031+於+13-04-28

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
一般只浸一個月(好明顯見到出左好多水)你可睇下先以一個月為準有幾多水(一般一滿樽最多好似一般)



...
請問我浸蕃茄十蘋果十檸檬十冰糖要浸幾耐?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1292#
發表於 13-4-28 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-28 發表
請問我浸蕃茄十蘋果十檸檬十冰糖要浸幾耐?
二星期就可以收成呀。到時隔左渣汁要放入雪櫃可以保存個半月。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1293#
發表於 13-4-28 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-04-28+

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
二星期就可以收成呀。到時隔左渣汁要放入雪櫃可以保存個半月。
咁快
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1294#
發表於 13-4-28 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-28 發表
咁快
係呀。我浸左5日




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1295#
發表於 13-4-28 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-28 發表
咁快
係呀。我浸左5日仲有9日之收成




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1296#
發表於 13-4-28 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-04-28+

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
二星期就可以收成呀。到時隔左渣汁要放入雪櫃可以保存個半月。
咁梅醋我用青梅十麥芽糖十醋幾耐收成
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1297#
發表於 13-4-28 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-28 發表
咁梅醋我用青梅十麥芽糖十醋幾耐收成
3〜6個月。可以再耐少少都得。記得不時都要搖勻。要汁液浸到每粒梅之唔會甘易發毛




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1298#
發表於 13-4-28 22:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-04-28+

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
3〜6個月。可以再耐少少都得。記得不時都要搖勻。要汁液浸到每粒梅之唔會甘易發毛



...
梅會浮面




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1299#
發表於 13-4-28 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-04-28+

原帖由 fly2happy 於 13-04-28 發表
3〜6個月。可以再耐少少都得。記得不時都要搖勻。要汁液浸到每粒梅之唔會甘易發毛



...
係米用梅做乜都要3至6個月或再要耐D架




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1300#
發表於 13-4-28 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-28+發表3

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-28 發表
梅會浮面
因為我用冰糖未熔晒。但都會隔日要搖勻。浸耐左始終都會沈落
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo