跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4227


1281#
發表於 06-8-15 15:40 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

cc

祝你媽媽早日痊癒, 我地行住先, 你黎到就call我地啦

chuma

去巡視業務都唔預我架 ?-(



珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1282#
發表於 06-8-15 16:05 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

cc,

希望伯有早日康復


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1283#
發表於 06-8-15 16:07 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

chuma,

Please check pm. Thanks.


男爵府

積分: 7420


1284#
發表於 06-8-15 16:07 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)


cc

希望亞伯有矛樹, 早d 好番啦, 咁我地行等你啦 :wink:

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]
該用戶已被刪除

1285#
發表於 06-8-15 16:33 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9584


1286#
發表於 06-8-15 17:00 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

cc,

腹膜炎可輕可重, 伯有應該係輕既, 5使擔心, e生有辦法架啦

希望伯有快d冇事啦


男爵府

積分: 9584


1287#
發表於 06-8-15 17:01 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

white,

我搬完都12:45喇, 電話冇電冇左你no. 咪call你5到羅, 仲諗住會係果度撞到你架


男爵府

積分: 9584


1288#
發表於 06-8-15 17:58 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

white, christy, cc,

如有在生日會幫我影女女相, 請e番比我啦


子爵府

積分: 12006


1289#
發表於 06-8-15 21:40 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

chuma,

Sorry呀, 去唔到朱女生日會, 宜家補番個蛋糕比佢啦, 亦祝朱女快高長大, 越大越聽話, 聰明伶俐.

[img]http://img9.picsplace.to/img9/20/a6[1].jpg[/img]


子爵府

積分: 12006


1290#
發表於 06-8-15 22:05 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

cc,

你媽媽病左呀? 宜家點呀? 有無事呀? 祝早日康復!


男爵府

積分: 7420


1291#
發表於 06-8-16 09:14 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

[size=x-large]Good morning all
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


1292#
發表於 06-8-16 09:16 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)


今日真係好鬼c 熱, 好彩唔係昨晚停電咋, 唔係仲 c 呀
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


子爵府

積分: 12006


1293#
發表於 06-8-16 09:46 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

[size=large]Good Morning, all~~~


男爵府

積分: 9584


1294#
發表於 06-8-16 09:48 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

rc,

thanks so much.


男爵府

積分: 9584


1295#
發表於 06-8-16 09:49 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

all,

昨晚好快, 去到即時有車, 15 mins到ok啦, 不過原來hb 930 5係hk, 923 你地ok嗎 ? 10月我地會去日本, 如果就5到你地去先啦


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1296#
發表於 06-8-16 10:02 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

[size=large]~~ Good Morning ~~

chuma,

妳仲未俾妳朋友既電話號碼同名俾我


男爵府

積分: 7420


1297#
發表於 06-8-16 10:18 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

[size=large]低糖樽裝綠茶 其實更甜

(東方) 08月 16日 星期三 03:00AM
【東方日報專訊】標榜健康、可防癌的綠茶近年大行其道,市面充斥各式各樣的樽裝綠茶。消費者委員會(相關新聞 - 網站)測試發現,在抽查的三十款樽裝綠茶中,部分聲稱「低糖」樣本的含糖量,明顯高於沒有標明「低廣 告

糖」的樣本,而含糖量最高的高達百分之九點二,其卡路里含量甚至高於一罐可樂。另有以「低糖」為名的樣本,因未有作標籤含量,將可能遭食物環境
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 9584


1298#
發表於 06-8-16 10:19 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

kwan,

Pls check pm


男爵府

積分: 7420


1299#
發表於 06-8-16 10:21 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)


大鑊啦 我至喜歡買低糖樽裝綠茶飲架, 以為冇咁肥, 唔怪得之我咁肥啦 :-(
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1300#
發表於 06-8-16 10:25 |只看該作者

Re: 花樣年華姊妹再續未了緣, 入黎啦 (Part 5)

chuma,

Please check pm again. Thanks.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo