eudoraBB 寫道:
[quote]
henhen 寫道:
![]()
![]()
ATTENTION PLEASE
![]()
![]()
![]()
4月份活動
日期:2007年4月9日(星期一)復活節假期最後一日
時間:下午12點大埔出發
地點:嘉道理農場
交通工具:學學+blue揸車
費用:免費入場
備註:園內沒有餐廳,進園前請先食lunch,或自備食物
嘉道理網頁資料
參加人數:
blue + blue ma + blue ba 未定
學學 + 學學媽 + 學學爸
怪獸 + 怪獸mama + 怪獸baba
Mandy +樺樺
chicchic05 寫道:
公起公起!
細b幾多磅呀![]()
真係開心![]()
![]()
[quote]
eudoraBB 寫道:
恭喜winnie![]()
![]()
樓又收咗細b又出世雙喜臨門[quote]
chu87377 寫道:
出左啦,出左啦!!!~~~~~~~~~~~~~~
winnie細b出左世啦!!!!~~~~~~~~~~~
恭喜恭喜!!!!!![]()
![]()
![]()
[quote]
suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家
![]()
![]()
![]()
佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!
![]()
![]()
![]()