跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5773


1281#
發表於 07-3-26 20:11 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

可能係,等我睇下有咩特產先???
不過杏仁餅你地like吾like


大宅

積分: 1529


1282#
發表於 07-3-27 12:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

其實我係想今個假期搵日去...
不過而家先要問左泊車問題, 因為佢地假期泊車要先登記架!

[quote]
eudoraBB 寫道:
幾時去啊?我都想同樺樺去嘉道理農場[quote]
chu87377 寫道:
几時去


別墅

積分: 807


1283#
發表於 07-3-27 14:29 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

ATTENTION PLEASE
4月份活動
日期:2007年4月9日(星期一)復活節假期最後一日
時間:下午12點大埔出發
地點:嘉道理農場
交通工具:學學+blue揸車
費用:免費入場
備註:園內沒有餐廳,進園前請先食lunch,或自備食物

嘉道理網頁資料

參加人數:
blue + blue ma + blue ba 未定


男爵府

積分: 5773


1284#
發表於 07-3-27 16:29 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

其實我同lok lok都想去架,不過就吾岩時間,去左中山仲未返


大宅

積分: 1529


1285#
發表於 07-3-28 09:38 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


ATTENTION PLEASE
4月份活動
日期:2007年4月9日(星期一)復活節假期最後一日
時間:下午12點大埔出發
地點:嘉道理農場
交通工具:學學+blue揸車
費用:免費入場
備註:園內沒有餐廳,進園前請先食lunch,或自備食物

嘉道理網頁資料

參加人數:
blue + blue ma + blue ba 未定
學學 + 學學媽 + 學學爸


別墅

積分: 807


1286#
發表於 07-3-28 13:47 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!


男爵府

積分: 5942


1287#
發表於 07-3-28 13:54 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!


男爵府

積分: 5942


1288#
發表於 07-3-28 15:23 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^



ATTENTION PLEASE
4月份活動
日期:2007年4月9日(星期一)復活節假期最後一日
時間:下午12點大埔出發
地點:嘉道理農場
交通工具:學學+blue揸車
費用:免費入場
備註:園內沒有餐廳,進園前請先食lunch,或自備食物

嘉道理網頁資料

參加人數:
blue + blue ma + blue ba 未定
學學 + 學學媽 + 學學爸
怪獸 + 怪獸mama + 怪獸baba
[/quote]


男爵府

積分: 5942


1289#
發表於 07-3-29 09:17 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning


大宅

積分: 1331


1290#
發表於 07-3-29 12:19 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:
[quote]
suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!
[/quote]


大宅

積分: 1331


1291#
發表於 07-3-29 12:35 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:


ATTENTION PLEASE
4月份活動
日期:2007年4月9日(星期一)復活節假期最後一日
時間:下午12點大埔出發
地點:嘉道理農場
交通工具:學學+blue揸車
費用:免費入場
備註:園內沒有餐廳,進園前請先食lunch,或自備食物

嘉道理網頁資料

參加人數:
blue + blue ma + blue ba 未定
學學 + 學學媽 + 學學爸
怪獸 + 怪獸mama + 怪獸baba
Mandy +樺樺 +樺baba 未定
[/quote]


男爵府

積分: 5773


1292#
發表於 07-3-29 14:56 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

出左啦,出左啦!!!~~~~~~~~~~~~~~
winnie細b出左世啦!!!!~~~~~~~~~~~
恭喜恭喜!!!!!
suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!


大宅

積分: 1331


1293#
發表於 07-3-30 12:14 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

恭喜winnie
樓又收咗細b又出世雙喜臨門
chu87377 寫道:
出左啦,出左啦!!!~~~~~~~~~~~~~~
winnie細b出左世啦!!!!~~~~~~~~~~~
恭喜恭喜!!!!! [quote]
suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!
[/quote]


大宅

積分: 1331


1294#
發表於 07-3-30 12:15 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

樺樺 baba返工啊只有我同樺樺去
eudoraBB 寫道:
[quote]
henhen 寫道:


ATTENTION PLEASE
4月份活動
日期:2007年4月9日(星期一)復活節假期最後一日
時間:下午12點大埔出發
地點:嘉道理農場
交通工具:學學+blue揸車
費用:免費入場
備註:園內沒有餐廳,進園前請先食lunch,或自備食物

嘉道理網頁資料

參加人數:
blue + blue ma + blue ba 未定
學學 + 學學媽 + 學學爸
怪獸 + 怪獸mama + 怪獸baba
Mandy +樺樺
[/quote][/quote]


大宅

積分: 1529


1295#
發表於 07-3-30 13:50 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

公起公起!

細b幾多磅呀
真係開心

eudoraBB 寫道:
恭喜winnie
樓又收咗細b又出世雙喜臨門 [quote]
chu87377 寫道:
出左啦,出左啦!!!~~~~~~~~~~~~~~
winnie細b出左世啦!!!!~~~~~~~~~~~
恭喜恭喜!!!!! [quote]
suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5773


1296#
發表於 07-3-31 12:52 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

WINNIE同佢老公今次應該飲得杯落啦!!!
chicchic05 寫道:
公起公起!

細b幾多磅呀
真係開心

[quote]
eudoraBB 寫道:
恭喜winnie
樓又收咗細b又出世雙喜臨門 [quote]
chu87377 寫道:
出左啦,出左啦!!!~~~~~~~~~~~~~~
winnie細b出左世啦!!!!~~~~~~~~~~~
恭喜恭喜!!!!! [quote]
suhanna 寫道:
沈日winnie叫我通知大家

佢入咗醫院催生啦!
細B好快出嚟比我哋玩啦!
[/quote][/quote][/quote]


大宅

積分: 1529


1297#
發表於 07-4-2 12:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello!!


子爵府

積分: 10056


1298#
發表於 07-4-2 12:35 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Afternoon ALL~~~~

成個星期無入黎你地呢個topic, 一入黎就聽到有媽咪生左, 真係happy~~~~

我都祝winnie 個bb [size=large]快高長大, 身體健康!!


大宅

積分: 1529


1299#
發表於 07-4-3 09:21 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello:

winnie係我地第一個3年抱2既哥c奶.....


男爵府

積分: 5942


1300#
發表於 07-4-3 09:36 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

chicchic05 寫道:
hello:

winnie係我地第一個3年抱2既哥c奶.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo