在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1281#
發表於 13-6-27 16:47 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+16:39+點解

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
阿囡放完暑假小六啦, 係時候可以戒唔要姐姐
咁大個~叻女自己可以幫媽咪做家務啦


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1282#
發表於 13-6-27 16:48 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-27 16:45
我驚到時係我自己戒唔到

我就絕對唔會囉....
因為太多野我唔會假手於人....
所以因為咁搞到有姐姐, 自己都咁辛苦.....


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1283#
發表於 13-6-27 16:49 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:47
咁大個~叻女自己可以幫媽咪做家務啦

佢.....遺傳哂隻衰佬d野..........


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1284#
發表於 13-6-27 16:50 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+16:45+我驚

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我就絕對唔會囉....
因為太多野我唔會假手於人....
所以因為咁搞到有姐姐, 自己都咁辛苦.....
我懶開左呀,怕唔得


龍馬精神.......


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1285#
發表於 13-6-27 16:51 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:44

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
一入門口, 鞋到未除, 人未到, 聲先到 "媽咪~~~ 今日xxxxx, 跟住又x ...
證明距中意同你溝通啰我個女仲要次次搭地鐵都話要講故事~一係就IQ題~重點係個答案得距自己知啰~想俾個腦放鬆下都唔得


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1286#
發表於 13-6-27 16:52 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:47

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
佢.....遺傳哂隻衰佬d野..........
無工人就要自己來啦


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1287#
發表於 13-6-27 16:54 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+16:45+我驚

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我就絕對唔會囉....
因為太多野我唔會假手於人....
所以因為咁搞到有姐姐, 自己都咁辛苦.....
所以無姐姐你都可以應付到~


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1288#
發表於 13-6-27 16:55 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-27 16:50
我懶開左呀,怕唔得


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1289#
發表於 13-6-27 16:56 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:51
證明距中意同你溝通啰我個女仲要次次搭地鐵都話要講故事~一係就IQ題~重點係個答案得距自己知啰~ ...

都算係慶幸....俾個囡痴, 有時又會覺得真係幾warm


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1290#
發表於 13-6-27 16:58 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:52
無工人就要自己來啦

咁如果阿囡唔幫手都唔緊要, 此終係學業為重,
如果佢真係好好讀書, 咁我做阿4又有咩所謂


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1291#
發表於 13-6-27 16:58 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 16:54
所以無姐姐你都可以應付到~

應該都ok, 無問題


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1292#
發表於 13-6-27 17:01 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 16:47
一入門口, 鞋到未除, 人未到, 聲先到 "媽咪~~~ 今日xxxxx, 跟住又x ...
我都好想快d感受到呢!!阿囡仲未識講野,仲未識自己行~~我諗如果佢識自己行.應該都會追實我~haha.諗起都sweet


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1293#
發表於 13-6-27 17:01 |只看該作者
仲有45分鐘收工
聽日老闆返黎, 我無得上黎啦


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1294#
發表於 13-6-27 17:03 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:51

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
都算係慶幸....俾個囡痴, 有時又會覺得真係幾warm
係啊~再大d你想距痴你都唔得啦~


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1295#
發表於 13-6-27 17:04 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+16:52

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
咁如果阿囡唔幫手都唔緊要, 此終係學業為重,
如果佢真係好好讀書, 咁我做阿4又有咩所謂
...
有時候俾返小小責任距都係好事~


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1296#
發表於 13-6-27 17:05 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-27+16:47+一入門口

原帖由 lammi2012 於 13-06-27 發表
我都好想快d感受到呢!!阿囡仲未識講野,仲未識自己行~~我諗如果佢識自己行.應該都會追實我~haha.諗起都swee ...
到時候你要做跟得阿媽就知


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1297#
發表於 13-6-27 17:05 |只看該作者

引用:仲有45分鐘收工聽日老闆返黎,+我無得上黎啦

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
仲有45分鐘收工
聽日老闆返黎, 我無得上黎啦
我地會掛住你嘎


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1298#
發表於 13-6-27 17:10 |只看該作者
lammi2012 發表於 13-6-27 17:01
我都好想快d感受到呢!!阿囡仲未識講野,仲未識自己行~~我諗如果佢識自己行.應該都會追實我~haha.諗起都swee ...

等佢識爬, 你一入口, 就爬住過黎, 跟住再黎扮個樹熊攬實你隻腳


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1299#
發表於 13-6-27 17:11 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:03
係啊~再大d你想距痴你都唔得啦~

痴埋呢年, 到時上中學就唔so我架啦


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1300#
發表於 13-6-27 17:12 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:03

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
痴埋呢年, 到時上中學就唔so我架啦
所以你要珍惜多d同距溝通


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo