跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23046


1281#
發表於 06-11-23 16:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

好悶嘛, 你地又唔見人
rabbitpiggy 寫道:
兩位搞乜呀


侯爵府

積分: 21021


1282#
發表於 06-11-23 16:52 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
咁驚做物0者


我以為你追我債


侯爵府

積分: 21251


1283#
發表於 06-11-23 16:53 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我地講緊秘密ar ma
hihirita 寫道:
好悶嘛, 你地又唔見人 [quote]
rabbitpiggy 寫道:
兩位搞乜呀
[/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1284#
發表於 06-11-23 16:53 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
同大家 定先, 費事一陣趕住走, 唔記得

星期二再chat 過

but 我sat 都會返, 係你地唔返啫


sat我要返呀 :-( :-(


侯爵府

積分: 21021


1285#
發表於 06-11-23 16:53 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
好悶嘛, 你地又唔見人



侯爵府

積分: 21021


1286#
發表於 06-11-23 16:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
我地講緊秘密ar ma


秘密


侯爵府

積分: 21251


1287#
發表於 06-11-23 16:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit
聽日玩得開心d lor bor , 有咩唔明打電話問我la
see u monday
[quote]
rabbitpiggy 寫道:
同大家 定先, 費事一陣趕住走, 唔記得

星期二再chat 過

but 我sat 都會返, 係你地唔返啫
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1288#
發表於 06-11-23 16:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

winniema, hihirita, rabbit:
放工喇, 88


侯爵府

積分: 23046


1289#
發表於 06-11-23 16:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
winniema, hihirita, rabbit:
放工喇, 88


公爵府

積分: 29432


1290#
發表於 06-11-23 16:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
rabbit
聽日玩得開心d lor bor , 有咩唔明打電話問我la
see u monday


thanks

see u tuesday 先arm, 我monday off 呀


公爵府

積分: 29432


1291#
發表於 06-11-23 16:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
winniema, hihirita, rabbit:
放工喇, 88



男爵府

積分: 7475


1292#
發表於 06-11-23 19:56 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

咁多位靚女,你地有冇北上按摩..既習慣呀!
我聽我朋友既細佬講,佢同事最近入左青山精神病院,事源係咁既~~~~~(內容有d令人不安,但係直得留意....大肚嚇就唔好睇)

話說事主同男朋友&一個女仔北上修甲按摩,修甲期間個女仔話要去洗手間,於是自己就去左羅湖商業城一間洗手間如厠啦,點知去左好耐都唔返黎,事主同男友就去搵佢啦,去到洗手間又搵唔睹佢,於是就行勻成個商業城既洗手間都搵唔睹佢,諗住佢冇理由自己走左架,之後兩人就走返修甲果層既洗手間再搵,後來佢地問洗手間既清潔工人有冇見過佢地朋友,清潔工人竟然答[吓~~!咁呀~~!你地試吓去停車場個垃圾站搵吓啦,可能會搵睹架~~!]
結果佢地就去搵~~~最後搵睹,不過個女仔....得返個殼...因為個女仔俾人監生劏左,攞晒d內臟...=.="事主就係咁嚇傻左...!
大家如果有朋友經常北上玩樂,請緊記叮囑佢地如果有必要去小解,千萬唔好單獨一個人進入洗手間,朋友喺門口等都唔好,一定要一齊入去,因為我聽我朋友細佬講里件事之前都收過一封e-mail,內容同佢講既差唔多,係有清潔工人用清潔車推走被整暈左既女仔,攞左佢地既內臟去賣..., 果陣我都半信半疑,但係而家聽佢咁講,真係有d唔係好敢返大陸

希望冇嚇親大家,不過我覺得值得提防...!
http://hk.myblog.yahoo.com/snowy-tsang
歡迎參觀~~雪雪 & 釨鏸's Blog

[IMG]http://i278.photobucket.com/albums/kk114/babymaggieleung/BBB.jpg[/IMG]


侯爵府

積分: 21251


1293#
發表於 06-11-24 08:14 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

RABBIT & BABY 早 !
雖然你off 但都要同你hi 吓

今日天氣好好, 你地玩得開心d啦
昨日老公睇完本"一週刊"問我, 你會去邊度生wor
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1294#
發表於 06-11-24 08:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

maggie thanks sharing , 不過好耐都冇北上過lu
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1295#
發表於 06-11-24 08:44 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Morning


侯爵府

積分: 21021


1296#
發表於 06-11-24 08:50 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

maggie, 一早要睇o的咁o既野, 真係 好在大肚兔今日off唔上黎 我之前都收過e-mail, 大容大致差唔多, 只係發生係東門(如果我無記錯)


侯爵府

積分: 21021


1297#
發表於 06-11-24 08:50 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

winniema:
今朝得you & me咋


侯爵府

積分: 21251


1298#
發表於 06-11-24 08:56 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

得返你比我寸tim

突然諗起" you & me " " l love you"
Aaron 首名曲 [quote]
霖格格 寫道:
winniema:
今朝得you & me咋
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1299#
發表於 06-11-24 09:12 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
得返你比我寸tim

突然諗起" you & me " " l love you"
Aaron 首名曲


襯無人, 盡管串我喇
你係aaron粉屎


侯爵府

積分: 23046


1300#
發表於 06-11-24 09:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

仲有我幫手串你
霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
得返你比我寸tim

突然諗起" you & me " " l love you"
Aaron 首名曲


襯無人, 盡管串我喇 [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo