

?! 跟邊度學呀?
! By the way, 我自己都覺得考琴真係好悶人, 成日都要彈住個幾首歌
, 仲有 scale . . . . . . 真係想快 d 考完, 黎緊幾年都唔好攪喇!~ 
, 乜野感情都冇, 唔係唔識, 已係太熟, 開始求其喇!~ 手指阿女都係一樣 (好似大部份小朋友都會有咁既問題 :-P ), 有時兇下佢, 佢就會成首歌企到靚晒
, 唔理佢, 就嚇死妳
.
, 咁妳有冇買左支笛比佢呀? Maggie 都學緊笛, 不過只係中樂笛, 平好多 :-P , 只係諗住比佢係學校有 d "細藝", 遲 d 可能都會比佢學一 d 經濟輕巧 d 既, 好似口琴, 結他等等隨手都拎得黎彈既樂器, 不過最快都係出年既事 :-P .

嚇到我走夾唔透
, 所以我諗我地既囡囡都要努力努力先得喇 :lol: .

