跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 944


1281#
發表於 07-4-19 00:43 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

Christy,
我個msn話咩"防火牆阻擋伺服器"咩咩,我攪唔掂呀))
連呀三都無得做啦 :-( :-(

vinci & garyf,
椰~我妹夫話感冒藥"粉"制斷市,藥房話只得丸裝,功效一樣wor? 點呀姊妹?


男爵府

積分: 8493

熱血金章 hashtag旅遊勳章


1282#
發表於 07-4-19 00:48 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

GaryF,
估唔到大少咁冧冬晴喎 竟然自己開冬晴小天地黎睇,真係幾攪笑喎 咁就由得佢地自由發展下先啦,睇下晴晴第時騷唔騷佢囉,哈哈 :mrgreen:
乜妳咁突然去旅行既,沖繩有咩玩架 好少聽人講話去呢到,係咪陽光與海灘呀
走馬燈相我係睇人地個webpage學架,點知o個個人個網站而家要password先入得 :tongue: 不過我有copy個語法,都好易學,等我pm比妳試下,唔明再call我啦

christy,
我都想要相呀,pls check pm :-P

all,
晴晴都係食A+3,若然有coupon唔要都可以比我喎 :mrgreen: 幫補下嘛
qkqk,
晴晴又食得幾好喎,d便便又好正常,軟身唔硬架,所以都係睇下妳個b夾邊隻奶粉囉
雖然我都有d心郁郁想試下日本奶粉(見大家講到咁神奇),但我晴晴比較咀diu,唔同飲開既味就唔肯飲,所以費事試lu...

dordorwong,
我都覺得巧巧頂minnie帽好靚呀,但我係樂園入面唔見既,妳係咪係第二度買架

3x,
我星期日同我c6去左行吉吉島,佢話要買車仔比晴晴玩,咁岩佢一揀就揀中同米妹一樣o個架車仔呀 :mrgreen: 不過原來係全場最貴o個架,我話定係再睇下先啦,佢竟然話情願買少兩本書都要買,唔知係咪男人特別鍾意買靚車呢
但都好在之前係反斗城冇買到,因為d款麻麻地之餘仲要都唔平

vvlau,
我想問下妳講o個隻car seat可以坐到幾多歲,係邊度買同埋幾多$架 我地都諗住買張呀 :-P

joanne,
乜原來妳去左小樽入左好多貨呀,咁就要快d影d相黎睇下啦 :lol:


大宅

積分: 2066


1283#
發表於 07-4-19 02:14 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

HippoHippo,
>>>我都覺得巧巧頂minnie帽好靚呀,但我係樂園入面唔見既,妳係咪係第二度買架>>>
係小鎮大街, 第一間好大嘅shop買架.

不個頂帽未必o岩晴晴(同小慈)架, 係巧巧個"大頭擊"先戴到咋!


大宅

積分: 1086


1284#
發表於 07-4-19 03:26 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

GaryF:
我都好掛住你呀!! 我仲未係好熟手d嘢, 咩都我做晒, 希希唔知點解好似漿糊咁, 成日stick住我... 又好嗲!! d嘢成日都做唔完咁.
我尋日有去跳舞, 盡量keep住lor.

All:
月經會... 你地決定先啦, 我跟就得ga la!!
想問一歲針係私家打同健康院打有冇分別??
今日希希很欣賞我煮嘅嘢, 好開心!! 我整咩, 咪聽米媽分附, 比我食嘅嘢佢食lor, 焗雞脾軟飯+豆苗+蒸豆腐. 走油走鹽比佢食.
我要繼續努力了.

我成日msn ga, 你地add我啦.

  [url=HEIB'S ALBUM]http://www.babyhome.com.tw/luyinhei[/url]


男爵府

積分: 5890


1285#
發表於 07-4-19 09:16 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

HippoHippo,
Thanks! 我會得閒試吓架啦!
我見過樂園有果頂帽喎, 好似仲有藍色/紅色同黑色, 仲好似可以在帽既後面刻名, 多多旺係咪呀? 如果妳地要買就call我啦, 有代買服務, free of charge!
係呀, 好少人會去沖繩玩架, 係日本人既渡假地方嚟! 旅行社要包機先至去到架, 所以好少團! 粉腸話要去悠閒既地方呀嘛, 又有水族館同果園啱大少, 又有好多風景區, 仲有我至愛既outlet, 又平平地, 所以咪諗住去吓囉!

可晴媽,
丸裝? 都殺啦, 一包試吓啦, 唔該!


korg,
我pm左個hotmail比妳啦, 得閒msn吓啦!


大宅

積分: 2546


1286#
發表於 07-4-19 11:14 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

DorDor
屎啦~~ 頂帽真係唔岩小慈戴呀~~ :-(
"朗"黎"朗"去~~ 戴得冇巧巧咁好睇添....
反而頂帽岩戴個個係我 屎唔屎丫!

大家幫手發功, 希望小慈聽日靈靈性性!
影相順順利利, 俾的笑容我地咁啦

Hippo
A+ coupon 我下次月經會俾你啦!


大宅

積分: 1590


1287#
發表於 07-4-19 11:21 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

可晴媽,
如果功效一樣, 我都要一包try下先,
其實我perfer吞丸仔多d,
good一聲吞落去, 唔洗個口一陣味!!!
if價錢差不多就去馬la, thx!!!!


大宅

積分: 1590


1288#
發表於 07-4-19 11:29 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

Joanne姐姐,
發功先.........
小慈聽日聽聽話話, 要乜表情post都肯做,
笑多d, 今晚訓好d, 唔好帶住panda眼去.......


男爵府

積分: 5890


1289#
發表於 07-4-19 13:36 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

JoanneChow,
發功~~~
希望小慈妹妹聽日狀態大勇, 散發出一種醉人既魅力, 今晚記得"含"住d"苞", 等"待"聽日先至"放"呀!


男爵府

積分: 5890


1290#
發表於 07-4-19 13:48 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

Dear All,
我今朝幫細少打左針啦, 姑娘話只要唔係發燒就問題不大, 佢今朝又無乜野所以打左lu! 好彩佢只係喊左兩聲就收聲勒, 因為我在佢面前沖奶!
細少所有test都做到呀! 包括左右手取星星餅(佢果d其實係類似星星餅, 不過係圓形有個洞在中間的)比佢自己放入口食, 呢d簡直係佢強項啦! 比舊四方積木佢叫佢放落個杯度, 佢又即刻跟住做喎! 之後比隻匙同杯仔叫佢扮食野, 佢初初唔做, 我話比姑娘聽: 梗係啦, 都無野食! :mrgreen: 好彩之後佢肯扮食交足戲!
test就係咁多啦! 最好笑我阿姨同媽咪都有跟黎, 姑娘話做乜我地個家族d人咁後生喎!
細少有10.8kg, 即係23磅13安, 中大碼BB!

尋晚我比菜+魚既大人飯比佢食, 佢食得不知幾開心呀! 我諗佢開始可以食大人野啦!

我剛剛又報左團lu, Yeah!
28/4出發, 1/5返!
4/5月經會, 5/5影相, 嘩...節目超豐富呀!
不過開心過後就係乾塘既日子啦! :-(
唔理啦, 先甜後苦啦! 聽講沖繩最出名係苦瓜喎, 駛唔駛買比妳地食呀! 有無人鍾意食苦瓜架?


洋房

積分: 317


1291#
發表於 07-4-19 16:45 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

DorDorWong,

巧巧張相好靚女呀

garyf,

細少好"叻叻", 芯儀12號打完針都無事, d test 過到關啦.
打完針喊幾聲啦.... :-(

我仲係忙到 而家上午去一個哉, 下午都另一個客到......無時間上網.....如有特別新聞報導請電聯呀, thx....

仲未有時間同芯儀影相呀.


大宅

積分: 2066


1292#
發表於 07-4-19 21:39 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

JoanneChow,
唉唷, 小慈真係唔o岩戴呀? 咁兩歲影babydream至戴la, 個頭實夠大喇!

到我發功)))) 預祝小慈1歲生日快樂, 聽日笑多D, 影多D靚相 (上次露完股, 今次有咩代表作先?)


GaryF,
>>>我見過樂園有果頂帽喎, 好似仲有藍色/紅色同黑色, 仲好似可以在帽既後面刻名, 多多旺係咪呀?>>>
全中呀, 廸廸尼主任! 仲幾抵玩, 50幾蚊咋!


大宅

積分: 4507


1293#
發表於 07-4-19 22:01 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

祝小慈影多d甜美嬌俏相,
吾好喊吾好玩野, 要定定地影過千張呀)))
小慈媽同佢襯好d靚衫未先???

alice_ck_yip:
而家應該好d啦..
有工人幫手照顧花儀!而且芯儀都大啦!
無初生時0甘難照顧0架啦!

garyf:
恭喜晒!!! 可以順利出團
是但啦..我咩都食0既.. 係手信就中意0架啦!!
我下個月都同個朋友仔去台灣,
無c6份~~~
我台灣朋友帶我去試下浸泠泉(好似話全世界得2個泠泉),
吾知泠成點呢??? 朋友話浸完泠泉d 皮膚勁滑wor,
可以滑足幾個月wor ?!?!
睇下點~~緊張緊張!!!

korg,garyf:
係呀..而家bb0甘大, 其實可以開始食多小小大人野,
慢慢跟大人食野0架啦..

而家米妹又係好似對粥仔,粉,飯仔開始無0甘大興趣,
反而我地食大人飯, 佢就屎都要我抱住,
then我再一更一更餵佢食大人飯+送,
仲可以食小半碗量tim.
希望快d跟大人食野就好啦!!
無0甘麻煩呀麻!!!


男爵府

積分: 5890


1294#
發表於 07-4-19 22:38 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

3X,
冷泉? ?-( 真係未聽過喎, 會唔會凍病架?
我媽咪6月頭都去台灣呀, 妳去完報告吓有乜筍嘢買, 等我托佢買先!
我今日去東記交團費, 嘩~~條人龍排到出門口呀, 真係勁!

細少依家都未發燒!(佢聽唔到~~), 不過就成塊貼身膏藥咁, 黏到人實一實囉!


大宅

積分: 4507


1295#
發表於 07-4-19 22:41 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

garyf:
去完番0黎話你知正吾正啦

打完針後第5-10日係發燒期, 小心監視啦!!
比多d 涼野佢飲啦!!!

米妹今日係打完針0既第7日,
so far一切正常(佢聽吾到),
係成日都成頭汗, gel 晒頭0甘,成個顧修全博士0甘囉.
同埋飲勁多水囉! (一日起碼飲5杯combi杯 0既水@@)
可能流得汗出, 要補充番???

希望keep住無野多3日, 米妹就出關啦!!!


大宅

積分: 2071


1296#
發表於 07-4-19 23:11 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

joanne,

祝小慈愈大愈乖乖,聽晒媽媽話,
仲有飲奶愈來愈叻叻,做埋森永代言人!!!

happy birthday


洋房

積分: 317


1297#
發表於 07-4-20 00:23 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

芯儀12號打針, 今晚發燒呀 100度, 成個頭好熱呀.....
食完退燒藥 + 退熱貼, 希望快d唔退燒啦.

芯儀都好似細少呀, 樹熊咁成日要人抱, 自從印印來左就成日都要人抱呀.

可能寶寶見得我少, 一見到我就要抱抱 我c6呷酒醋......

小慈生日快樂.....開心活潑小寶寶....


別墅

積分: 944


1298#
發表於 07-4-20 00:31 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

3x,
希望快d跟大人食野就好啦!!
無0甘麻煩呀麻!!!
==>>唓!又唔駛你煮 :tongue:
轉左3餐固體,可晴肯食粥loo,不過食得小半碗,好過冇啦))
請問米妹3餐內容係咪一樣ga? 可晴唔肯食abc粉,如果每餐要有變化咪好頭痕?
台灣有咩買ga?

小慈妹生日快樂
ee祝你...
聰明伶俐靠自己,
唔駛補習最慳皮,
媽媽得閑到飛起,
日日上網吹餐死

多多,
畢姣啦))))
我啱啱先知....答應我寄coupon個媽媽未寄出,仲係佢手, 我聰日要上大陸,屋企又冇郵票,最快要星期一先寄出(仲要唔會唔記得wor),不如你同我食lunch呀,觀塘好近之嗎


別墅

積分: 944


1299#
發表於 07-4-20 00:55 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

bplam,
sorry呀,我又失億,生日會d相,有冇post上來呀,你點樣比d相我呀? 係咪msn呀? 我公司可以msn但屋企唔得呀!!!
聽日又返大陸,不如星期一msn見呀!!





男爵府

積分: 8493

熱血金章 hashtag旅遊勳章


1300#
發表於 07-4-20 01:00 |只看該作者

Re: 爆炸BB會 ( PART III )

小慈,
輪到妳一歲生日啦,happy birthday
祝妳肥肥白白,食得多,訓得好,聽晒媽媽話 :mrgreen:
聽日乖乖笑多d,影多d

garyf,
恭喜妳成團呀 我都好想去旅行呀,流晒口水添

alice,
芯儀過左8日先發燒'牙',晴晴之前都係差唔多,燒下退下...不過應該好快冇事既,希望芯儀快d退燒啦

christy,
我add左妳啦,但點解見唔到妳既msn分享空間既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo