竟然自己開冬晴小天地黎睇,真係幾攪笑喎
咁就由得佢地自由發展下先啦,睇下晴晴第時騷唔騷佢囉,哈哈 :mrgreen:
我地都諗住買張呀 :-P
我會得閒試吓架啦!
如果妳地要買就call我啦, 有代買服務, free of charge!
包括左右手取星星餅(佢果d其實係類似星星餅, 不過係圓形有個洞在中間的)比佢自己放入口食, 呢d簡直係佢強項啦!
之後比隻匙同杯仔叫佢扮食野, 佢初初唔做, 我話比姑娘聽: 梗係啦, 都無野食! :mrgreen: 好彩之後佢肯扮食交足戲!
最好笑我阿姨同媽咪都有跟黎, 姑娘話做乜我地個家族d人咁後生喎! 
我諗佢開始可以食大人野啦!
聽講沖繩最出名係苦瓜喎, 駛唔駛買比妳地食呀!
有無人鍾意食苦瓜架?
