懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23679


13021#
發表於 05-9-4 00:39 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

靚媽:
揾到入好工,真係登妳開心呀!!

政南好返未呀?


winny:
下星期無問題呀!!妳想邊日吖?


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13022#
發表於 05-9-4 00:39 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki
隱左型 睇唔到tim


侯爵府

積分: 23679


13023#
發表於 05-9-4 00:42 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby:
我都係岩岩上黎咋
好在頭先 左一覺,依家好精神!! :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13024#
發表於 05-9-4 00:46 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cokikaki 寫道:
baby:
我都係岩岩上黎咋
好在頭先 左一覺,依家好精神!! :mrgreen: :mrgreen:

你就好la
我而家好想
但亞b就夠鐘食奶
要捱多陣 :tongue:


侯爵府

積分: 23679


13025#
發表於 05-9-4 00:47 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby:
咁餵完奶先 啦,陪我傾一陣!!
依家宏宏飲幾多安奶呀?


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13026#
發表於 05-9-4 00:50 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki
我明晚開始放假到星期二朝早 亞b去99度呀 終於有覺好訓la 但係唔知亞b返到黎會掂呢 好擔心99日抱夜抱我就c比佢地睇la


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13027#
發表於 05-9-4 00:51 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cokikaki 寫道:
baby:
咁餵完奶先 啦,陪我傾一陣!!
依家宏宏飲幾多安奶呀?

飲4安半


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13028#
發表於 05-9-4 00:56 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

coki
bb :-( la
c u
goodnight


侯爵府

積分: 23679


13029#
發表於 05-9-4 00:58 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby:
飲4安半,好呀!!
咁隔幾耐飲一次呀?
晴晴果時都係飲3安,滿月後就飲4安,隔3個鐘飲一次,到左4個月先飲5安,隔4個鐘飲一次!!

宏宏去嫲嫲到,咁妳咪好free, ,會唔會同老公出街,過下2人世界呀?


侯爵府

積分: 23679


13030#
發表於 05-9-4 01:00 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

my-baby 寫道:
coki
bb :-( la
c u
goodnight

ok....聽日見啦!!


子爵府

積分: 11816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13031#
發表於 05-9-4 01:33 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

無人喇 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23679


13032#
發表於 05-9-4 01:39 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmenwong0208 寫道:
無人喇 :-( :-( :-(

carmen:
我係到啦!!


子爵府

積分: 11816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13033#
發表於 05-9-4 01:40 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

why見唔到"在線上"呢幾個字既?


子爵府

積分: 11816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13034#
發表於 05-9-4 01:43 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

我要走喇... b女 :-( :-( :-( 我想玩都一陣都唔得 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23679


13035#
發表於 05-9-4 01:44 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmen:
"在線上"無左幾日架喇,都唔知bk攪乜,日頭成日死機!! ?-( ?-(

樂瑤 左喇?


侯爵府

積分: 23679


13036#
發表於 05-9-4 01:45 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmenwong0208 寫道:
我要走喇... b女 :-( :-( :-( 我想玩都一陣都唔得 :-( :-( :-(

:-( :-( :-( 咁快,嗚嗚....今晚好少人呢!! :-| :-|

咁妳去氹b女啦!!c u!!


侯爵府

積分: 23679


13037#
發表於 05-9-4 02:04 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

gogoblue 寫道:
我昨晚唔知做乜鬼係咁發惡夢呀 夢見有人跳樓..開頭跌落黎d人都救得返,d人仲拍手掌叫好,跟住無啦啦有幾個人唔知做乜跌咗落黎屎咗 又夢見自己做亞四比人點,執頭執尾仲要比人鬧 唉!生日流流發埋d咁既夢,大吉利事!!!!

岐:
妳個夢都真係好得人驚下!!
我琴晚,唔係,應話今朝先岩,都發左個惡夢呀,又係好得人驚果隻,但依家唔係好記得個夢係點,只記得少少,唔係咁識講,不過都係好得人驚既夢!!


侯爵府

積分: 23679


13038#
發表於 05-9-4 03:48 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到


今晚好悶呀!! :-| :-| :-|


大宅

積分: 2054


13039#
發表於 05-9-4 04:35 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[size=large]岐,

[size=large]happy birthday!!...祝你以後都開開心心...肥豬聽教聽話!!!

p.s.雖然係遲左好多...因為我岩岩先入黎咋...希望你唔好介意 ...但真係真心祝福你!
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


大宅

積分: 1621


13040#
發表於 05-9-4 05:50 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

9月18日(中秋節)去tea,有冇人有興趣呀,時間下午2:00,係華都商場入面嗰間酒樓

"東星酒樓"

1.lovelyanyan(ok)
2.coki(ok)
3.岐 (18號得唔得呀?!17要返工呀!)
4.琳琳
5.may(ok)

頌恩99年3月8,穎恩05年5月2,浩宏06年12月31 頌恩穎恩網頁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo