懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5088


13041#
發表於 05-9-4 07:15 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

my baby, coki
真係好彩1號個日我返左新工個到咋,如果唔係我要繼續做打什,不過2號個日我返工見到舊經理,佢見到我仲同我笑,反而我勁唔好意思!

coki
政南仲未好返呀,琴日再睇過醫生,拎左d小便去種菌!
直明月耀安
極星輝照長


男爵府

積分: 5088


13042#
發表於 05-9-4 07:16 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

all
我依家出發去disney啦!拜拜!
直明月耀安
極星輝照長


禁止訪問

積分: 1457


13043#
發表於 05-9-4 11:51 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1457


13044#
發表於 05-9-4 11:54 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1457


13045#
發表於 05-9-4 12:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5295


13046#
發表於 05-9-4 12:25 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

hello
報告下行蹤先尋晚同婆婆食完飯之後
出左去tst飲酒飲到2點 再接住去太子朋友開既新bar再飲到5點先走人今早11:00起身到加下等我媽咪細佬同我個仔一陣黎我屋企留下club游水!
享肥識行好遠,不過佢好緊張咁行哈哈
佢家下成日係你地送比佢駕車車到玩不過唔係坐個隻玩 佢push駕車行哈哈哈

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


伯爵府

積分: 18962


13047#
發表於 05-9-4 14:07 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

hi all:
我都報告吓今日ga行程先~~
一陣同老公同埋卓然去銅鑼灣行街,夜晚到上環飲卓然契媽ga結婚酒


侯爵府

積分: 23679


13048#
發表於 05-9-4 16:24 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

winny:
咁不如星期三啦,ok?
不過妳大肚入黎,驚妳辛苦呢,妳到左果日,若果唔攰既話,先入黎啦!!
妳會搭咩車入黎呀?


咪:
亨肥未夠力踩個制嘛,佢咁快可以自己玩既話,我會驚!!
節目好豐富喎,亨肥叻叻,識得行!!


靚媽:
妳要俾心機呀!!份工聽落真係好好呢,最重要係同事對自己好!!

琳:
妳今日既節目都好豐富喎!!
我睇果2隻vcd,睇到好炆!! :-| :-| 我依家開返我自己買果d俾晴晴睇!!


侯爵府

積分: 23679


13049#
發表於 05-9-4 16:25 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

makwinny 寫道:
早晨哦!! 成12:00啦喎...都冇人嘅 ?-(

我今日 到好晏先起身,成2點幾先起身!!


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13050#
發表於 05-9-4 16:35 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

我想問出世紙 係咪即日可以攞走架


大宅

積分: 2054


13051#
發表於 05-9-4 17:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[quote]
my-baby 寫道:
我想問出世紙 係咪即日可以
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


大宅

積分: 2054


13052#
發表於 05-9-4 17:24 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咪落地,

亨肥好叻仔呀!!! ...唔知皓揚幾時識行呢?

你有冇影低佢座車個樣俾我地睇呀?...一定好得意!!!
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


大宅

積分: 2054


13053#
發表於 05-9-4 17:32 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

我今日成2點先正式起身...我俾埋皓揚食糊仔...之後再煲湯...吸埋地拖埋塵...唸住俾皓揚係地下玩...點知個肥婆咁早殺返黎!!! ...攪到我地即刻徹退返房!!! :tongue: :tongue: :tongue: ...

[size=medium]個肥婆又整蛋糕喇!!! ...我岩岩先攪好晒d淸潔咋!!!...又要我再執過!!!! :-( :-( :-(
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13054#
發表於 05-9-4 18:04 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[quote]
米雪兒1101 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
我想問出世紙 係咪即日可以


大宅

積分: 2054


13055#
發表於 05-9-4 18:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[quote]
my-baby 寫道:
[quote]
米雪兒1101 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
我想問出世紙 係咪即日可以
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


侯爵府

積分: 23679


13056#
發表於 05-9-4 20:30 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby:
好快攪掂架,放心!!
我果時係旺角攞!!

米雪:
我頭先打完野,一陣之後,我又去左 ,岩岩先起身!!

個死肥婆咁早返架
皓揚真係慘,無得出廳玩!! :-( :-(
妳話過,依家可以話佢架嘛,佢整好個cake之後,妳咪捉住佢入廚房洗野,妳要睇住佢洗,唔夠洗潔精時,就叫佢落;一係妳由佢自己洗,之後覺得佢洗左係=無洗既,就叫佢重新洗過!!


侯爵府

積分: 23679


13057#
發表於 05-9-4 20:31 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

我閃去煲粥先,一陣再上黎!!


大宅

積分: 1881


13058#
發表於 05-9-4 20:36 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到


hihi~好耐冇上黎啦!


男爵府

積分: 5295


13059#
發表於 05-9-4 22:47 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

米,c:

享肥唔識玩你地放個駕車,佢只係好中意睇佢表哥玩!
佢中意係駕車周圍走!!!

又報下行情先...我今日冇同享肥出去佢傷風呀 :cry:
只係係我媽到食飯同佢玩左幾個中佢就
佢食左藥好疲倦!不過佢真係大個左好多佢識聽大人講好多野
明白好多野!令我成日都要鍚佢!!!
好啦我要訓啦聽日一早起身返工下午帶個仔去睇醫生

早抖啦~~~享肥有d新相可以去睇下!(係你地送比佢既生日禮物一齊影!可以下次我比大家睇佢既影片,係駕車車到玩哈哈!

[size=medium]*Humphrey*[size=small]04年8月28日10:40am係浸會出世7磅3安士


侯爵府

積分: 23679


13060#
發表於 05-9-4 23:13 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

咪:
亨肥無事吖嘛? :cry: :cry: 祝佢早日康復!!
咁妳整好段短片,就整上黎俾我地睇啦,好心急上睇呢!!

cute:
妳近來點呀?b女食奶訓覺情況有無好d呀?


all~~
晴晴依家唔係好點食粥呀 :-| :-| 唔知點算好,只係鐘意飲奶!! :cry: :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo