懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13842


13061#
發表於 05-9-5 00:17 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

c,
嵐嵐有時都唔係甘食飯只飲奶ga,不過好快又會食返ga喇,唔駛太擔心,佢再唔食你就試下整第2d新口味俾佢食下啦,多d新鮮感會好d

琳琳,
你今日去飲呀?我今日去apm行街囉,之後同fd食飯,而家返左屋企喇

baby,
你可以去拎出世紙果日早d打電話去問下仲有幾多籌,卓嵐果時係我老公自己一個去拎tim咋


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13062#
發表於 05-9-5 00:18 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[quote]
米雪兒1101 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
[quote]
米雪兒1101 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
我想問出世紙 係咪即日可以


子爵府

積分: 11816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13063#
發表於 05-9-5 00:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

hihi~


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13064#
發表於 05-9-5 00:20 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

cute
好掛住你呀 焯琳乖嗎 身體復原未呀 抖多d啦


子爵府

積分: 13842


13065#
發表於 05-9-5 00:21 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby,
你個頭唔似乞e呀,我都要去整下個頭喇,不過我成日都好晏先起身,同埋有時間我都去左shopping喇,一整個頭又幾個鐘,冇甘好耐性


子爵府

積分: 13842


13066#
發表於 05-9-5 00:22 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmen,
你最近點呀?b女仲有冇半夜扭計呀?


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13067#
發表於 05-9-5 00:23 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe^^ 寫道:


baby,
你可以去拎出世紙果日早d打電話去問下仲有幾多籌,卓嵐果時係我老公自己一個去拎tim咋

唔係去度就可以攞架 如果派晒d籌咁掂呀 係咪冇得攞架


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13068#
發表於 05-9-5 00:26 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe^^ 寫道:
baby,
你個頭唔似乞e呀,我都要去整下個頭喇,不過我成日都好晏先起身,同埋有時間我都去左shopping喇,一整個頭又幾個鐘,冇甘好耐性

前面好長呀 d colour又甩晒色 好肉酸呀 :cry:


子爵府

積分: 13842


13069#
發表於 05-9-5 00:27 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby,
我果時0係屯門果間好似係有quota ga,不過唔駛驚0既,有好多籌ga,冇甘快拎晒

你個頭都唔夠我甩色甩得甘勁,我2月果時漂左再染色ga,所以而家有d甩到好似冇色甘,仲肉酸


子爵府

積分: 11816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13070#
發表於 05-9-5 00:32 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe:

我個樂瑤bb聽日擺滿月呀, 不過而家有啲朋友都唔知到唔到... b女而家半夜無扭計推遲左個時間, 佢朝早8點幾就醒到10點至瞓... 眼瞓死我...


子爵府

積分: 13842


13071#
發表於 05-9-5 00:35 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmen,
[size=large]祝樂瑤滿月快樂快高長大,身體健康,叫乖乖唔好扭計,俾多d時間媽咪覺覺豬呀
我果時擺滿月之前都問左邊d朋友會黎先預佢地一份ga,費時開甘多圍又坐唔晒


子爵府

積分: 11816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


13072#
發表於 05-9-5 00:38 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe:

多謝喔∼ 我老公有幾個朋友話唔知要唔要開ot...要聽日至知...我要走喇, 佢 :-( :-( :-( ....


子爵府

積分: 13842


13073#
發表於 05-9-5 00:38 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmen,
早抖喇


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13074#
發表於 05-9-5 00:44 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe^^ 寫道:
carmen,
[size=large]祝樂瑤滿月快樂快高長大,身體健康,叫乖乖唔好扭計,俾多d時間媽咪覺覺豬呀

祝樂瑤快高長大 聰明活潑


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13075#
發表於 05-9-5 00:45 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

phoebe
i go to la
goodnight


子爵府

積分: 13842


13076#
發表於 05-9-5 00:46 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

baby,
甘早抖喇,聽日見88


侯爵府

積分: 23679


13077#
發表於 05-9-5 01:24 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

carmen:
[size=x-large]祝樂瑤身體健康,聽教聽話,孝順父母!!


p:
我有煲其他野俾佢食,但佢連飯,通粉,都只係食幾啖就唔食!! :-| :-| 都唔知佢想食乜,奶呢,依家次次沖親俾佢都會飲哂!!


大宅

積分: 2054


13078#
發表於 05-9-5 02:32 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[quote]
my-baby 寫道:
[quote]
米雪兒1101 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
[quote]
米雪兒1101 寫道:
[quote]
my-baby 寫道:
我想問出世紙 係咪即日可以
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


大宅

積分: 2054


13079#
發表於 05-9-5 02:36 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

[size=large]祝樂瑤快高長大!...健康快樂!...開開心心!...最重要孝順父母...特別係媽咪!...知冇?
[size=small]Mason is my life! :-)[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/56857][size=small]


侯爵府

積分: 23679


13080#
發表於 05-9-5 03:03 |只看該作者

Re: §18-28years既準媽媽入黎分享下丫§到

米雪兒1101 寫道:
你就好啦...可以去攪下個頭...我都係上年cut過一次之後就冇攪過...又完全冇時間出去俾人攪下塊面...我條眉粗到成棵樹咁...d黑頭大粒過鼻屎啦 ...唉...真係好嚇人 :-( :-( :-(
你奶奶幫你湊咁好呀?...咁我都明會好miss仔仔呀...但你當休息下囉...其實有人有時睇下都好呀...我就冇喇...我奶奶咩都唔識...片都唔識換呀...所以我生完到而家都冇休息過呀

米:
黑頭大粒過鼻屎?妳講我咋!!
妳咁白,都唔係好覺妳有黑頭,反而我就真係好多,尤其係個鼻到tim!!照鏡見到都驚!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo