立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
lokwai 發表於 14-1-22 09:47 應該係腸胃炎啦....通常痾清就無事 你今日食清d,唔好飲凍野呀
水晶宮
積分: 56663
SZEYUEN 發表於 14-1-22 09:59 屙唔緊要家下個胃好多胃氣 係咁青蛙叫想反胃頂住頂住咁
lokwai 發表於 14-1-22 10:04 不如食塊梳打餅or多士....可以化胃氣 e種感覺好辛苦,我食完西藥都會咁
積分: 157661
積分: 74100
SZEYUEN 發表於 14-1-22 09:29 早呀 琴晚dinner後個腸胃好5妥
keroppipooh 發表於 14-1-22 10:18 早 ar 印象中 c 好似都5飲凍野
fw5775 發表於 14-1-22 10:19 痾清佢會好D
lokwai 發表於 14-1-22 10:25 我都好少飲 你就一定要飲凍嘛....天氣咁凍你都仲飲凍<<<咁涷仲飲涷真係好涷
lokwai 發表於 14-1-22 10:25 我都好少飲 你就一定要飲凍嘛....天氣咁凍你都仲飲凍
lokwai 發表於 14-1-22 10:36 ww同班有位同學上堂時比老師省左鑊金, 放學之後dinner完同屋企人講去同學屋企做project 之後11點都仲未返屋 ...
keroppipooh 發表於 14-1-22 10:42 下......個同學住附近ga 個 mami 又會咁夜都比佢去同學屋企ge 定係你意c 係指佢搵 ...
keroppipooh 發表於 14-1-22 10:40 no 啦, e+ 咁凍一定飲熱野
keroppipooh 發表於 14-1-22 10:42 1.下......個同學住附近ga 2. 個 mami 又會咁夜都比佢去同學屋企ge 3. 定係你意c 係指佢搵 ...
SZEYUEN 發表於 14-1-22 10:43 即做project好早完?? 係佢自己再週圍蕩5返home???
SZEYUEN 發表於 14-1-22 10:46 係囉....我都5明
積分: 198236
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy