跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


1301#
發表於 07-9-14 16:05 |只看該作者
好啦,裝好個輸入法啦


公爵府

積分: 28259


1302#
發表於 07-9-14 16:06 |只看該作者
我自己本身係o係 tmh 產檢, 但又冇乜問題喎, 反而聽過健康院產檢, d e 生好粗魯

原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:17 發表
係架, 通常政府E院見你好地地佢地就求Q其架啦:tongue: :tongue:
[/url]


公爵府

積分: 28259


1303#
發表於 07-9-14 16:07 |只看該作者
總之我睇樣樣都唔順眼啦, 到佢做阿媽果陣佢就弊喇.


原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:14 發表
吓!!!試過幾次, 咁佢仲係咁無sense of urgency呀?
[/url]


公爵府

積分: 28259


1304#
發表於 07-9-14 16:09 |只看該作者
果個阿嬸真係有問題


原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:34 發表
政府E院呢有時又係爭唔落嘅, 好似我咁係QM睇開糖尿, 到我知道有咗就即刻攞埋C+婦科E生信去同佢地講話要見E生, 因為我要立刻停口服藥轉打針, 點知果個阿嬸話:得啦, 你走啦, 今日唔會睇你架喇, 封信我會比E生睇架喇, ...

[/url]


伯爵府

積分: 18803


1305#
發表於 07-9-14 16:12 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:34 發表
政府E院呢有時又係爭唔落嘅, 好似我咁係QM睇開糖尿, 到我知道有咗就即刻攞埋C+婦科E生信去同佢地講話要見E生, 因為我要立刻停口服藥轉打針, 點知果個阿嬸話:得啦, 你走啦, 今日唔會睇你架喇, 封信我會比E生睇架喇, ...

所以咪話政府服務唔掂,但設備OK囉



侯爵府

積分: 22642


1306#
發表於 07-9-14 16:16 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 15:34 發表
政府E院呢有時又係爭唔落嘅, 好似我咁係QM睇開糖尿, 到我知道有咗就即刻攞埋C+婦科E生信去同佢地講話要見E生, 因為我要立刻停口服藥轉打針, 點知果個阿嬸話:得啦, 你走啦, 今日唔會睇你架喇, 封信我會比E生睇架喇, ...


個嬸嬸咁搞笑.....當正自己係姑娘同e生呀.......


公爵府

積分: 28259


1307#
發表於 07-9-14 16:18 |只看該作者
每樣野都有利有弊既.


原文章由 mankat06 於 07-9-14 16:12 發表

所以咪話政府服務唔掂,但設備OK囉
[/url]


男爵府

積分: 8509


1308#
發表於 07-9-14 16:24 |只看該作者
我都記得生孖b果時d護士好好, 有個亞嬸可以用衰來形容. 好在我駁咀咋, 唔你有排俾佢鬧


原文章由 mayken1612 於 07-9-14 16:16 發表


個嬸嬸咁搞笑.....當正自己係姑娘同e生呀.......
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 22642


1309#
發表於 07-9-14 16:26 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-14 16:24 發表
我都記得生孖b果時d護士好好, 有個亞嬸可以用衰來形容. 好在我駁咀咋, 唔你有排俾佢鬧



其實d 嬸嬸仲惡過d 姑娘同e生............


侯爵府

積分: 20065


1310#
發表於 07-9-14 16:35 |只看該作者
HI


公爵府

積分: 28259


1311#
發表於 07-9-14 16:39 |只看該作者
耕完田喇?

原文章由 chanfan 於 07-9-14 16:35 發表
HI
[/url]


侯爵府

積分: 22642


1312#
發表於 07-9-14 16:41 |只看該作者
hi))))冠軍院長出黎喇...........


侯爵府

積分: 20065


1313#
發表於 07-9-14 16:43 |只看該作者
yes :lol :lol
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 16:39 發表
耕完田喇?


侯爵府

積分: 20065


1314#
發表於 07-9-14 16:47 |只看該作者
我地係partner黎架麻 所以我地係雙冠軍 :lol
原文章由 mayken1612 於 07-9-14 16:41 發表
hi))))冠軍院長出黎喇...........


侯爵府

積分: 20065


1315#
發表於 07-9-14 16:50 |只看該作者
我生癲b果時醫生/護士/嬸嬸都好好, 佢地係對d大陸人差d姐, 因d大陸人半夜先入院, 鬼殺咁嘈, 做到d姑娘&嬸嬸忟晒 :evil:
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-14 16:24 發表
我都記得生孖b果時d護士好好, 有個亞嬸可以用衰來形容. 好在我駁咀咋, 唔你有排俾佢鬧


伯爵府

積分: 18124


1316#
發表於 07-9-14 16:50 |只看該作者
?-( ?-( 唔明....

原文章由 chanfan 於 07-9-14 16:47 發表
我地係partner黎架麻 所以我地係雙冠軍 :lol


侯爵府

積分: 20065


1317#
發表於 07-9-14 16:52 |只看該作者
細路仔唔洗明咁多野, 驚教壞妳
原文章由 BaByQ113 於 07-9-14 16:50 發表
?-( ?-( 唔明....


侯爵府

積分: 20065


1318#
發表於 07-9-14 16:55 |只看該作者
唉~~ 隻c乜水又打比癲佬, 話23/9返大陸喎, 叫我地帶埋隻癲b上去, 我之前都話帶過1次就有第2之架喇, 我最鬼憎返大陸, 打黎問我做咩喎


伯爵府

積分: 18124


1319#
發表於 07-9-14 16:56 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 chanfan 於 07-9-14 16:52 發表
細路仔唔洗明咁多野, 驚教壞妳


侯爵府

積分: 22642


1320#
發表於 07-9-14 17:08 |只看該作者
原文章由 chanfan 於 07-9-14 16:47 發表
我地係partner黎架麻 所以我地係雙冠軍 :lol




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo