跳至

首頁

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 935


1301#
發表於 08-6-13 13:48 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-6-13 13:29 發表



係呀,姐姐話應該今日有玩水,毛巾及泳衣都濕了。


落雨都有得玩.. haha..
我以為比 d 玩沙的玩具佢地.. 玩下.. 影下相 tim


別墅

積分: 676


1302#
發表於 08-6-13 14:19 |只看該作者
今日都有開吹氣小泳池玩水,係室內. 不過,Jeffrey就唔肯落水bor.....唉竟然怕水!

另,佢哋仲著泳衣行fashion show tim,好期待睇佢哋d相相.


翡翠宮

積分: 79790


1303#
發表於 08-6-13 14:44 |只看該作者
camy, hi,
收到la, thank you very much.


等待驗證會員

積分: 935


1304#
發表於 08-6-13 15:39 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-13 14:19 發表
今日都有開吹氣小泳池玩水,係室內. 不過,Jeffrey就唔肯落水bor.....唉竟然怕水!

另,佢哋仲著泳衣行fashion show tim,好期待睇佢哋d相相.


哈哈.. 勁呀.. 唔知幾時有.. 我好想睇呀..
樂樂.. 讀埋呢個學期.. 唔知有無機會.. 買到 d 相喇..
各位媽媽.. 如果有相揀時.. 記得通知我..
可能要你地幫我買喇..


子爵府

積分: 10563


1305#
發表於 08-6-13 23:02 |只看該作者
原文章由 aurora1204 於 08-6-13 14:44 發表
camy, hi,
收到la, thank you very much.


唔水客氣啦...互相幫助嗎...唔知你啱唔啱洗呀!!


子爵府

積分: 10563


1306#
發表於 08-6-13 23:05 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-13 15:39 發表


哈哈.. 勁呀.. 唔知幾時有.. 我好想睇呀..
樂樂.. 讀埋呢個學期.. 唔知有無機會.. 買到 d 相喇..
各位媽媽.. 如果有相揀時.. 記得通知我..
可能要你地幫我買喇.. ...


sure, no problem la...


子爵府

積分: 10563


1307#
發表於 08-6-13 23:06 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-13 14:19 發表
今日都有開吹氣小泳池玩水,係室內. 不過,Jeffrey就唔肯落水bor.....唉竟然怕水!

另,佢哋仲著泳衣行fashion show tim,好期待睇佢哋d相相.


唔知Cherry肯唔肯落水呢?


大宅

積分: 1421


1308#
發表於 08-6-14 00:34 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-13 23:06 發表


唔知Cherry肯唔肯落水呢?

嘩....你敢夜都未睡既...


大宅

積分: 1421


1309#
發表於 08-6-14 00:41 |只看該作者
wun wun ma 你又係敢夜都未睡呀....


大宅

積分: 1421


1310#
發表於 08-6-14 00:45 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-6-13 13:29 發表



係呀,姐姐話應該今日有玩水,毛巾及泳衣都濕了。

yes...i think so too,my daugther told me she had swimming at school.....


大宅

積分: 1421


1311#
發表於 08-6-14 00:58 |只看該作者
wun wun ma.....

your daugther is not the younger at school, my daughter was born in Nov.My daugther is only one month older than your daughter.I think our children is the youngers at school.

I have a feeling of my daugther learn very fast after 2 years old. When she sometime talk in some english and I found that I didn't teach her, so I felt really suprise.Although the fees is very expensive but I think It's worth it.


別墅

積分: 676


1312#
發表於 08-6-16 09:28 |只看該作者
點解學校冇教整父親節禮物ge,攪到baba好失望呀!


等待驗證會員

積分: 935


1313#
發表於 08-6-16 09:30 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-14 00:58 發表
wun wun ma.....

your daugther is not the younger at school, my daughter was born in Nov.My daugther is only one month older than your daughter.I think our children is the youngers at school.

I have ...


wun wun ma...
樂樂都係.. 11月出世的.. 所以大家的小朋友都係咁上下大..
不過之前.. TONY 媽話.. 佢仔仔係 06年 2 月的.. 再細 D D
所以不用緊張的.. 我地的小朋友都係下半年出世的..


等待驗證會員

積分: 935


1314#
發表於 08-6-16 09:40 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-16 09:28 發表
點解學校冇教整父親節禮物ge,攪到baba好失望呀!


係呢.. 佢地好似唔知咩係.. 父親節.. 唔識同爸爸講.. I LOVE U

母親節個星期.. 樂樂.. 一見到我.. 就同我講 MA MA I LOVE U... 喇..

爸爸好唔高興.. 又無禮物.. 又無 I LOVE U.. haaaaaaaaa

[ 本文章最後由 baby_iloveu 於 08-6-16 09:42 編輯 ]


子爵府

積分: 10563


1315#
發表於 08-6-16 22:24 |只看該作者
係喎...真係唔知點解學校無教呢?? 不過我就星期6教左Cherry同爸爸講I LOVE U...所以Baba無"咋型"...


子爵府

積分: 10563


1316#
發表於 08-6-16 22:30 |只看該作者
收到書單啦...學校幾時做野變得錦有效率架?? 星期6先seminar咋...wakaka...

書單上得一千零一本"愛說普通話"...第日佢地既"中文"真係令人擔心...如果佢地開唔成課後既中文補習班...真係煩死人喇...唔通真係要比佢早D讀全日班...唉!


別墅

積分: 676


1317#
發表於 08-6-17 11:51 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-16 22:30 發表
收到書單啦...學校幾時做野變得錦有效率架?? 星期6先seminar咋...wakaka...

書單上得一千零一本"愛說普通話"...第日佢地既"中文"真係令人擔心...如果佢地開唔成課後既中文補習班...真係煩死人喇...唔通真係要比佢早 ...


係bor, 咁快就出書單ge,仲話遲d都有個seminar可以等我哋先決定讀Bilingual or English! 又唔知係咪真係開中文補習班?

吓, 學費又未講,就要我哋決定買書, 咁得意ge!

咁點揀好?我都諗住今日lunch call Ms CC問清楚.


子爵府

積分: 10563


1318#
發表於 08-6-17 12:36 |只看該作者
咪係羅...又唔講清楚學費係點...嘜仲有seminar架??...25/6之前要回覆...水唔水錦急呀...我上次都話好難諗架啦...仲得錦少時間添...

個日聽seminar...好似日日都有中文架?? 但就無中文書...錦即係無中文啦....唉...聽完佢地個seminar仲混亂...

係啦...唔知係咪真係開中文補習班? 唔開...佢地既中文真係死得喎...最好有埋普通話補習班添...

Kayo, 不如你問完Ms CC話比我知...有咩補充我先再問佢啦...真係煩死人咩

真係唔知點揀好?? 但係揀Bilingual又驚喎...


複式洋房

積分: 226


1319#
發表於 08-6-17 12:47 |只看該作者
靜 ma & 樂 ma,

Wun Wun 是 12 月 中出生,若上K1, 應該是全班最小。


複式洋房

積分: 226


1320#
發表於 08-6-17 12:59 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-17 12:36 發表
咪係羅...又唔講清楚學費係點...嘜仲有seminar架??...25/6之前要回覆...水唔水錦急呀...我上次都話好難諗架啦...仲得錦少時間添...

個日聽seminar...好似日日都有中文架?? 但就無中文書...錦即係無中文啦....唉... ...


上星期六,我遲到。但都有聽。因為,我仲未決定,所以,應該遲過25,才覆。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo