親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


1301#
發表於 08-10-28 23:22 |只看該作者
Man04,

我知你住西門町,所以我咪幫你搵左呢間便利店for你取書囉,在你由捷運站回酒店的途中

原文章由 Man04 於 08-10-28 21:10 發表
fi fi

請問怎樣去這個地址?我住西門盯萬事達
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1302#
發表於 08-10-29 00:22 |只看該作者
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-28 09:02 發表

如果亞里山...台北入台北走也ok
我反而建議你...先去亞里山,果d
因為你如果去台北先...你會買一大堆手信呀,食物回hk
而果d食物又有食用限期
你要拿住呢堆野上亞里山,也幾痛苦下架
同果到又浪費了幾天有食用限期的手 ...

mouth: mouth: 我都有諗過,如果頭1-2DAY去亞里山我怕會好累.因為要早起去睇日出.咁跟住3日會玩得唔盡興.
咁3日都係台北+北投住同一間酒店會唔會唔方便.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


男爵府

積分: 5746


1303#
發表於 08-10-29 07:28 |只看該作者
fi fi

Yes!我是在金石堂訂書及多謝妳幫我找到取放地址。

但我都不太清楚地址在哪裏?是否在我住酒店附近?(有设有地圖顯示)

另由西門町搭的士去Bu Bu餐廳 貴唔貴?

謝謝


男爵府

積分: 9345


1304#
發表於 08-10-29 08:38 |只看該作者
Man04,

其實你 訂書揀取書點時都已經show左個map比你睇,anyway....你可以用http://maps.yam.com/,輸入地址跟住搜尋,咁就會下面會show到你個目的地出黎....放心,我比你果間係正正在西門町你必經的地方!!!

至於西門町去bu bu 餐廳....其實你可以在中華路"中華路北站"搭公車"601"往天母站,總站下車行一陣就到了!!!而的士錢....我就真係唔知喇~~再唔係,你可以搭捷運去芝山站再轉的士,咁就應該平好多+快好多!!!
http://www.taipeibus.taipei.gov.tw/emap/map/pdf/601.pdf
原文章由 Man04 於 08-10-29 07:28 發表
fi fi

Yes!我是在金石堂訂書及多謝妳幫我找到取放地址。

但我都不太清楚地址在哪裏?是否在我住酒店附近?(有设有地圖顯示)

另由西門町搭的士去Bu Bu餐廳 貴唔貴?

謝謝 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-29 08:39 編輯 ]

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1305#
發表於 08-10-29 08:53 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-29 00:22 發表

mouth: mouth: 我都有諗過,如果頭1-2DAY去亞里山我怕會好累.因為要早起去睇日出.咁跟住3日會玩得唔盡興.
咁3日都係台北+北投住同一間酒店會唔會唔方便. ...

如果3日也住北投的酒店也....em...ok的
車程上都係多20分鐘...可接受


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1306#
發表於 08-10-29 08:59 |只看該作者
原文章由 Man04 於 08-10-29 07:28 發表
fi fi

Yes!我是在金石堂訂書及多謝妳幫我找到取放地址。

但我都不太清楚地址在哪裏?是否在我住酒店附近?(有设有地圖顯示)

另由西門町搭的士去Bu Bu餐廳 貴唔貴?

謝謝 ...

先溫馨提示下先
pu pu餐廳...如果你要坐中間果架車的檯
係要提早book
還有....係有min pay的
還有..如果你有小朋友同行...亞老闆娘會超緊張
唔會比水小朋友...怕小朋友倒濕佢架老爺車
還有...如果你坐其他檯(無minpay..係唔可以影中間果架老爺車)

我去過..也特登book過中間老爺車檯
食物也真係ok的

同埋...亞老品娘係唔太喜歡港客
因為港客成日在店入面四圍行...去影相


禁止發言

積分: 441


1307#
發表於 08-10-29 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9345


1308#
發表於 08-10-29 13:08 |只看該作者
nonohi,

得,但好遠水路喎...如果要方便行街食嘢出出入入,咁當然揀國聯喇,正正在國父紀念館站對面~~

原文章由 nonohi 於 08-10-29 12:40 發表
想問台北深坑假日洒店得唔得,假日好啲定係國聯大飯店好啲?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5746


1309#
發表於 08-10-29 14:34 |只看該作者
fi fi

明白啦!謝謝妳幫忙

也謝謝ABCD媽咪提示,其實值唔值得去呢?(因只是座位是車形)


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1310#
發表於 08-10-29 16:06 |只看該作者
原文章由 Man04 於 08-10-29 14:34 發表
fi fi

明白啦!謝謝妳幫忙

也謝謝ABCD媽咪提示,其實值唔值得去呢?(因只是座位是車形)

值得去一次....真的一次好了...


子爵府

積分: 11547


1311#
發表於 08-10-29 17:02 |只看該作者
我剛有同事住完國聯, 佢話地點方便but酒店舊!

原文章由 nonohi 於 08-10-29 12:40 發表
想問台北深坑假日洒店得唔得,假日好啲定係國聯大飯店好啲?


男爵府

積分: 9345


1312#
發表於 08-10-29 19:42 |只看該作者
無辦法嫁喇...台北市d酒店大部份都是有一定歷史,通常都是番新又番新,好少有新建的酒店,唔似得bangkok咁,差不多個個月都有新嘢.....而level亦都不能同香港/泰國的酒店相比

原文章由 yatjeh 於 08-10-29 17:02 發表
我剛有同事住完國聯, 佢話地點方便but酒店舊!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3333


1313#
發表於 08-10-29 20:46 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-29 19:42 發表
無辦法嫁喇...台北市d酒店大部份都是有一定歷史,通常都是番新又番新,好少有新建的酒店,唔似得bangkok咁,差不多個個月都有新嘢.....而level亦都不能同香港/泰國的酒店相比

...



唔好意思,咁國联同萬事達比,又如何?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1314#
發表於 08-10-29 22:38 |只看該作者
FIFI..010
又到我一年四度的亞女考試...
明天開始到下星期二..
我會上來望下..不過未必有時間搵料答了
又要辛苦你地幫幫手了...
加油..
...陪佢讀書讀到我嘔血


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1315#
發表於 08-10-29 23:09 |只看該作者
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-29 08:53 發表

如果3日也住北投的酒店也....em...ok的
車程上都係多20分鐘...可接受

北投去淡水要幾耐車程?
我想問北投d酒店好d定係淡水好d?
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


男爵府

積分: 9345


1316#
發表於 08-10-29 23:36 |只看該作者
ABCD媽咪

無問題...我已經玩完小一面試lu~~所以呢樹可以接手協助一下,你放心去考試喇


原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-29 22:38 發表
FIFI..010
又到我一年四度的亞女考試...
明天開始到下星期二..
我會上來望下..不過未必有時間搵料答了
又要辛苦你地幫幫手了...
加油..
...陪佢讀書讀到我嘔血 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3423


1317#
發表於 08-10-29 23:38 |只看該作者
hi all
好多謝各位資料,會x'mas同囡囡(5.5yrs)去6d5n, 住凱撒, 早機去晚機返,
暫定行程如下, 麻煩幫我睇吓, thanks....
Day1(21/12):
約11am到台>>淡水>>漁人碼頭>>淡水老街>>美丽華>>士林夜市

Day2 (22/12):
平溪,十份寮(主要想放天燈, 坐火車, 睇瀑布)>>饒河夜市
呢個行程半日o.k嗎? 上午在台北車站附近走走or去邊好呢??

Day 3 :
Baby boss 全日活動>>復興店鼎泰豐

Day4
大溪花海 or 陽明山公園+北投泡湯
(北投泡湯有無介紹, 唔住温泉酒店會否很趕呢??)

Day 5
動物園>>貓空(若未整好取消)>>信義區>>101, 三越, 誠品


Day6 (26/12)
中正紀念堂(睇換班)>>永康街食lunch>>西門町買手信>>7:50pm回港




[ 本文章最後由 fion88 於 08-10-29 23:41 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1318#
發表於 08-10-30 08:32 |只看該作者
mama55,

2個唔同級數...無得比較喎

萬事達 - 呢度度你唔洗驚悶,落到酒店樓下行下一條街就好多野食,好多野睇...就算夜晚返到酒店,心癢癢想落街行都好方便,店舖大約23:00才關門

國聯 - 比萬事達有規模,果邊靜d....要行街要搭一個站去忠孝敦化果邊行,但該區規劃好d...高級一點!!!

如果你唔介意入到萬事達lobby一眼見哂,餐廳只坐10多人...得1架lift...酒店附近人山人海,其實住呢度就超級方便....還有提一提,最好住名仕房以上,咁就房間size大d + 有窗

原文章由 mama55 於 08-10-29 20:46 發表



唔好意思,咁國联同萬事達比,又如何?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1319#
發表於 08-10-30 08:38 |只看該作者
梓軒媽咪,

你講車程(捷運)....超快

新北投 -> 北投 : 3分鐘
北投 -> 淡水 : 14分鐘

** 不包括等車轉車的時間

北投果邊全是溫泉酒店,價錢較貴...我覺得住一晚已經非常足夠了...我覺得有點兒悶,另...要搭一輪車先出到鬧市,浪費了很多時間ar~~

原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-29 23:09 發表

北投去淡水要幾耐車程?
我想問北投d酒店好d定係淡水好d?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1320#
發表於 08-10-30 08:46 |只看該作者
fion88

ok,好豐富...又唔太趕

Day2 (22/12):
平溪,十份寮(主要想放天燈, 坐火車, 睇瀑布)>>饒河夜市
呢個行程半日o.k嗎? 上午在台北車站附近走走or去邊好呢??
朝早十點幾起程搭火車去平溪....玩到2-3點返台北市,如還有腳骨力可走走十分埔(時裝批發),跟住六點多就去饒河街行夜市

Day 3 :
Baby boss 全日活動>>復興店鼎泰豐

Day4
大溪花海 or 陽明山公園+北投泡湯
(北投泡湯有無介紹, 唔住温泉酒店會否很趕呢??)
北投....唔同價錢有唔同質素,春天/水美會貴少少...但讚的!!!
我唔多鍾意住北投溫泉酒店,貴嘛~~好多人都只是專程去浸,book一間房2小時,真是很足夠了.....老實講,半小時都浸唔到呀!

Day 5
動物園>>貓空(若未整好取消)>>信義區>>101, 三越, 誠品
若貓空纜車未ok,可搭公車去豆腐街走一走,係動物園門口就有車了

Day6 (26/12)
中正紀念堂(睇換班)>>永康街食lunch>>西門町買手信>>7:50pm回港
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo