立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 winwin815 於 08-10-28 21:46 發表 不過文文依家識扮野, 皺晒眉, 試過因為佢揹住書包, 有個伯伯見到佢個中文名, 就直呼佢中文全名, 佢即刻皺眉兼扒係文爸膊頭, 笑死人
公爵府
積分: 26018
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 22:01 發表 番左學既 cash .... 近日終於有 2 隻金曲, 係自己識哂 d 歌詞 , 仲成日唱唱唱 tim !! 1. abc 2. 有隻雀仔跌落水
原文章由 winwin815 於 08-10-28 22:51 發表 文文個首係"免仔崩崩跳", 唱呢首歌佢好似唔識怕醜咁, 文爸抱住佢, 佢唱到好大聲, 仲要彈下彈下
大宅
積分: 3135
原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:59 發表 我個工人都差唔多, 剛剛批左VISA, 等多2個禮拜我就可以回復自由
原文章由 jlac 於 08-10-28 14:32 發表 朗媽 禁就太好喇, 朗朗可以返屋企喇. 校長禁好人, 比朗朗早d返學
原文章由 jlac 於 08-10-28 16:20 發表 cash ma 第一次訂$1076, 隔左一星期再訂多箱就好似$1125
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:14 發表 文 ma, 文文甘叻 .... 真係 indiv in 好好多 , 我估又一村同 禮賢都 like 佢個種 !! 我呢 2 間都未填完 .... 明天又要北上啦 !!
積分: 135797
積分: 3433
原文章由 basicjanny 於 08-10-28 23:20 發表 nic ma, 我11月至返工呀, 校長真係好好人架, 所以依架d時間真係好夾呀!
原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:24 發表 希望啦, 不過禮賢都好似係group interview, 但係到佢in個時, 文文又大多幾個月路, 到時又唔知變成點啦 今日同我step mother講開, 原來我step brother入到培正, 係因為佢even 10月出世, 都遲一年入學, 佢話好多學校 ...
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 23:25 發表 唔係喎, indiv in 的話, 除非您個小朋友表現好好喇, 否則喺您前後面的小朋友好容易同您果個比較, 仲 out 得快添呀 !
原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 23:27 發表 培正講明唔收細仔架 ! 所以遲一年入學, 有 so d 架 !
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:25 發表 朗媽 真係好,時間夾得真係好,你唔水比朗朗去你朋友屋企,唔水你出出入入,真係好辛苦下囉!
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:27 發表 下.... 我都唔想遲一年入學呀, 即係 cash 出年先讀 n 1 呀 ?? 好似真係慢好多 wor ..... 我睇你 blog ... 太婆係唔係即係婆婆 ?? 定真係你 mami 個 mami 呀 ? 甘佢未好大下 lor ?? ...
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:29 發表 cash媽 你明天又要china,真係辛苦呀! 喂喂!明天阿仔唔返學,因為有小小咳咳,食了之前餘下的藥就sleep了,希望佢快d好返啦!一返學又病,真係.....................激c:;pppp: ...
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:30 發表 不過培正好多功課架 , 仲有成日都 test !! 佢係唔係中文中學 ?? 好似唔係英文架 ?? 我唔多 sure 呀 ??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy