跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1301#
發表於 08-10-28 22:01 |只看該作者
番左學既 cash .... 近日終於有 2 隻金曲,
係自己識哂 d 歌詞 , 仲成日唱唱唱 tim !!

1. abc
2. 有隻雀仔跌落水




原文章由 winwin815 於 08-10-28 21:46 發表
不過文文依家識扮野, 皺晒眉, 試過因為佢揹住書包, 有個伯伯見到佢個中文名, 就直呼佢中文全名, 佢即刻皺眉兼扒係文爸膊頭, 笑死人


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1302#
發表於 08-10-28 22:51 |只看該作者
文文個首係"免仔崩崩跳", 唱呢首歌佢好似唔識怕醜咁, 文爸抱住佢, 佢唱到好大聲, 仲要彈下彈下

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 22:01 發表
番左學既 cash .... 近日終於有 2 隻金曲,
係自己識哂 d 歌詞 , 仲成日唱唱唱 tim !!

1. abc
2. 有隻雀仔跌落水

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1303#
發表於 08-10-28 23:14 |只看該作者
文 ma,

文文甘叻 .... 真係 indiv in 好好多 , 我估又一村同
禮賢都 like 佢個種 !!

我呢 2 間都未填完 .... 明天又要北上啦 !!



原文章由 winwin815 於 08-10-28 22:51 發表
文文個首係"免仔崩崩跳", 唱呢首歌佢好似唔識怕醜咁, 文爸抱住佢, 佢唱到好大聲, 仲要彈下彈下


大宅

積分: 3135


1304#
發表於 08-10-28 23:19 |只看該作者
真係好囉!
原文章由 rebeccaloky 於 08-10-28 13:59 發表
我個工人都差唔多, 剛剛批左VISA, 等多2個禮拜我就可以回復自由


大宅

積分: 3135


1305#
發表於 08-10-28 23:20 |只看該作者
nic ma,
我11月至返工呀, 校長真係好好人架, 所以依架d時間真係好夾呀!
原文章由 jlac 於 08-10-28 14:32 發表
朗媽

禁就太好喇, 朗朗可以返屋企喇.
校長禁好人, 比朗朗早d返學


大宅

積分: 3135


1306#
發表於 08-10-28 23:21 |只看該作者
我都係永安買左2箱, 138/can
原文章由 jlac 於 08-10-28 16:20 發表
cash ma

第一次訂$1076, 隔左一星期再訂多箱就好似$1125


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1307#
發表於 08-10-28 23:24 |只看該作者
希望啦, 不過禮賢都好似係group interview, 但係到佢in個時, 文文又大多幾個月路, 到時又唔知變成點啦

今日同我step mother講開, 原來我step brother入到培正, 係因為佢even 10月出世, 都遲一年入學, 佢話好多學校收, 但係文文依家seems like都跟到其他同學仔, 我又唔捨得要佢遲一年讀喎

下.....你好遲喎, 禮賢有deadline, 11月1日已係, 又一村雖然無講明, 但係formal announce 既interview day係11月8日, 都通知晒佢地啦喎, 你真係報就要快

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:14 發表
文 ma,

文文甘叻 .... 真係 indiv in 好好多 , 我估又一村同
禮賢都 like 佢個種 !!

我呢 2 間都未填完 .... 明天又要北上啦 !!


[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-28 23:25 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1308#
發表於 08-10-28 23:25 |只看該作者
唔係喎, indiv in 的話, 除非您個小朋友表現好好喇, 否則喺您前後面的小朋友好容易同您果個比較, 仲 out 得快添呀 !



原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:14 發表
文 ma,

文文甘叻 .... 真係 indiv in 好好多 , 我估又一村同
禮賢都 like 佢個種 !!

我呢 2 間都未填完 .... 明天又要北上啦 !!




大宅

積分: 3433


1309#
發表於 08-10-28 23:25 |只看該作者
朗媽

真係好,時間夾得真係好,你唔水比朗朗去你朋友屋企,唔水你出出入入,真係好辛苦下囉!

原文章由 basicjanny 於 08-10-28 23:20 發表
nic ma,
我11月至返工呀, 校長真係好好人架, 所以依架d時間真係好夾呀!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1310#
發表於 08-10-28 23:27 |只看該作者
培正講明唔收細仔架 !

所以遲一年入學, 有 so d 架 !

原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:24 發表
希望啦, 不過禮賢都好似係group interview, 但係到佢in個時, 文文又大多幾個月路, 到時又唔知變成點啦

今日同我step mother講開, 原來我step brother入到培正, 係因為佢even 10月出世, 都遲一年入學, 佢話好多學校 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1311#
發表於 08-10-28 23:27 |只看該作者
下.... 我都唔想遲一年入學呀, 即係 cash 出年先讀 n 1 呀 ??

好似真係慢好多 wor .....


我睇你 blog ... 太婆係唔係即係婆婆 ?? 定真係你 mami
個 mami 呀 ? 甘佢未好大下 lor ??

原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:24 發表
希望啦, 不過禮賢都好似係group interview, 但係到佢in個時, 文文又大多幾個月路, 到時又唔知變成點啦

今日同我step mother講開, 原來我step brother入到培正, 係因為佢even 10月出世, 都遲一年入學, 佢話好多學校 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1312#
發表於 08-10-28 23:28 |只看該作者
natalie,

但佢文文肯叫人 ma , 個個比都唔叫 ... 佢未夠突出 lor !!

再講文文外型真係幾可愛既 .... 肥都都麻

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 23:25 發表
唔係喎, indiv in 的話, 除非您個小朋友表現好好喇, 否則喺您前後面的小朋友好容易同您果個比較, 仲 out 得快添呀 !


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1313#
發表於 08-10-28 23:29 |只看該作者
我就覺得individual in好d啦, 至少有機會同個老師接觸下

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 23:25 發表
唔係喎, indiv in 的話, 除非您個小朋友表現好好喇, 否則喺您前後面的小朋友好容易同您果個比較, 仲 out 得快添呀 !
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1314#
發表於 08-10-28 23:29 |只看該作者
cash媽

你明天又要china,真係辛苦呀!

喂喂!明天阿仔唔返學,因為有小小咳咳,食了之前餘下的藥就sleep了,希望佢快d好返啦!一返學又病,真係.....................激c:;pppp:

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:14 發表
文 ma,

文文甘叻 .... 真係 indiv in 好好多 , 我估又一村同
禮賢都 like 佢個種 !!

我呢 2 間都未填完 .... 明天又要北上啦 !!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1315#
發表於 08-10-28 23:30 |只看該作者
不過培正好多功課架 , 仲有成日都 test !!

佢係唔係中文中學 ?? 好似唔係英文架 ?? 我唔多 sure
呀 ??

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 23:27 發表
培正講明唔收細仔架 !

所以遲一年入學, 有 so d 架 !


大宅

積分: 3135


1316#
發表於 08-10-28 23:31 |只看該作者
鬼仔媽,
係囉, 真係好開心!
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:25 發表
朗媽

真係好,時間夾得真係好,你唔水比朗朗去你朋友屋企,唔水你出出入入,真係好辛苦下囉!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1317#
發表於 08-10-28 23:31 |只看該作者
我問文爸, 佢都話唔想, 不過其實我step brother唔算係好smart個d, 所以佢媽先比佢遲一年讀掛, 你知啦, 男仔咩都遲少少嘛

太婆係我婆婆呀, 好似都係193x啦, exactly就唔知, 佢依家一個人住, 所以我妹話上去佢家同兩個寶貝慶祝生日, 唔使太婆咁悶囉, 好彩文文又唔怕人喎, 我沿路教佢叫人, 佢上到去都肯叫, 臨走仲肯攬攬太婆

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:27 發表
下.... 我都唔想遲一年入學呀, 即係 cash 出年先讀 n 1 呀 ??

好似真係慢好多 wor .....


我睇你 blog ... 太婆係唔係即係婆婆 ?? 定真係你 mami
個 mami 呀 ? 甘佢未好大下 lor ??

...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1318#
發表於 08-10-28 23:32 |只看該作者
熹 ma,

休息多 d 啦 .... 唔番就唔番啦 , 我好怕佢地病病仲要番
好攰甘 lor !!

今日熹熹見 cash 放學走先 , 佢 cry 左一陣 .... 怕自己
無得走呀 !! 同埋 11:45 放學係好多 chairs 係出面
排排坐等叫名架 .... 今日我 maid 第一 , 你 maid 第 2
仲有係唔係你 mami 都有去呀 ??

我 aunty 講我知架 .... 真係好 8 下

原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:29 發表
cash媽

你明天又要china,真係辛苦呀!

喂喂!明天阿仔唔返學,因為有小小咳咳,食了之前餘下的藥就sleep了,希望佢快d好返啦!一返學又病,真係.....................激c:;pppp:

...


大宅

積分: 3433


1319#
發表於 08-10-28 23:32 |只看該作者
培正張form寫明只收到2006年8月31日出生之小朋友,即係我地d小朋友無份啦!

如果再repeat一年,重唔好,2007年係豬年,重難攪.

原文章由 hallonatalie 於 08-10-28 23:27 發表
培正講明唔收細仔架 !

所以遲一年入學, 有 so d 架 !


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1320#
發表於 08-10-28 23:33 |只看該作者
呢間我都無study呀, 因為我又唔想太傳統既讀書學校, 不過同朋友傾開, 個日去我婆屋企(何文田)經過, 咪上網search下囉...其實我記錯左, 以為我step brother係讀民生, 原來係step sister先係

培正係未分英中同中中時, 已係中文中學, 不過係勁野個種, 同埋佢係左派架

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:30 發表
不過培正好多功課架 , 仲有成日都 test !!

佢係唔係中文中學 ?? 好似唔係英文架 ?? 我唔多 sure
呀 ??
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo