懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1913


1301#
發表於 08-12-4 17:12 |只看該作者
你地現在有無食消夜既習慣?

我每晚dinner都食得唔多, 食少少個胃就頂住. 但到10:00左右又肚餓喎, 雖然唔會食得好heavy, 但都叫消夜呀, 唉....肥c.


複式洋房

積分: 110


1302#
發表於 08-12-4 17:13 |只看該作者
你地去邊度買孕婦衫?? 我o的衫(八成)都唔啱著, 又唔想洗咁多錢買新衫, 邊度有o的平靚正o架? (有款個O的)

昨天去OIO買了兩個BRA加底底, 都成千蚊LAR! 未生只係買衫同看E生就用好多錢LA...


大宅

積分: 1913


1303#
發表於 08-12-4 17:17 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:13 發表
你地去邊度買孕婦衫?? 我o的衫(八成)都唔啱著, 又唔想洗咁多錢買新衫, 邊度有o的平靚正o架? (有款個O的)

昨天去OIO買了兩個BRA加底底, 都成千蚊LAR! 未生只係買衫同看E生就用好多錢LA... ...



OIO係最貴架, 妹妹話"媽媽世界"平d, 想再平d就去bossini, 都有孕婦衫.
再唔係, 就去cb or mk既舖頭仔買, 都ok.


大宅

積分: 1065


1304#
發表於 08-12-4 17:17 |只看該作者
唉.....去唔倒大大, 攪到現在塊面出暗瘡呀.......

原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:04 發表
e生話o個o的係肚風呀! (我都有呢個問題)
同埋便秘左四日, 個人好燥!
(我現在8week呀!)


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1305#
發表於 08-12-4 17:18 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-4 16:44 發表
我懷疑 bk block 了人地 d 會.. 你 pm 我,我 send 條 link 比你地啦


我都報左名喇....但我唔識去呀...有無話邊個出口咁呀~


複式洋房

積分: 110


1306#
發表於 08-12-4 17:21 |只看該作者
原來係咁, 昨天盲中中就走左入去買...
現在著衫好煩, 又唔想人見到我個肚, 因為得8week就咁大個! (好似男人的啤酒肚多o的) 哈哈~

原文章由 Jcat 於 08-12-4 17:17 發表



OIO係最貴架, 妹妹話"媽媽世界"平d, 想再平d就去bossini, 都有孕婦衫.
再唔係, 就去cb or mk既舖頭仔買, 都ok.


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1307#
發表於 08-12-4 17:21 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-4 16:54 發表



我要返工架, 不過我份工一時忙死, 一時得閒c, hehe.... 今天就係得閒既日子.


我都番緊工架...不過今日見自己暈暈地所以唔想做野呀....HEHE


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1308#
發表於 08-12-4 17:23 |只看該作者
原文章由 Monkey25 於 08-12-4 17:00 發表
出晒亂碼....再打過......

我而家個肚"腩" 都大左, 我著開d牛仔褲都唔可以著喇, 因為會好緊!!

可能我有便秘, 3日先去倒大大, 但又食多左野喎, 救命呀........
係呢妳地去大大敢唔敢用力? 我唔敢用力呀, 攪到明明有 ...


上次我問過醫生呀...醫生話唔可以用力痌架, 如果想痌又痌唔到就飲杯涷奶OR涷果汁...佢話你用力痌好容易生"志"瘡同埋可能會谷到個子宮頸位出血架!! 所以現在痌唔到都唔理佢LU...哈哈


大宅

積分: 1065


1309#
發表於 08-12-4 17:23 |只看該作者
我係d鋪頭仔買咋.......$139左右有一條孕婦牛仔褲喇, 衫就好多地方都買倒啦, 而家咁多娃娃裝, 大肚又著得, 唔係大肚又著得!!


原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:13 發表
你地去邊度買孕婦衫?? 我o的衫(八成)都唔啱著, 又唔想洗咁多錢買新衫, 邊度有o的平靚正o架? (有款個O的)

昨天去OIO買了兩個BRA加底底, 都成千蚊LAR! 未生只係買衫同看E生就用好多錢LA... ...


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1310#
發表於 08-12-4 17:24 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-4 17:01 發表
我今年都27啦,今次係第一胎,我仲係未同我男朋友結婚,不過我地就有共識咯。我都覺得不論早生or遲生都好,只要有心令bb幸福,幾時生都好....


下...點解你地仲唔結婚呀???


禁止訪問

積分: 1256


1311#
發表於 08-12-4 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 110


1312#
發表於 08-12-4 17:25 |只看該作者
我無生暗瘡, 但就口嗅, 日日食橙都唔掂, 都唔知點算!

原文章由 Monkey25 於 08-12-4 17:17 發表
唉.....去唔倒大大, 攪到現在塊面出暗瘡呀.......


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1313#
發表於 08-12-4 17:27 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-4 17:02 發表


我反而羨慕你
有仔襯後生生
唔洗擔心咁多嘢
我就係之前諗住二人世界
玩夠先生,到以為玩夠就已經三十頭
点知想生又生唔出
攪攪吓又睇中医又睇西醫咁就攪咗幾年
經過幾年嘅努力
付出了很多時間同金錢先幸運得到你哋垂 ...


真係早生又比人話..遲生又擔心呀!


禁止訪問

積分: 1256


1314#
發表於 08-12-4 17:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4075


1315#
發表於 08-12-4 17:30 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:25 發表
我無生暗瘡, 但就口嗅, 日日食橙都唔掂, 都唔知點算!


飲水, 飲水,可能有d食物渣滓係口入面....


禁止訪問

積分: 1256


1316#
發表於 08-12-4 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1913


1317#
發表於 08-12-4 17:34 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-4 17:23 發表


上次我問過醫生呀...醫生話唔可以用力痌架, 如果想痌又痌唔到就飲杯涷奶OR涷果汁...佢話你用力痌好容易生"志"瘡同埋可能會谷到個子宮頸位出血架!! 所以現在痌唔到都唔理佢LU...哈哈 ...



C囉, 我之前仲好用力咁痾呀!


大宅

積分: 4075


1318#
發表於 08-12-4 17:38 |只看該作者
琴晚我係kf x食咗個餐: 半隻燒春雞,蘑菇飯,1杯熱飲(其實2杯, 因為太甜,沖多咗1杯) 再加1件上脾... 我老公呆咗咁係到笑:老婆我未見過你食咁多野... ... 以前你食1件雞就話飽,依家 he he he...

沖完涼,九點幾,癲ga 有d 肚餓, 但等一陣就克服咗(因為屋企都唔知食得d咩)

我其實都有d怕自己肥得太快ga... ... 有d咩係會飽肚d ga?


複式洋房

積分: 110


1319#
發表於 08-12-4 17:45 |只看該作者
會唔會係心理作用呀? e生話頭3個月唔駛食咁多o野, 因為頭3個月bb係唔會吸收到, 佢係靠自己架喎!

不過我口痕就食合桃, 因為合桃有助bb腦部發育~

原文章由 marie2008 於 08-12-4 17:38 發表
琴晚我係kf x食咗個餐: 半隻燒春雞,蘑菇飯,1杯熱飲(其實2杯, 因為太甜,沖多咗1杯) 再加1件上脾... 我老公呆咗咁係到笑:老婆我未見過你食咁多野... ... 以前你食1件雞就話飽,依家 he he he...

沖完涼,九點幾,癲ga 有 ...


大宅

積分: 4075


1320#
發表於 08-12-4 17:47 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:45 發表
會唔會係心理作用呀? e生話頭3個月唔駛食咁多o野, 因為頭3個月bb係唔會吸收到, 佢係靠自己架喎!

不過我口痕就食合桃, 因為合桃有助bb腦部發育~


我真係覺得有d恐怖ar!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo