親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   8


侯爵府

積分: 23954

醒目開學勳章 畀面勳章


1301#
發表於 08-12-26 07:58 |只看該作者
原文章由 KaHeiBaBa 於 08-12-26 03:07 發表
今日最大收穫係去o左 聖保羅大教堂 (St. Paul's Cathedral),原來 3:30p.m. 有彌撒進行兼免費入場 (慳番幾十蚊英磅) 之餘,臨走o個陣,成隊聖詩班+神蹟人員,浩浩蕩蕩o係我隔離經過 (因為我坐正路口),o個種震撼感覺,真係難以用筆墨去形容,再加上聖誕正日,絕對係可遇不可求 !!

食完晚飯再報再報告今日行程 (冇去到 D 公園) !!


期待中!


侯爵府

積分: 23954

醒目開學勳章 畀面勳章


1302#
發表於 08-12-26 07:59 |只看該作者
今日我又去旅行,去上水的農場一日遊!


男爵府

積分: 9056


1303#
發表於 08-12-26 08:53 |只看該作者
原文章由 jaysonmama 於 08-12-26 01:25 發表

唔係呀, 我意思係, 如果我買 會買塊好d (如B+W), 但放在我支kit len度, 好似"妹仔大過主人婆", 唔知好唔好買?!


咁就梗係唔好買啦,要買都係為左支L鏡買,重要係WIDE 會好D,因為通常用係影景,個直徑如果可以用係其他鏡重好(不過通常無禁著數)。而我話買平只係百幾蚊,放係KITLENS 玩下都好。尋日收到,等我今日影幾張過你睇(用天涯鏡)。


男爵府

積分: 9056


1304#
發表於 08-12-26 08:54 |只看該作者
原文章由 KaHeiBaBa 於 08-12-26 03:07 發表
今日最大收穫係去o左 聖保羅大教堂 (St. Paul's Cathedral),原來 3:30p.m. 有彌撒進行兼免費入場 (慳番幾十蚊英磅) 之餘,臨走o個陣,成隊聖詩班+神蹟人員,浩浩蕩蕩o係我隔離經過 (因為我坐正路口),o個種震撼感覺,真係難以用 ...


真係好期待你D相呀。


男爵府

積分: 9056


1305#
發表於 08-12-26 08:57 |只看該作者
原文章由 SumSumBB 於 08-12-26 07:59 發表
今日我又去旅行,去上水的農場一日遊!


玩得開心D啦,今日會大風,要帶多件衫。

我尋日都去左大尾篤、鹿頸、沙頭角(不過見唔到村長個女,由細聽到佢個名好耐),行左成差唔多一百公里,天氣好好,四圍都好多人。


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


1306#
發表於 08-12-26 10:12 |只看該作者
我打算搭公共交通工具(巴士/船/地鐵/纜車/電車)作一日遊, 同埋上山頂, 可惜今日好大煙霞.


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


1307#
發表於 08-12-26 10:19 |只看該作者
原文章由 KaHeiBaBa 於 08-12-26 02:56 發表


本來避年係驚出街人多擠迫,不過依家新年反而多人鍾意出埠、返大陸,出街反而少人過平時好多 !!

我o地公司都幾誇張,我有 D 同事,過完年返工 (我意思係過o左o個幾日紅色假期),分分鐘要派一千幾百封利是,計落條數 ...


oic, 我地通常過左年初二先出發, 每年大約派三佰幾封利是, 就算去完旅行回來第一日返工, 都會一樣派利是,所以無話是否避年.


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


1308#
發表於 08-12-26 12:33 |只看該作者
原文章由 oldbean 於 08-12-26 08:54 發表


真係好期待你D相呀。

我都想見識下呀.....


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


1309#
發表於 08-12-26 12:36 |只看該作者
原文章由 KaHeiBaBa 於 08-12-26 03:07 發表
今日最大收穫係去o左 聖保羅大教堂 (St. Paul's Cathedral),原來 3:30p.m. 有彌撒進行兼免費入場 (慳番幾十蚊英磅) 之餘,臨走o個陣,成隊聖詩班+神蹟人員,浩浩蕩蕩o係我隔離經過 (因為我坐正路口),o個種震撼感覺,真係難以用 ...

聽(睇)...都已經覺得好feel啦


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


1310#
發表於 08-12-26 12:40 |只看該作者
原文章由 oldbean 於 08-12-26 08:53 發表


咁就梗係唔好買啦,要買都係為左支L鏡買,重要係WIDE 會好D,因為通常用係影景,個直徑如果可以用係其他鏡重好(不過通常無禁著數)。而我話買平只係百幾蚊,放係KITLENS 玩下都好。尋日收到,等我今日影幾張過你睇(用天涯鏡)。: ...

我呢兩日又心思思想買支wide鏡(10-22/17-40)喇 :;pppp: 都唔知帶唔帶朋友果支重型腳架去....
請問如果遇上背光, 外閃係咪好有幫助呢?


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1311#
發表於 08-12-26 16:08 |只看該作者
原文章由 jaysonmama 於 08-12-26 12:36 發表

聽(睇)...都已經覺得好feel啦


本來想走,希望趁重有少少日頭影o下 千禧橋;點知完場時主角們浩浩蕩蕩拉大隊走 .....

今朝 7點 (即係 HK 時間下午 3點) 天未光就起身,依家開始食緊早餐;希望今日可以早 D 出發,盡量去返呢幾日去漏o左o既地方,天黑前就要陪 D 女仕們去百貨公司掃貨 (Boxing day crazy sale),期待今日會成為非常充實的一天 !!

趁重有少少時間先出門口,我試o下盡快交待番噚日o既行程 (同埋補充番早兩日o既影相地點) !!


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1312#
發表於 08-12-26 16:12 |只看該作者
原文章由 jaysonmama 於 08-12-26 12:33 發表

我都想見識下呀.....


唔好意思,又要令你o地失望添 ......

希望今晚冇咁勀,臨 前俾些少相你o地睇 !!


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1313#
發表於 08-12-26 16:15 |只看該作者
原文章由 3b 於 08-12-26 10:12 發表
我打算搭公共交通工具(巴士/船/地鐵/纜車/電車)作一日遊, 同埋上山頂, 可惜今日好大煙霞.


倫敦 噚日先叫做搵到"絲毫陽光",不過轉瞬即逝,唔好得 HK 幾多 !!


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1314#
發表於 08-12-26 16:19 |只看該作者
原文章由 oldbean 於 08-12-26 08:54 發表


真係好期待你D相呀。


可惜教堂內唔俾影相,最後我只係o係大門口,偷偷o地用支小黑五,影o左幾張室內相咋 !!


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1315#
發表於 08-12-26 16:21 |只看該作者
原文章由 SumSumBB 於 08-12-26 07:59 發表
今日我又去旅行,去上水的農場一日遊!


如果我o地唔係要去 英國,我o地 Dec 28 都會同 KaHei 一班同學仔,一齊去 "假日農場" !!

玩得開心 D 呀 !!


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1316#
發表於 08-12-26 16:25 |只看該作者
原文章由 SumSumBB 於 08-12-26 07:58 發表


期待中!


唔好意思,噚晚食飽飯 (飯氣攻心),所以 .......

呢度 8點 先天光,4 點 就天黑,心情靚o既時間都只係得個幾個鐘 (就算係天朗氣清),更何況呢度o既 太陽伯伯 相當吝嗇 (孤寒),所以 .....


子爵府

積分: 10373

貢獻勳章 環保接龍勳章


1317#
發表於 08-12-26 17:13 |只看該作者
噚日 Dec 25 聖誕節,好早已經聽過 London 呢一日會係一個 C 城 (唔係星加坡o個個獅城,係 城 ),所以真係要領教一o下 !!

原本 Christmas day 安排o左o既行程:

25-DecThur10:00 AMNotting Hill 諾丁丘
10:30 AMKensington Palace 肯辛頓宮
11:00 AMRoyal Albert Hall 艾伯特演奏廳
11:30 AMHyde Park 海德公園
12:30 PMLUNCH
02:00 PMSt Jame's Park 聖詹姆士公園
03:00 PMRegent's Park 攝政公園
Madame Tussauds 杜莎夫人蠟像館
Sherlock Holmes Museum 福爾摩斯博物館
07:00 PMDINNER (apartment)


Tube 全線停駛大家都知,KaHeiMaMi 竟然重奢望有 bus,等我o地可以去幾個公園 (海德公園、聖詹姆士公園) 散o下步;點知上網 check o左成朝,都唔確定有冇巴士;食飽之後成十二點零鐘先出門口 (因為出面得o個幾度,又擔心冇車搭);落到附近o既巴士站 (Southwark 南岸區o既 Borough) 等o左一陣,決定唔等,一路行去 London Bridge Station (大站) 先,邊行邊確定原來係冇巴士 (因為行o左咁耐都冇一架巴士經過);之後唯有決定更改行程,步行經 London Bridge 過河 (泰晤士河) 去對岸,橋中央寒風窮刺骨,又要影相 (遠距離影 Tower Bridge),又要盡快行過對岸 !! 我o地一路步行,一路都發覺有極少數o既 shop 開o左門做生意 (不過當然係好少好少啦),街上除o左私家車輛、單車 (估計多數都係當地人),重有為數好少o既的士,其實行人路上,絕大部份都相信係好似我o地咁o既 "自由行",如果唔係又點會咁o既天氣、咁o既環境都重周街行 !! 我o地到o左 Bank 商業區,我就想右轉去 Tower Bridge o個邊,KaHeiMaMi 就反而想左轉去 St. Paul's Catheral,最後當然聽 KaHeiMaMi 話啦 !!

途中 KaHei 開始嗌肚餓,我o地就想搵一間鋪頭,睇o下可唔可以搵到一 D 熱飲俾 KaHei 暖o下個胃,可惜周圍都 closed (連 麥記、Starbuck 都係),行o下行o下已經到o左 聖保羅大教堂o既外圍,影o左幾張相之後,KaHei 發現有間 cafe shop 有開門做生意,我o地即時 9秒9 飛撲入去暖肚兼去"解決" !!

之後唔駛 入o左去教堂聽彌撒,出o黎已經天黑 (4點);影多幾張夜景,就行過去 千禧橋,再跨過 千禧橋 (只可行人,冇得行車),去番對岸o既 南岸區,之後我o地經過 tate modern,到返到去 London Bridge、Borough Market ..... 最後 5點鐘左右,已經返到我o地o既 apartments !! (去到 南岸區 比較少人,直情好似半夜三更咁,不過其實當時只係下晝o既 4點零鐘,真係不可私議)

補充番:Dec 24 我o地冇去到探 London 眼、遊船河,只係去o左 大笨鐘&國會大樓、西敏寺 影o左幾張"到此一遊"o既相就回程了 !!

好喇,今朝終於見到比較多o既 藍天,希望今日可以有一個愉快充實o既 Boxing day in London 喇,出發,今晚見 !!


侯爵府

積分: 23954

醒目開學勳章 畀面勳章


1318#
發表於 08-12-26 20:26 |只看該作者
原文章由 KaHeiBaBa 於 08-12-26 16:21 發表


如果我o地唔係要去 英國,我o地 Dec 28 都會同 KaHei 一班同學仔,一齊去 "假日農場" !!

玩得開心 D 呀 !!


我今日就係去左"假日農場"燒烤,好好玩呀!


公爵府

積分: 25365


1319#
發表於 08-12-26 21:21 |只看該作者
真係好難吾消費! 吾玩吾玩都玩左三日

12/24 PARTY
12/25 夜晚K PARTY
12/26 長洲BBQ
12/27 睇戲
12/28 PARTY


公爵府

積分: 25365


1320#
發表於 08-12-26 21:23 |只看該作者
我今日就去左個FRIEND屋企BBQ, 有得耕田, 捉魚, 掘蕃薯

原文章由 SumSumBB 於 08-12-26 20:26 發表


我今日就係去左"假日農場"燒烤,好好玩呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo