跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

1301#
發表於 04-12-3 23:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1302#
發表於 04-12-3 23:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1303#
發表於 04-12-3 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4613


1304#
發表於 04-12-3 23:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
冇特別原因,又唔係一齊住,見面又少所以關係良好,
只係好抗拒叫"99"同比人叫"x嫂",好似好大壓力
反正我唔計較

car_pretty & pekkle
今日又影左張好夥,比妳地睇下,人地話我好似
影變態相

該用戶已被刪除

1305#
發表於 04-12-3 23:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1306#
發表於 04-12-3 23:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1307#
發表於 04-12-3 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4613


1308#
發表於 04-12-3 23:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸
thank you
show只大雞比你睇


侯爵府

積分: 24274


1309#
發表於 04-12-4 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hilda :
睇到金撈B張肥脾相,笑左15sec!
好正!好正!!

Mr Mok:
SBB忙到要屎!
公司有人走左,有好多客比左佢跟,
佢all c 都唔得閑咁滯!
13/12個禮拜仲要出trip,去成個星期呀!
我地wedding anniversary佢先返黎
好唔開心...
不過公司咁用佢,都唔知我介紹佢入黎我公司係好事定壞事

我話佢知你掛住佢啦!
佢餵緊24:00呢一更呢!

Car Man, Angel:
你地講得arm
遲d亞仔越來越"輕",依家一定要攪攪條頸同肩膀先
所以聽朝去睇跌打,比 C-fu 推拿下.

Mr Mok:
漏左答你:你login張相"醜樣"D!正!
多個強敵同我小謙謙爭女添!
不過最強都係金撈B,因為佢成個六師弟咁
殺哂!!


大宅

積分: 4607


1310#
發表於 04-12-4 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

mr mok
mud 梓希唔係點都咁靚仔咩 :exclaim:
係喎, 梓希今日滿月喎!!!

金撈 ma
成日整 d 咁 sexy o既相出嚟, 引死人 la...


大宅

積分: 4607


1311#
發表於 04-12-4 00:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all
想問吓大家生完之後, 個肚打直果條線仲有冇?? 我果條而家仲好深色, 唔知幾時先消失


大宅

積分: 1221


1312#
發表於 04-12-4 00:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我一路溫書(積左20幾頁),金撈b的玉照一路變, 兩張都好勁!我個人鍾意出浴照多d,夠man! :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1313#
發表於 04-12-4 00:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔:
仲係度呀!
加埋肚臍下的肚紋,依家個肚完全正到暈!
冇可能再著兩件頭泳衣住!


大宅

積分: 1221


1314#
發表於 04-12-4 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
all
想問吓大家生完之後, 個肚打直果條線仲有冇?? 我果條而家仲好深色, 唔知幾時先消失


car_pretty,
生之前有一段時間淺色左,生完之後反而深色番。我個肚皮好鬆,幾時會實番?


大宅

積分: 4613


1315#
發表於 04-12-4 00:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

CAR_PRETTY
HEY!!益下妳,下次見面比妳換一次片咁多啦 :mrgreen: :mrgreen:

carol,
唔係喎,只佬琴日睇完ada d message見到
佢同老公張相,話ada老公似六師弟多d喎 :mrgreen: :mrgreen:
(唔好誤會,真係講個樣)


侯爵府

積分: 24274


1316#
發表於 04-12-4 00:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

e... Hilda...你唔講又唔覺
一講,Ada隻佬又真係幾似喎!
咁金撈B係小型六師弟囉!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1317#
發表於 04-12-4 00:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Good night all pretty mom!
03:00再見!
(呢張新相小謙謙係睡夢中的,我"捕"在佢成15mins先影到佢咁樣笑咋!Only一張咋!!) :mrgreen:


大宅

積分: 4613


1318#
發表於 04-12-4 00:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol
衰野!!我只佬又對住個仔大叫六師弟啦


子爵府

積分: 12555


1319#
發表於 04-12-4 00:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all,
喂,你哋講緊我呀!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1320#
發表於 04-12-4 01:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

都係收返埋張相,費事我隻佬見你哋話佢似六師弟,佢實嬲C 我。 :evil: 你哋好衰o架,咁話佢,佢係肥D啫。 :evil: :evil: :mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo