立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 39672
littlesister 發表於 22-8-10 11:38 大家有冇睇過呢個,原來山頂有三石蠟像,19歲已經好靚仔,鬼鬼地咁 https://youtu.be/054vbe-n3D ...
琥珀宮
積分: 158845
凌陵綾 發表於 22-8-10 17:34 那個時候還沒有新冠 唔知係咪嗰陣响深圳拍戲順便過嚟行一轉
凌陵綾 發表於 22-8-10 13:38 本來流放同五年後就是一章,睇幾分鐘就完 五年後3X章,佔大部份係回想
凌陵綾 發表於 22-8-10 11:16 話就話係因為玉骨遙未過審,只好將過咗審嘅星漢提前 (先拍的玉骨遙) 有傳玉骨11號(明天)播,目前也沒什么消 ...
Sweetbabymom 發表於 22-8-10 15:52 希望2 集內攪掂
水晶宮
積分: 58606
littlesister 發表於 22-8-10 21:10 本帖最後由 littlesister 於 22-8-10 21:10 編輯 剛剛見到個期又真係有戲在深圳拍喎 見到 ...
littlesister 發表於 22-8-10 21:15 未做好後期就播有些可惜,如果做埋配樂就更完美了 話時話,點解玉骨遙會過唔到評審既?又出咩問題呀?
侯爵府
積分: 20100
c.vieri 發表於 22-8-10 21:20 開頭見太子個樣硬係怪怪地咁 今日終於睇清佢個樣唔知係咪開左頭眼 對眼好貼
Sweetbabymom 發表於 22-8-10 22:08 其實我都覺得怪怪地
積分: 32469
tpyjasmine 發表於 22-8-10 22:14 今晚睇到好心寒 霍氏全軍死了 小越侯在安然無恙
積分: 55708
Sweetbabymom 發表於 22-8-10 22:07 太子妃雖然好衰,但佢之後有套佢主演嘅劇又有啲興趣
bbbusy 發表於 22-8-10 23:10 太子妃結局係點樣?
凌陵綾 發表於 22-8-10 21:52 不過看著好似唔係好多人識 除咗蠟像館好似有人吶喊 D路人望都冇望下,就算唔係演員都靚仔0架嘛
Sweetbabymom 發表於 22-8-10 23:21 我冇睇小説,所以唔知。不過太子被廢,結局應該唔方好
凌陵綾 發表於 22-8-10 21:58 點知廣電,咩都唔拍得 反正套套拍完出嚟,都剪咗好多去 聽講要審兩轉
Sweetbabymom 發表於 22-8-10 22:54 佢條件咁好,慢慢揀啦。其實真係唔係幾睇得出佢幾愛33
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy