跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1540


1301#
發表於 09-9-22 12:44 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 2009-9-22 12:37 發表


我要等同老公去買個柜仔for小B D衫先開始洗啊~ 如果唔系我都唔知洗完放邊好。。。

你地系唔系洗一次架? 會唔會差唔多生嘅時候再洗多次?


實在太多野了, 所以我只會洗一次..
**記得唔好用臭丸**


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1302#
發表於 09-9-22 12:46 |只看該作者
好彩啲BB衫好快乾...
星期日朝早洗完, 噚晚食完晚飯就乾...
所以再洗2機都有地方晾...
係用盡晒全屋可以晾嘅地方架喇, kakakaka...
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 12:31 發表


前天洗左揹帶咋, 我都最少仲有兩機要洗(d人送既新衫, 床圍), 但天文台呢緊話有雨, 我想洗都唔得了..

你一次洗咁多, 要好多地方晾到..


大宅

積分: 4922


1303#
發表於 09-9-22 12:48 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 12:44 PM 發表


實在太多野了, 所以我只會洗一次..
**記得唔好用臭丸**


yep~ i will keep that in mind~ thx~


大宅

積分: 1139


1304#
發表於 09-9-22 12:57 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-22 11:46 發表
你地有冇飲奶茶呢
我都係一個星期一杯 現在仲要走糖
因為糖尿高左少少
現在好有恆心 老公晚晚同我晚飯後行半個鐘


我有時有飲coffee, 忍咗成7個月, 我係過左7個月先有飲吓, 奶茶都有飲過, 都係好後期先飲第一次係飲珍珠奶茶, 諗起都好正......
你飲少甜囉, 我而家飲coffee都係唔落糖.........
我食完飯都冇去行, 好想, 但好懶.........
我老公仲懶


大宅

積分: 1540


1305#
發表於 09-9-22 12:57 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 12:46 發表
好彩啲BB衫好快乾...
星期日朝早洗完, 噚晚食完晚飯就乾...
所以再洗2機都有地方晾...
係用盡晒全屋可以晾嘅地方架喇, kakakaka...


咁又幾快喎..我sunday晾左條揹帶出街曬, 點知去tea時落左場雨, 又趕回家收, 激c我..


大宅

積分: 2419


1306#
發表於 09-9-22 13:01 |只看該作者
我都係10月頭去睇~~
2/10~~不過果日都要去東區, 去2個地方好趕~
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 12:23 發表
IC...
最緊要BB有大嘅, 咁就唔駛擔心啦...

我要10月頭先至睇私家呀...


大宅

積分: 2419


1307#
發表於 09-9-22 13:04 |只看該作者
我呢2日都少行咁~~因為條腰好累好累, 夜晚又成日醒
之前我成日係公司食完就行返20分鐘的~

原帖由 hurley 於 09-9-22 12:57 發表


我有時有飲coffee, 忍咗成7個月, 我係過左7個月先有飲吓, 奶茶都有飲過, 都係好後期先飲第一次係飲珍珠奶茶, 諗起都好正......
你飲少甜囉, 我而家飲coffee都係唔落糖.........
我食完飯都冇去行, 好想, 但好懶... ...


大宅

積分: 3899


1308#
發表於 09-9-22 13:11 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-20 23:08 發表


希望你快d好番啦. 我都覺個肚好脹, 成日抖唔到氣, 好辛苦. 可能真係要行慢d, 等自己唔會同阿b爭氧氣.


好番好多啦 :) 抖氣正常番,呼吸唔到真係好辛苦。總之以家一有少少感冒就手尾長....呢兩日無咩心情上嚟,好多post 噃!


大宅

積分: 3899


1309#
發表於 09-9-22 13:11 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-21 15:23 發表
我地bk/facebook/blog都唔同名, 不如我地自己係[編輯個人資料]內[暱稀]加番facebook/blog的名..

我加左啦!!


好提意呀 :)


大宅

積分: 3899


1310#
發表於 09-9-22 13:15 |只看該作者
原帖由 卡卡豬 於 09-9-21 17:09 發表


哈哈,我都係呀!
不過每次都唔係流好多血所以我無理佢!


係呀,唔好理佢,但都唔可以避開流血個位,要keep 住細細力擦,雖然好痛苦,但一兩星期會好番。牙醫教架,如果避開唔擦就唔會好番架啦...


大宅

積分: 3899


1311#
發表於 09-9-22 13:16 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 13:04 發表
我呢2日都少行咁~~因為條腰好累好累, 夜晚又成日醒
之前我成日係公司食完就行返20分鐘的~



記住要做下D腰部運動,舒緩一下會好D....


大宅

積分: 3899


1312#
發表於 09-9-22 13:22 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-22 07:37 發表
大家早呀
我成夜轉黎轉去 因為隻腳成晚 yuen住痛
轉身後 又到另一隻腳yuen痛
要坐起身一陣先得


我以家都係半坐方式挨住堆枕頭瞓,再放枕頭係腳到,一共6個枕頭呀!不過都幾work, 瞓得OK呀!


大宅

積分: 3518


1313#
發表於 09-9-22 13:24 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-22 12:11 發表


我個blog無寫野架。。我都系開黎睇其他媽媽嘅blog...haha...你facebook張相系點架?


係我同我老公啊...不過我好似set左普通人睇唔到..


大宅

積分: 3899


1314#
發表於 09-9-22 13:25 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-9-21 12:35 發表


好呀, 我尋日只係問左STEAM幾耐/D野點擺, 但實際點用會要今晚睇埋說明書, 我研究完影埋相擺上FACEBOOK/ BLOG, 到時同大家分享吧! 我都驚唔記得, 順便第日PRINT比MAMI睇都易D..嘻嘻!! ...


唔駛太擔心,我都買咗TT, 說明書好清楚,都好容易用 :)


大宅

積分: 3899


1315#
發表於 09-9-22 13:27 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 11:55 發表
我而家有飲奶茶呀, 一個星期1-2杯啦...
有咗開頭反而無飲...
而家忍唔住呀...


我以家差不多日日一杯奶茶呀 ~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1316#
發表於 09-9-22 13:34 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 13:11 發表


好番好多啦 :) 抖氣正常番,呼吸唔到真係好辛苦。總之以家一有少少感冒就手尾長....呢兩日無咩心情上嚟,好多post 噃!


我尋日都好似作感冒呀, 勁鼻塞, 又流眼水. 通常我流眼水, 即係感冒. 所以我食咗好多橙, 希望快d好啦, 因為我唔想食藥呀.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1317#
發表於 09-9-22 13:37 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 13:22 發表


我以家都係半坐方式挨住堆枕頭瞓,再放枕頭係腳到,一共6個枕頭呀!不過都幾work, 瞓得OK呀!


咁勁, 好似好舒服咁. 你係咪瞓埋牆ga? 咁就唔怕 d 枕頭跌落床.

我只係用一個三角枕 jar, 轉身時, 會帶埋個枕一齊轉身.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1318#
發表於 09-9-22 13:38 |只看該作者
我出去食 lunch先, 返嚟再傾過.


大宅

積分: 1595


1319#
發表於 09-9-22 13:40 |只看該作者
哈哈....我上次都係,有D唔舒服,就差訓、飲水同埋食橙,等自然療法好返......

原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 13:34 發表


我尋日都好似作感冒呀, 勁鼻塞, 又流眼水. 通常我流眼水, 即係感冒. 所以我食咗好多橙, 希望快d好啦, 因為我唔想食藥呀.


大宅

積分: 3899


1320#
發表於 09-9-22 13:47 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 13:34 發表


我尋日都好似作感冒呀, 勁鼻塞, 又流眼水. 通常我流眼水, 即係感冒. 所以我食咗好多橙, 希望快d好啦, 因為我唔想食藥呀.


如果勁鼻塞可以搵支噴鼻鹽水噴下會好D架,係無藥性架。如果唔駛食藥好番就最好啦, 我呢個月真係食咗好多氣管同抗敏感藥呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo