立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1540
原帖由 babie_s 於 2009-9-22 12:37 發表 我要等同老公去買個柜仔for小B D衫先開始洗啊~ 如果唔系我都唔知洗完放邊好。。。 你地系唔系洗一次架? 會唔會差唔多生嘅時候再洗多次?
男爵府
積分: 9251
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 12:31 發表 前天洗左揹帶咋, 我都最少仲有兩機要洗(d人送既新衫, 床圍), 但天文台呢緊話有雨, 我想洗都唔得了.. 你一次洗咁多, 要好多地方晾到..
積分: 4922
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 12:44 PM 發表 實在太多野了, 所以我只會洗一次.. **記得唔好用臭丸**
積分: 1139
原帖由 ksorange 於 09-9-22 11:46 發表 你地有冇飲奶茶呢 我都係一個星期一杯 現在仲要走糖 因為糖尿高左少少 現在好有恆心 老公晚晚同我晚飯後行半個鐘
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 12:46 發表 好彩啲BB衫好快乾... 星期日朝早洗完, 噚晚食完晚飯就乾... 所以再洗2機都有地方晾... 係用盡晒全屋可以晾嘅地方架喇, kakakaka...
積分: 2419
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 12:23 發表 IC... 最緊要BB有大嘅, 咁就唔駛擔心啦... 我要10月頭先至睇私家呀...
原帖由 hurley 於 09-9-22 12:57 發表 我有時有飲coffee, 忍咗成7個月, 我係過左7個月先有飲吓, 奶茶都有飲過, 都係好後期先飲第一次係飲珍珠奶茶, 諗起都好正...... 你飲少甜囉, 我而家飲coffee都係唔落糖......... 我食完飯都冇去行, 好想, 但好懶... ...
積分: 3899
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-20 23:08 發表 希望你快d好番啦. 我都覺個肚好脹, 成日抖唔到氣, 好辛苦. 可能真係要行慢d, 等自己唔會同阿b爭氧氣.
原帖由 LeungBBB 於 09-9-21 15:23 發表 我地bk/facebook/blog都唔同名, 不如我地自己係[編輯個人資料]內[暱稀]加番facebook/blog的名.. 我加左啦!!
原帖由 卡卡豬 於 09-9-21 17:09 發表 哈哈,我都係呀! 不過每次都唔係流好多血所以我無理佢!
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 13:04 發表 我呢2日都少行咁~~因為條腰好累好累, 夜晚又成日醒 之前我成日係公司食完就行返20分鐘的~
原帖由 ksorange 於 09-9-22 07:37 發表 大家早呀 我成夜轉黎轉去 因為隻腳成晚 yuen住痛 轉身後 又到另一隻腳yuen痛 要坐起身一陣先得
積分: 3518
原帖由 babie_s 於 09-9-22 12:11 發表 我個blog無寫野架。。我都系開黎睇其他媽媽嘅blog...haha...你facebook張相系點架?
原帖由 LeungBBB 於 09-9-21 12:35 發表 好呀, 我尋日只係問左STEAM幾耐/D野點擺, 但實際點用會要今晚睇埋說明書, 我研究完影埋相擺上FACEBOOK/ BLOG, 到時同大家分享吧! 我都驚唔記得, 順便第日PRINT比MAMI睇都易D..嘻嘻!! ...
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 11:55 發表 我而家有飲奶茶呀, 一個星期1-2杯啦... 有咗開頭反而無飲... 而家忍唔住呀...
積分: 2579
原帖由 jojodic 於 09-9-22 13:11 發表 好番好多啦 :) 抖氣正常番,呼吸唔到真係好辛苦。總之以家一有少少感冒就手尾長....呢兩日無咩心情上嚟,好多post 噃!
原帖由 jojodic 於 09-9-22 13:22 發表 我以家都係半坐方式挨住堆枕頭瞓,再放枕頭係腳到,一共6個枕頭呀!不過都幾work, 瞓得OK呀!
積分: 1595
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 13:34 發表 我尋日都好似作感冒呀, 勁鼻塞, 又流眼水. 通常我流眼水, 即係感冒. 所以我食咗好多橙, 希望快d好啦, 因為我唔想食藥呀.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy