單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1301#
發表於 10-3-12 11:14 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 10:54 發表


點解又要搵法援呢?

你有冇追返尋日o既 post 呀?!
我搵左我個律師成個星期呢!! 佢都唔覆我~ 好無奈囉!!
我下個月上庭, 都係 C6 話我知咋!!
問個秘書, 佢話唔清楚, 要問問律師~
我問佢轉地址係咪要佢地出信通知 C6, 佢又話唔清楚~
我以前都做過律師樓, 秘書點會唔知呢o的野呀?!
律師所有野都係個秘書做o架啦!! 應該係秘書清楚過律師o架嘛!!
我同法援講, 佢又話幫唔到我~
我覺得個律師好懶懶行囉!! 下個月都上庭啦!! 係咪應該係時候準備呢?!
我想快o的搞好個撫養權, 個仔好快就讀書啦!! 五月就要再同幼稚園 confirm~
撫養權o個度係要安排社工做家訪o架嘛!! 如果上庭o個時先提出, 咪又要再等、再排期, 都唔知又要等幾耐~
我都唔知宜家可以做o的咩??


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1302#
發表於 10-3-12 11:14 |只看該作者
我唔知你地介唔介意~ 因為我唔係單親媽媽, 結咗婚, 有個囡(個囡1歲). 年紀比sasa大少少. 最初因為好奇心驅使下就睇咗你地啲post. 仲有追落去(可能係公司好無聊).

雖然我同你地既背竟唔同. 但有一樣既共同點, 我都係係單親家庭長大. 我細細個就無咗媽媽. 但有媽媽唔代表佢鍚我(佢好鍾意去玩, 成日都唔係屋企). 到媽媽唔係度無幾耐, 爸爸就有咗第二個. 其實我想講既係. 作為仔囡真係唔係咁想有一個外人入咗我地既家庭. 好老實講~ 我到呢一刻(十幾年啦)都好反感(真係唔知點解), 而同一時間地, 我地幾兄弟姊妹都係架喎(對呢個後母都有反感). 但我地一直都唔會同爸爸講(由細同大只有收埋), 雖然我媽媽無盡過媽媽應有既責任, 但我地都好掛念親生媽媽. 呢個係我既感受
sasa, 我相信每個小朋友對於不滿既表達方式有不同. 而我幾姊妹選擇咗靜默接受. 但我哥~ 正正相反, 所以做啲行為出黎黎表示不滿. 而你既小朋友可能又選擇咗另一方式. 加上佢親生爸爸既出現就更加表現到出黎. 呢個年紀係叛伴期. 所以有咁既行為都未定. 唔好再慢慢教啦. 要積極面對


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1303#
發表於 10-3-12 11:15 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 11:12 發表



其實單親呢度, 我聽過好多case 都係男方用物質去維繫同小朋友感情, 久而久之, 令小朋友變質...


我一個朋友, single mom
囡囡8、9yr
3、4時分開
ex-hb 定期見面, 又係用物質滿足囡囡
一段時間後, 囡囡同mami 之 ...


其實我都有諗過嫁~比返某某人嫁~
但你要諗下~你個fd係囡~我個個係仔~
仔同仔係多話題好多~佢唔會好似女仔咁識諗呢d問題嫁

我有同佢傾過~不如你跟返你爸爸啦~
媽咪自問捱唔住~我比唔到你要求你啦~
你爸爸可以~但我知道!佢口答我唔好心係好~
我好唔開心~


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1304#
發表於 10-3-12 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1305#
發表於 10-3-12 11:19 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 11:08 發表


我就係唔想呀~你明唔明呀??
所以我好想依社工同老師講法~比佢入去讀一年~
一年後返返黎~學校話一樣留返個學位比我嫁~
我呢家好15 /16 我唔知要點做先為佢係最好~
唔知道我應該放棄佢一年比人教好定係自己再繼續好 ...

我都明白你o既處境, 送個仔去寄宿係想佢好, 但又點會捨得丫?!
我宜家每個星期六日先可以湊個仔, 我都唔開心啦!! 何況如果你要成年無得見個仔~
不如試下搵個社工跟下佢, 同佢傾多o的, 知多o的佢o既內心世界, 會唔會好o的呀??
C6 個女暫時都無呢個問題, 佢又唔會注重物質呢樣野, 都算係識唸o架喇!!
點都好, 都應該同男朋友傾下o既~
最明白你o個個應該係佢, 最多咪 skip 左某某o part 個囉!!
支持你呀!!


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1306#
發表於 10-3-12 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1307#
發表於 10-3-12 11:20 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 11:14 發表

你有冇追返尋日o既 post 呀?!
我搵左我個律師成個星期呢!! 佢都唔覆我~ 好無奈囉!!
我下個月上庭, 都係 C6 話我知咋!!
問個秘書, 佢話唔清楚, 要問問律師~
我問佢轉地址係咪要佢地出信通知 C6, 佢又話唔清楚~
我以 ...
你試下得閒就打比個律師
一個鐘一個電話
總會搵到佢掛


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1308#
發表於 10-3-12 11:21 |只看該作者
sasa....我都覺得放手比仔仔出去受下教訓架,恨心d都要架喇,始終社工比嘅一定係專業意見,因為佢地見呢d case比我地多,吸收經驗一定多過我地,所有不妨聽下,比仔仔試下囉!同埋有無同仔仔傾下,咩事會令到佢偷嘢呢??由咩原因引發架,因為我之前都見你講到仔仔好乖架喎,突然發生呢d嘢,一定係有嘢發生咗先會咁架,平心靜氣同仔仔傾下啦!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1309#
發表於 10-3-12 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1310#
發表於 10-3-12 11:22 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 11:20 發表



自我肯定 係好重要ga
係呀
冇人同意我唔緊要
我知道自已做緊乜就得


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1311#
發表於 10-3-12 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1312#
發表於 10-3-12 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1313#
發表於 10-3-12 11:25 |只看該作者
原帖由 20022009 於 10-3-12 11:14 發表
我唔知你地介唔介意~ 因為我唔係單親媽媽, 結咗婚, 有個囡(個囡1歲). 年紀比sasa大少少. 最初因為好奇心驅使下就睇咗你地啲post. 仲有追落去(可能係公司好無聊).

雖然我同你地既背竟唔同. 但有一樣既共同點, 我都係 ...


多謝你既支持~亦都好多謝你既留言~
我自己都係單親家庭長大~又點會唔明爸爸媽媽分開係唔好呀??但咁又點呢?有時有d野~迫到埋面前~唔通真係為左個仔而同個個人一齊嗎???
我就係以前係咁諗嫁~所以比佢打左3年囉~
到我連報警~警察都幫唔到我個時~我先灰左~
我先決意分開嫁~我明白到無一個小朋友會想爸爸媽媽分開~我都好認同啦~但如果要我活係一個日日擔驚受怕既家庭~唔知幾時佢會打我~唔知幾時佢會打個仔既日子之下生活~我點解唔選擇走呢?我係被迫嫁~
當初就係因為~唔想仔仔無左家庭~被打都一樣一齊~打到我腳骨裂埋入院報警~都照一齊~我通通為左個仔~去承受左3年既痛苦~當中有開心~但痛苦多過開心~
一個男人可以係街上面郁手打女人~而街上既人無人理會~而打999警察都唔係幫自己而係幫對方~你會明白我個一刻既感受嗎??

我好比心機去照顧佢~好比心機去滿足佢~
但我呢家做唔到所有都可以滿足佢~
好簡單~就係一個錢字~
佢爸爸有錢~有樓~有車~做老闆~
我呢?我只係一個拎綜援既單親媽媽~
你又可以明白我既感受嗎??我好辛苦自己捱左6年~
由當初無屋住~社工幫~無野食~要日日食麵包~
過期野~我都留返d錢養個仔~呢家佢快10歲啦~
一個爸爸既出現~打亂曬我呢6年黎既辛苦~
我既教導~自問我未必教到佢好好~
但最少~佢唔會為左物質而去話我唔錫佢~
呢家會啦~當住我面話會啦~有誰會明白我感受?


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1314#
發表於 10-3-12 11:27 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 11:15 發表


其實我都有諗過嫁~比返某某人嫁~
但你要諗下~你個fd係囡~我個個係仔~
仔同仔係多話題好多~佢唔會好似女仔咁識諗呢d問題嫁

我有同佢傾過~不如你跟返你爸爸啦~
媽咪自問捱唔住~我比唔到你要求你啦~
你爸爸可以~但我 ...
你唔好咁講啦
咁你同個仔都唔開心架


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1315#
發表於 10-3-12 11:27 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 11:19 發表

我都明白你o既處境, 送個仔去寄宿係想佢好, 但又點會捨得丫?!
我宜家每個星期六日先可以湊個仔, 我都唔開心啦!! 何況如果你要成年無得見個仔~
不如試下搵個社工跟下佢, 同佢傾多o的, 知多o的佢o既內心世界, 會唔會 ...


可能你個仔重細~重未識咩叫樣樣買~咩叫跟潮流~
到佢識~呢d事都會發生係你身上~
只係遲定早~但呢家第一個發生就係我~


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1316#
發表於 10-3-12 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1317#
發表於 10-3-12 11:31 |只看該作者
仔仔想買d咩嘢呀,其實仔仔咁大個,應該都知你點捱大佢架!!
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 11:27 發表


可能你個仔重細~重未識咩叫樣樣買~咩叫跟潮流~
到佢識~呢d事都會發生係你身上~
只係遲定早~但呢家第一個發生就係我~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1318#
發表於 10-3-12 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1319#
發表於 10-3-12 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1320#
發表於 10-3-12 11:37 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 11:21 發表
sasa....我都覺得放手比仔仔出去受下教訓架,恨心d都要架喇,始終社工比嘅一定係專業意見,因為佢地見呢d case比我地多,吸收經驗一定多過我地,所有不妨聽下,比仔仔試下囉!同埋有無同仔仔傾下,咩事會令到佢偷嘢呢??由咩 ...


其實佢一直都有偷野既問題出現~但個時見佢重細~
話完佢一餐就當無事發生~直到去年~又開始返~
雖然唔係多~只係可能筆呀~擦子膠呀~
但我都唔想囉~我教佢~唔可以偷嫁~媽咪買到會盡買比你~但佢始終都覺得人地個d係好d~令d~好用d~就會咁做~之後我教佢~你唔可以偷~最多用自己野同人地交換~咁呢一招佢都受~佢都有做嫁~之後都會再偷人野出現啦~到左早兩日~佢係貪心~見課室無曬人而枱面有隻軍曹表~佢見無人就自己拎走左~又衰在唔衰之下係當眾跌左出黎~返屋企先跌~又邊到會攪到成件咁大呀??係學校跌出黎~就驚動老師啦~我氹佢講~叫佢講真話~唔好呃人~講左媽咪同老師都算數~唔追究~但佢竟然係學校好大聲鬧我呀~話我屈佢呀~先驚動社工~
社工同佢傾~cc文文~唔惡~佢就10問10唔認~無禮貌~態度差~樣衰~咩都出齊~
我氹又又氹過~軟又軟過~硬又硬過~佢重係咁~
我真係教唔掂啦~佢第二d野都乖嫁~
可能佢係用呢一樣野黎引我注意佢多d~
我明嫁~我真係明嫁~但唔通我可以由得佢~
次次想我注意佢就比佢偷野嗎?唔可以嫁麻~
我寵~係會~咁將來呢??出黎社會呢~
到時佢就會覺得我只係寵壞左佢~唔好好管教佢~
我呢家管教佢~但佢當我係衰人~
10問10唔認~我今朝同佢講道理~
佢一樣唔彩我~講到我好想喊~佢又喊~
或許佢係明~只係唔想做~我亦都明白~佢可能唔想我唔開心~先咩都唔講~但我好想進入佢既世界~點解佢唔比呢??我出動埋佢最鍾意既細舅父~結果都係咩都問唔出~出埋社工~佢始終都係將自己唔開心既野收埋~
咁我又可以點做呀??我唔介意佢收埋~
但我好介意自己咩都滿足唔到佢~令佢一見到某某人~有物質~就將我呢幾年辛苦管教既野通通盡廢~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo