美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   164


大宅

積分: 3208


1301#
發表於 12-8-22 00:11 |只看該作者
回覆 mango_mabel 的帖子

大家努力


禁止訪問

積分: 729


1302#
發表於 12-8-22 17:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4404


1303#
發表於 12-8-22 22:43 |只看該作者
wuchumama 發表於 12-8-21 02:03
回覆 尹莎莉 的帖子

亂食嘢,做極運動都冇效果喎!!
認同啊!!!以前我又係做過運動都唔瘦, 後尾先知食野真係有好大關係


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1304#
發表於 12-8-23 21:50 |只看該作者

回覆:見緊營匯營養師減肥,入嚟打吓氣啦........

Updated下先!
今日見c只是左dd脂肪&weight, 因為上星期去大陸玩,C話冇重左已經好好彩了!
之後好開心甘shopping,買左條jeans 點知我竟然著到27"嘅,超happy!!我已經好多年冇著30"以下了!





大宅

積分: 3208


1305#
發表於 12-8-24 00:07 |只看該作者
回覆 prettyoni 的帖子

加油


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1306#
發表於 12-8-24 09:24 |只看該作者

回覆:見緊營匯營養師減肥,入嚟打吓氣啦........

其實我真的好唔明收費平同貴嘅分別?我比好貴,雖然見c的次數多左,但每次見都浄係磅重同度脂肪,前後5分鐘都唔洗就走得。甘我其實係咪可以join個平嘅,自己買個磅咪得lor??雖然有減到,但感覺被xxxmouth:mouth:




禁止訪問

積分: 992


1307#
發表於 12-8-24 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 729


1308#
發表於 12-8-24 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1479


1309#
發表於 12-8-24 18:01 |只看該作者
add oil


大宅

積分: 4404


1310#
發表於 12-8-24 22:34 |只看該作者
prettyoni 發表於 12-8-23 21:50
Updated下先!
今日見c只是左dd脂肪&weight, 因為上星期去大陸玩,C話冇重左已經好好彩了!
之後好開心甘sh ...
恭喜你呀!!!!
買新衫越著越細件係最大O既鼓勵呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


公爵府

積分: 27521


1311#
發表於 12-8-24 23:43 |只看該作者
請問是否食營養餐,難準備嗎?我40有加,吾知有冇JM係而又減得幾好呢。


大宅

積分: 3208


1312#
發表於 12-8-25 00:10 |只看該作者
回覆 tiffanyboatboat 的帖子

真係架,著細size好開心


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1313#
發表於 12-8-25 00:39 |只看該作者

引用:請問是否食營養餐,難準備嗎?我40有加,吾

原帖由 bkfans123 於 12-08-24 發表
請問是否食營養餐,難準備嗎?我40有加,吾知有冇JM係而又減得幾好呢。
冇營養餐單,浄係叫我邊樣唔好食,邊樣食多d



點評

bkfans123  Thank you  發表於 12-8-25 14:05


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1314#
發表於 12-8-25 00:40 |只看該作者

引用:其實我真的好唔明收費平同貴嘅分別?我比好

原帖由 prettyoni 於 12-08-24 發表
其實我真的好唔明收費平同貴嘅分別?我比好貴,雖然見c的次數多左,但每次見都浄係磅重同度脂肪,前後5分鐘 ...
冇人解答到?




侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1315#
發表於 12-8-25 00:43 |只看該作者

回覆:見緊營匯營養師減肥,入嚟打吓氣啦........

C6今晚話發覺我手臂幼左。我目標係要著背心出街!💪加油!



點評

Mangosteen  做咩運動可以瘦手臂?  發表於 12-8-29 10:15


禁止訪問

積分: 992


1316#
發表於 12-8-27 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 992


1317#
發表於 12-8-28 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4404


1318#
發表於 12-8-28 23:20 |只看該作者

引用:請問是否食營養餐,難準備嗎?我40有加,吾

原帖由 bkfans123 於 12-08-24 發表
請問是否食營養餐,難準備嗎?我40有加,吾知有冇JM係而又減得幾好呢。
營養c會就返我平時食d野再改
唔難跟架~




公爵府

積分: 27521


1319#
發表於 12-8-28 23:52 |只看該作者
tiffanyboatboat 發表於 12-8-28 23:20
營養c會就返我平時食d野再改
唔難跟架~
謝謝你的回覆,可否再告我大概幾錢一個療程呀?pm我可以嗎?
Thanks again


男爵府

積分: 6605


1320#
發表於 12-8-29 09:36 |只看該作者
prettyoni 發表於 12-8-24 09:24
其實我真的好唔明收費平同貴嘅分別?我比好貴,雖然見c的次數多左,但每次見都浄係磅重同度脂肪,前後5分鐘 ...
我同你都有一樣的想法,JOIN了一個萬幾蚊的plant,可是每次上到去見c都磅重和脂肪,然後隨便看看食物記錄表,然後就叫我食少啲,食清淡啲,唔好打咁多邊爐....跟住約下次時間,然後就走人....
雖然我都有減到15磅,可是就感覺有啲不太舒服的感覺......


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo