
鬼咩~ 果隻肥婆姑9知道左我咩之後,成日借頭借路打黎扮fd! 你知我幾蠻火下架啦,一個唔該,有咩唔岩聽既,我依個時間忍唔住爆鬼佢架嘛! 阿佛已經極力游說我係咁2都聽下佢電話,接受下佢關心,咁我咪意見接受,態度照舊咁既心態law! 都係為左避開自己唔想聽既嘈意之嘛! 避得黎又久唔久就收唔到mami既電話,尋日打番比爸爸,就比佢話左我幾句添,我知佢地擔心我,咪比埋屋企電話佢地law,叫佢地直接打屋企,搵唔到先打手提! 尋晚放小9散步,老公已經試探我口風,問我比唔比得屋企電話果隻肥婆,我梗話唔得,睬佢有味~
累我比爸爸話左幾句,又唔駁得咀,硬食果隻啦!








原帖由 jessicashek 於 10-10-13 12:43 發表
一樣呀, 即係蝦你呀
而家我地返去食飯果晚, 阿媽會係我地返去之前, 早d俾佢食左飯先, 阿媽話都不知幾聽話, 仲自己食唔使人餵呀, 所以佢要頭圍用膳先呀!!!!
其實我都唔使好明佢地點解要咁, 咁我地會鬧佢架, 佢又 ...
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:47 發表
咁好明顯揾人嚟恰啦!! 更加唔好理佢!!! 唔食就由佢, 你要知道佢日頭有粥食有飲奶~ 夜晚唔會餓得去邊!! 唔食唔好逼去, 又氹又鬧咁唔好!! 試吓恨心d, 夜晚照餵佢, 餵到佢唔食就由佢, 收起d粥同唔好俾佢食任何嘢!! 試多 ...







