興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2393

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1301#
發表於 10-10-13 12:43 |只看該作者
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:38 發表


呢啲我哋有比, 但佢只係當小食, 食兩啖又係合埋個口......



我阿媽係潮婆, 唔係啲唔聽人講嘅人~~ 每餐粥煲乜料佢已經日日新鮮, 一個禮拜有三個款~~ 我都唔想佢咁辛苦, 同埋餵唔到佢食粥嘅係我哋唔係佢~~ 我老豆 ...


一樣呀, 即係蝦你呀

而家我地返去食飯果晚, 阿媽會係我地返去之前, 早d俾佢食左飯先, 阿媽話都不知幾聽話, 仲自己食唔使人餵呀, 所以佢要頭圍用膳先呀!!!!

其實我都唔使好明佢地點解要咁, 咁我地會鬧佢架, 佢又有咩得著呢, draw attention都唔係想俾人鬧架


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1302#
發表於 10-10-13 12:44 |只看該作者
鬼咩~ 果隻肥婆姑9知道左我咩之後,成日借頭借路打黎扮fd! 你知我幾蠻火下架啦,一個唔該,有咩唔岩聽既,我依個時間忍唔住爆鬼佢架嘛! 阿佛已經極力游說我係咁2都聽下佢電話,接受下佢關心,咁我咪意見接受,態度照舊咁既心態law! 都係為左避開自己唔想聽既嘈意之嘛! 避得黎又久唔久就收唔到mami既電話,尋日打番比爸爸,就比佢話左我幾句添,我知佢地擔心我,咪比埋屋企電話佢地law,叫佢地直接打屋企,搵唔到先打手提! 尋晚放小9散步,老公已經試探我口風,問我比唔比得屋企電話果隻肥婆,我梗話唔得,睬佢有味~ 累我比爸爸話左幾句,又唔駁得咀,硬食果隻啦!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:23 發表


做乜咁百厭唔叉電!! 作c你!! 咁嚇d老人家!!


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1303#
發表於 10-10-13 12:45 |只看該作者
大埔都有學校爆流感,14男10女,齊齊中招,大家真係要小心d!
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 12:24 發表


流感....返學以來病得最嚴重


大宅

積分: 2393

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1304#
發表於 10-10-13 12:45 |只看該作者
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:40 發表
我屋企樓下~!! $1801次, 45min


我開頭一睇, 嘩!!咁貴, 但係又咁零丁

再睇多兩次, 先知係$180/次


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1305#
發表於 10-10-13 12:46 |只看該作者
邊個話正經人家唔可以講咸話架?!
原帖由 babymuimui 於 10-10-13 12:24 發表


你又教壞人喇
安安, 我地都係正經人家, 咪理佢啫


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1306#
發表於 10-10-13 12:46 |只看該作者


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1307#
發表於 10-10-13 12:47 |只看該作者
小朋友一病就係咁忙碌架喇! 辛苦晒呀靚媽!
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 12:26 發表


我要吸塵,之後拖地,仲要用滴露抹曬全間屋...


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1308#
發表於 10-10-13 12:47 |只看該作者
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:38 發表


呢啲我哋有比, 但佢只係當小食, 食兩啖又係合埋個口......



我阿媽係潮婆, 唔係啲唔聽人講嘅人~~ 每餐粥煲乜料佢已經日日新鮮, 一個禮拜有三個款~~ 我都唔想佢咁辛苦, 同埋餵唔到佢食粥嘅係我哋唔係佢~~ 我老豆 ...
咁好明顯揾人嚟恰啦!! 更加唔好理佢!!! 唔食就由佢, 你要知道佢日頭有粥食有飲奶~ 夜晚唔會餓得去邊!! 唔食唔好逼去, 又氹又鬧咁唔好!! 試吓恨心d, 夜晚照餵佢, 餵到佢唔食就由佢, 收起d粥同唔好俾佢食任何嘢!! 試多幾晚佢會識乖!!! 呢班baby最識睇人眉頭眼額!! 要佢哋聽話就要企硬!!!!


大宅

積分: 2393

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1309#
發表於 10-10-13 12:47 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:46 發表
邊個話正經人家唔可以講咸話架?!


係呀係呀, 我都講架, 但係你地好似未聽過喎,

我都係正經人家呀


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1310#
發表於 10-10-13 12:48 |只看該作者
大人食左幾日藥都辛苦! 阿仔要頂字呀,快d好番!
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 12:27 發表


要食6日,,見到都心痛


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1311#
發表於 10-10-13 12:50 |只看該作者
下次叫佢出 揸鍋龍爪手 擊退d妖怪嘛~
原帖由 安室だがな 於 10-10-13 12:29 發表


果3個....連我都覺得
呀囝比佢地圍就喊到收唔到聲...


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1312#
發表於 10-10-13 12:52 |只看該作者
baby同baby佬咪一樣唔捨得打~ 偷笑佢兩個就有份~
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:32 發表
哈哈!!! 又係喎.... 不過老公都捨得打阿b, baby佬唔知捨唔捨得呢?


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1313#
發表於 10-10-13 12:53 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:44 發表
鬼咩~ 果隻肥婆姑9知道左我咩之後,成日借頭借路打黎扮fd! 你知我幾蠻火下架啦,一個唔該,有咩唔岩聽既,我依個時間忍唔住爆鬼佢架嘛! 阿佛已經極力游說我 ...
好大火氣!!!!!!!! 佢做過d咩令你咁唔like佢?

(好8添!!!!!!!)


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1314#
發表於 10-10-13 12:53 |只看該作者
原帖由 jessicashek 於 10-10-13 12:45 發表


我開頭一睇, 嘩!!咁貴, 但係又咁零丁

再睇多兩次, 先知係$180/次
hehe, 改咗啦......


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1315#
發表於 10-10-13 12:54 |只看該作者
原帖由 hellomiffy 於 10-10-13 12:46 發表
miffy唔好暈呀!! 暈咗仲有排追!!


大宅

積分: 4057

畀面勳章


1316#
發表於 10-10-13 12:56 |只看該作者
原帖由 jessicashek 於 10-10-13 12:43 發表


一樣呀, 即係蝦你呀

而家我地返去食飯果晚, 阿媽會係我地返去之前, 早d俾佢食左飯先, 阿媽話都不知幾聽話, 仲自己食唔使人餵呀, 所以佢要頭圍用膳先呀!!!!

其實我都唔使好明佢地點解要咁, 咁我地會鬧佢架, 佢又 ...


係喎, 噚晚我餵到碗嘢出水都搞佢唔掂咪抄醒我老公餵LOR~~ 一早同個女講咗, 一係乖乖地食, 一陣爸爸起身餵妳就大大鑊~~ 點知老公係用滕條送粥LOR~~ 結果咪喊到嘔返曬出黎LOR~~ 睇見咁我都想喊埋一份......

原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:47 發表
咁好明顯揾人嚟恰啦!! 更加唔好理佢!!! 唔食就由佢, 你要知道佢日頭有粥食有飲奶~ 夜晚唔會餓得去邊!! 唔食唔好逼去, 又氹又鬧咁唔好!! 試吓恨心d, 夜晚照餵佢, 餵到佢唔食就由佢, 收起d粥同唔好俾佢食任何嘢!! 試多 ...


但佢會唔會慣咗唔食GAR?? 呢隻女練仙GAR~~ 佢真係餓死都唔食嗰啲黎GAR~~


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1317#
發表於 10-10-13 12:58 |只看該作者
食食下唔肯食就喪喊, 仲陰公過比人打......
<--steph講得岩,痴住喉嚨唔c服,大家都唔想食!

其實我哋多數係炒菜, 跟住就係斬料~~ 都無乜比到佢食~ 係食菜+飯LOR~~
<---對小朋友黎講唔健康,太多味同太濃,食清淡d好,菜+飯無問題,+多小小蒸魚,肉餅易入口好d!

係佢見我哋圍埋食, 應該會好好食, 其實如果我妹唔返黎係無乜餸~~ 餐餐都係煎/蒸魚炒菜......
<--真係陰公,你妹咁大個,自己攪掂啦! 小朋友唔緊要得過大人咩! 依個時期肉類吸收都好需要架! 提議下蒸多d肉啦! 咪斬咁多料喇!重鹽分,對老人家都唔好,要改變下佢地d思想至得!


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1318#
發表於 10-10-13 12:59 |只看該作者
一向都話佢係叻女!!! 唔想食之嘛,洗乜喊呀! 咁咪甩得身law!!!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:34 發表
我嗰個嗰時冇喊....... 係用手遮住個口再跑開啫.......


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1319#
發表於 10-10-13 13:00 |只看該作者
唔好響公海就無事架喇! 依度吹水私人版,佢地會睇得咁緊既!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 12:36 發表
死!! 我之前都好似講過........ 版主會唔會禁我3日架???


男爵府

積分: 8178

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1320#
發表於 10-10-13 13:01 |只看該作者
原帖由 TobyChung 於 10-10-13 12:56 發表


但佢會唔會慣咗唔食GAR?? 呢隻女練仙GAR~~ 佢真係餓死都唔食嗰啲黎GAR~~
信我啦........ 最多夜晚餐奶開多d~!! 但一定唔可以心軟!! 仲要叫公公婆婆唔好插手!! 睇唔過眼就叫佢哋入房, 冇眼c乾淨盲!!

你唔喺屋企教好佢, 出到去街仲失禮人!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo