立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 訓果幾晚唔值比多幾萬蚊啦! 依加大跌市呀!慳d啦!
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 你幾時再照?唔知睇唔睇到bb係男定女呢?
原帖由 黃二少奶 於 11-08-13 發表 我麻麻地全熟O既蛋
原帖由 hunghung215 於 11-08-13 發表 我知佢幾時插架, 係落麻醉劑後插 果時仲有FEELING架,
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-13 18:14 好兇怖呀
果次我係東區,對面床果個大陸人,要緊急開刀,係闖入急證,mama有病,bb心跳又開始慢,都唔知有無整蠱佢,佢未入產房,係產前房,好清醒果時就幫佢抽尿喉。佢個樣咪緊對眼!
gangting 發表於 11-8-13 18:13 我都係,尤其bingo咗,超憎食旦
以前食唔食蛋架?
gangting 發表於 11-8-13 18:12 係,所以多數二人房就算,c6話佢唔係四叔,冇咁多$生仔
今日睇雜誌寫,四叔第三個孫,唔擺百日宴。
gangting 發表於 11-8-13 18:12 星期三,我都好想知
我都有d心急!heehee!細細就星期二照oscar,唔知佢又睇唔睇到呢?
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 以前食唔食蛋架?
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 我都有d心急!heehee!細細就星期二照oscar,唔知佢又睇唔睇到呢?
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 今日睇雜誌寫,四叔第三個孫,唔擺百日宴。
大宅
積分: 4447
悅同 發表於 11-8-13 17:54 你bb得10日人仔,兩樣都飲到奶奶,真係適應力強。
悅同 發表於 11-8-13 17:39 原來大家都要捕全日架,真係唔易影到呀!
男爵府
積分: 9670
悅同 發表於 11-8-13 18:04 因為我有糖尿,E生驚bb過期居留會太大隻b。但好諷刺係我bb一直都細。所以唔怕會太大生產困難。都係好,最 ...
悅同 發表於 11-8-13 18:07 唔緊要啦!個水泡未吹氣,好輕巧。帶定無所謂啦!你果時使唔使用?傷口痛嗎? ...
悅同 發表於 11-8-13 18:27 我都有d心急!heehee!細細就星期二照oscar,唔知佢又睇唔睇到呢?
gangting 發表於 11-8-13 18:30 食,但係頭三個月睇見都妙咀
原帖由 small531 於 11-08-13 發表 我上胎like 食...今胎見到都已經想吐...
gangting 發表於 11-8-13 18:33 咁奇怪?可能股市唔見太多
雜誌寫,因為bb早產,所以媽媽唔想見人。但真實係點,擺唔擺有邊個知。
gangting 發表於 11-8-13 18:32 我估睇到架啦,因為到時足16week
你16 wks好大機會睇到啦!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy