跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1875


1301#
發表於 05-10-26 19:13 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy,
Share 豬腩肉呀? 好bor! 不過你都好似無乜....hehe!如果可以嘅話,唔該幫我放d係心口 ah!!!我想變UU ah.....

仲有仲有,祝Chester 仔,10 個月大精乖活潑,快高長大
Little Natalie join to our family on12.2004.Little Hayden join to our family on 2.2007


男爵府

積分: 6302


1302#
發表於 05-10-26 19:31 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

kiki,

妳唔早講..... 唉
不過我都打咗 lu ...$60.係社區中心打...

喂..妳咪變想開小診所...哈哈 ..

我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


大宅

積分: 2877


1303#
發表於 05-10-26 19:56 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Lionkiki 寫道:
cs, Cherry, Li, pan & all,

Re: 流感針--
以前我都冇打嘅,不過今年就喺醫院打咗,因為而家多咗個囡,乜都要小心D,最驚返工時"野"到d菌會傳染俾Natnat,所以自己打咗先......我仲諗緊駛唔駛幫Natnat打.......
如果你哋有人想打流感針,我可以幫你哋喺藥廠買,因為我有好多同事買埋俾屋企人打....um......多人買大约$30-40蚊......都幾抵,不過ONLY for 大人咋!
舊年我都買咗~~10針幫屋企人打, 至多我"蝕底"d幫你哋打喇! HAHAAHA!!


Ki,

But this year there is a shortage of the 針 woh, even my FIL can't get more than 10針 at one time this year.

My honey injected for me and the maid the other night. Then we are waiting for more 針 so my honey can inject for the rest of my family.


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1304#
發表於 05-10-26 19:58 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cicy & Li

kiki,
都好喎, 橫掂我都係要打架喇....益你喇, 比左我既第一次比你....咁幾時丫.

請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1305#
發表於 05-10-26 19:59 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiBoBo 寫道:
kiki,

妳唔早講..... 唉
不過我都打咗 lu ...$60.係社區中心打...

喂..妳咪變想開小診所...哈哈 ..


Li,
你咁早打呀, 因住有效期係正流感高峰期呀....
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 6302


1306#
發表於 05-10-26 20:28 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

pan,

都唔早 lu ... 我上星期打chi ma ...

哈哈, 妳比咗第1次kiki .

cicy,

shortage ??唔係 咁嚴重 ma ?
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


男爵府

積分: 5770


1307#
發表於 05-10-26 20:32 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Miffy
睇吓依張相 --> 嘻嘻


男爵府

積分: 5770


1308#
發表於 05-10-26 20:36 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Lionkiki 寫道:
cs, Cherry, Li, pan & all,

Re: 流感針--
以前我都冇打嘅,不過今年就喺醫院打咗,因為而家多咗個囡,乜都要小心D,最驚返工時"野"到d菌會傳染俾Natnat,所以自己打咗先......我仲諗緊駛唔駛幫Natnat打.......
如果你哋有人想打流感針,我可以幫你哋喺藥廠買,因為我有好多同事買埋俾屋企人打....um......多人買大约$30-40蚊......都幾抵,不過ONLY for 大人咋!
舊年我都買咗~~10針幫屋企人打, 至多我"蝕底"d幫你哋打喇! HAHAAHA!!


KiKi
好喎,你幫我打支呀(順便睇吓你手勢溫唔溫柔先)


大宅

積分: 1875


1309#
發表於 05-10-27 08:33 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Hello, 早晨呀咁多位!
我放工返到屋企喇....!準備跳上床瞓覺!!

Cherry, cicy, Pan,cs,

我漏夜整咗d宵夜過你哋食bor....hehe!
Little Natalie join to our family on12.2004.Little Hayden join to our family on 2.2007


大宅

積分: 1601


1310#
發表於 05-10-27 08:59 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

All,

Morning~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1311#
發表於 05-10-27 09:01 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

KiKi,

喂, 早呀~~ 嘻嘻, 多謝晒你份 "宵夜" 喎, 好正呀~~
傻瓜瓜~ 下次放工就快 d 覺覺豬啦, 真o係好攰o架!! 你得閒先請我o地食o野啦, 休息緊要o麻!! Anyway, 真o係多謝你!! ^^
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 6302


1312#
發表於 05-10-27 09:02 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MORNING,

好眼瞓呀 .... 亞女今朝5:30 起身... 玩...
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


大宅

積分: 1601


1313#
發表於 05-10-27 09:02 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

KiKi,

好呀~~ 我都想試o下你既 "手勢" 喎, 哈哈~~ 喂, 咁我第一次都留番俾你喇, 唔該晒呀!! 咁你預我一份啦, thanks~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1314#
發表於 05-10-27 09:03 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiLi,

早呀~~
吓....咁瑤瑤今朝真o係好早喎~~ 陰公!! 咁瑤瑤而家o係度做咩呀??
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1315#
發表於 05-10-27 09:05 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

尋晚開完會後, 老細請o左我o地去 "鴻星" 食大閘蟹呀, yummy~~ 好耐都無食過喇, 正!! 我總共食o左兩隻呀, 嘻嘻~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 6302


1316#
發表於 05-10-27 09:06 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cherry,

7:30 再瞓... 8:00同我傾計,傾到瞓咗, 到8:30因為我移佢返自己將床到 ,整醒咗佢..

婆婆悶, 今早過咗來 , 現在同婆婆反緊...
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


男爵府

積分: 6302


1317#
發表於 05-10-27 09:07 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cherry,

我未食過大閘蟹 呀
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


大宅

積分: 1601


1318#
發表於 05-10-27 09:13 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiBoBo 寫道:
cherry,

7:30 再瞓... 8:00同我傾計,傾到瞓咗, 到8:30因為我移佢返自己將床到 ,整醒咗佢..

婆婆悶, 今早過咗來 , 現在同婆婆反緊...


LiLi,

咁都好 d...... 咁婆婆又真o係好早喎, 哈哈!! 都好o丫, 有人幫o下手o麻, 行開行埋都好 d o丫!! :wink:
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1319#
發表於 05-10-27 09:15 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiBoBo 寫道:
cherry,

我未食過大閘蟹 呀


吓......唔o係化.....??
如果我今年業積好既話, 我請你食o丫, 嘻嘻~~ 講真o架!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1320#
發表於 05-10-27 09:16 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cc12,

多謝你份 "宵夜" 呀, 嘻嘻~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo