Lionkiki 寫道:
cs, Cherry, Li, pan & all,
Re: 流感針--
以前我都冇打嘅,不過今年就喺醫院打咗,因為而家多咗個囡,乜都要小心D,最驚返工時"野"到d菌會傳染俾Natnat,所以自己打咗先......我仲諗緊駛唔駛幫Natnat打.......
如果你哋有人想打流感針,我可以幫你哋喺藥廠買,因為我有好多同事買埋俾屋企人打....um......多人買大约$30-40蚊......都幾抵,不過ONLY for 大人咋!
舊年我都買咗~~10針幫屋企人打, 至多我"蝕底"d幫你哋打喇! HAHAAHA!!![]()
![]()
![]()
Lionkiki 寫道:
cs, Cherry, Li, pan & all,
Re: 流感針--
以前我都冇打嘅,不過今年就喺醫院打咗,因為而家多咗個囡,乜都要小心D,最驚返工時"野"到d菌會傳染俾Natnat,所以自己打咗先......我仲諗緊駛唔駛幫Natnat打.......
如果你哋有人想打流感針,我可以幫你哋喺藥廠買,因為我有好多同事買埋俾屋企人打....um......多人買大约$30-40蚊......都幾抵,不過ONLY for 大人咋!
舊年我都買咗~~10針幫屋企人打, 至多我"蝕底"d幫你哋打喇! HAHAAHA!!![]()
![]()
![]()
[img align=left] http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD3/57582/banner02.gif[/img]LiBoBo 寫道:
cherry,
7:30 再瞓... 8:00同我傾計,傾到瞓咗, 到8:30因為我移佢返自己將床到 ,整醒咗佢..
婆婆悶, 今早過咗來 , 現在同婆婆反緊...![]()
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-)
朗朗's Family updated on 05/06/06