跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


1301#
發表於 06-3-28 10:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
係我既order入面最貴既!

tata/歌:
多謝你地,我希望我可以成為一個"真正"既基督徒.其實我由18歲果年都想做基督徒,但一直到而家先可以領洗.

tata:
鬼咩,coffee由mimi bb時已成日幫佢著褲,所以攪到佢都唔多鐘意著裙.有時我要利誘佢先肯著.

歌:
乜easter工人冇假放咩?我琴晚都唔記得check添.

che:
冇有興趣聽日一齊lunch?我諗住去cyrstal jade.


大宅

積分: 1220


1302#
發表於 06-3-28 10:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Googoo,
OK. I am fine. Please let me know when you are free. I am ok everyday except on Friday.
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid89/p0863b02557a915207829851b62c8cb7f/fa7ce5a9.jpg.thumb.jpg[/img]


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1303#
發表於 06-3-28 11:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning!

Googoo,
Congratulations!! 你係基督教徒? 我以為你同pui pui一樣係天主教. ?-(
西有同我地講, 但佢一個人要攞咁多sets, 又冇車, 又要過海, 好似唔係幾好咁. 加上我睇你地之前既message, 領會到係dorothy's sister會幫手攞晒, 我又call過dorothy佢都係咁話, 所以先咁問你.
我想D書比邊個? 最好梗係比dorothy / dorothy's sister. 因為dorothy's sister近你office & dorothy有車可車去kenji. 唔駛煩西由西環去中環攞再帶過九龍.

Dorothy,
唔該晒你&你sister. 你可以將部份交比亞王, 咁你sister咪唔駛運咁多返home lor.

Tatacat,
C啦, 我都唔知wor.
如果ice-skating class想defer一堂, 要幾耐之前通知school?


珍珠宮

積分: 34740


1304#
發表於 06-3-28 11:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie:

我既意思係基督的門徒.我同佩佩都係天主教.
我見西同我咁propose,所以我又咁同你地講.西冇再覆我唔駛佢代攞.d書比邊個我no problem,總之你地收到書就ok.anyway,而家confirm d書交比dorothy佢交比你地啦.


子爵府

積分: 12388


1305#
發表於 06-3-28 12:13 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^O^
mimi依家讀邊間kinder? 佢之前考過邊幾間? HK side有咩kinder recommendations? mimi 係邊間讀nursery?
(sorry, too many questions )
thanks!


禁止訪問

積分: 3506


1306#
發表於 06-3-28 13:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


1307#
發表於 06-3-28 16:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

我頭先又好忙(出bill),而家先有時間覆你...
又真係幾多Qs喎.

mimi依家讀邊間kinder? =>嘉諾撒聖心

佢之前考過邊幾間? =>天主教有(1)嘉諾撒聖心同(2)明愛凌月仙;基督教有:(1)救恩(2)禮賢(3)聖公會(鐵崗)同(4).聖土提反堂

HK side有咩kinder recommendations? =>除左以上呢幾間,仲有偉思,靈恩,聖土提反女子中學附屬幼稚園(但冇k1),victoria.視乎你既要求.

mimi 係邊間讀nursery? =>堅尼地城明愛稚兒園


珍珠宮

積分: 34740


1308#
發表於 06-3-28 16:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

有興趣黎睇下曦曦既babyhouse相丫:

[url=http://www.snapfish.com/share/p=171281143533739313/l=88740649/otsc=SYE/otsi=SALB ]BABYHOUSE[/url]


男爵府

積分: 5742


1309#
發表於 06-3-28 17:46 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

gogoo:
睇左d相, 著泳衣果幾張勁似mimi


珍珠宮

積分: 34740


1310#
發表於 06-3-28 18:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我覺得呢兩張都好似:

[img align=left]http://images.snapfish.com/346677578%7Ffp343%3Enu%3D3233%3E4%3C2%3E758%3E23244%3C284934%3Aot1lsi[/img][img align=right]http://images.snapfish.com/346677587%7Ffp337%3Enu%3D3233%3E338%3E%3A%3B9%3E2324338%3B%3A%3A%3B55ot1lsi[/img]


珍珠宮

積分: 34740


1311#
發表於 06-3-28 20:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

d貨唔齊,欠以下呢d,請問有冇order?

product number: 463705 / size: 90 (1324 yen)


product number: 462303 / size: 100 (1515 yen)


仲有product number: 464004 / size: 90,係兩條褲(or 3 條,唔記得),但係jshoppers個網到搵唔番張相同價錢,我聽日係公司再post上黎for yr ref.


大宅

積分: 3608


1312#
發表於 06-3-28 22:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, ^0^,

啲囡衫好靚呀 !

Glory,

仲有麻煩你可否幫我攞埋mei啲衫, 星期六給我, 可以嗎 ?

Mei,

方便嗎 ?


子爵府

積分: 12388


1313#
發表於 06-3-29 01:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^o^
唔齊可能係冇貨 or 我冇order.
最緊要check下有冇d係你冇order的 (怕比錯你).

a媽
太遲喇
衫已經係glory樹啦
我辦事你放心
係呀, 女衫好靚嫁, 你冇女唔緊要, 買比卓渝都一樣. :mrgreen: :mrgreen:


你件sexy pj打唔打算拎 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 34740


1314#
發表於 06-3-29 09:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
點解冇order?
想問咁我冇左既order係冇貨定你冇order?if你冇order,我可以再order過.仲有呢個:

a媽:
係呀,好靚呀,可惜冇order. :-( :-(


子爵府

積分: 12388


1315#
發表於 06-3-29 10:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei721 寫道:
tata
原本應該仲多d (approx 7萬), 但6萬之後係8萬, 我忍痛cut左d order.


^o^大人
可能近排你貴人事忙, 之前已經交待過喇


子爵府

積分: 12388


1316#
發表於 06-3-29 10:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^O^ 寫道:
mei:
想問咁我冇左既order係冇貨定你冇order?

答你唔到, 總之係either冇order or 缺貨.


珍珠宮

積分: 34740


1317#
發表於 06-3-29 10:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei

你講得岩,我呢排真係好忙
我以為你係話cut左自己d order
anyway我自己再order過


子爵府

積分: 13373


1318#
發表於 06-3-29 10:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

AMa: Thanks, 交比老歌ok架

老歌: Thanks

Googoo: 恭喜妳


子爵府

積分: 12388


1319#
發表於 06-3-29 10:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^o^
知道.


子爵府

積分: 12388


1320#
發表於 06-3-29 17:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo