懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3551


1301#
發表於 06-4-20 09:28 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

withlove~~

一般都要聽左講座..老公先可以陪產..
因為醫院方面..真係驚d 老公會好唔掂..
到時都d 姑娘都唔知理邊個好? 老公定產婦??
所以一般都要聽左講座..等d 陪產老公有準備...

每間醫院的申請陪產日期都唔同..
你其實都可以打電話去健康院&醫院問下

我上一胎係大埔&威院做檢查..
後尾轉返去元朗及屯門醫院..
我轉番去屯門醫院時..
佢地話我已經過左申請陪產時間..
無得揀陪產..
不過係我生得果陣...我老公都係醫院..
等我入左產房..姑娘都有比我老公入來..
但因為隔離有位產婦要生產..
叫佢出番去...等佢生完..
我又問姑娘..我老公可唔可以入來..
佢話我無申請..係唔比佢陪產的..
如果個個好似我咁...唔申請就有得陪產
對其他的好唔公平..
跟住..我話我36周轉番過來時已無得申請..
諗住佢唔比...點知佢好好人又比個電話我..
比我叫我老公入來..
佢咁樣先有得陪我生咋..

後尾生得時...姑娘問佢有無聽講座..
又問佢怕唔怕血..同佢講..如果驚就唔好睇...
唔係一陣佢暈左都唔知...理佢好..定理我好..
仲話之前試過有個男人..一見血嚇到暈左..
所以聽講座係好重要..


大宅

積分: 3551


1302#
發表於 06-4-20 09:32 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

boosko~~

咦~~其實我之前又無買過呢d野喎...
可能屋企有一塊啦...

出街我又無諗過要用喎...
既然有即棄..我都想買來試下...

我想問..係咪得ikea 有得買架??
係ikea 牌子..定係另外的牌子...
可否話我知...等我睇下其他地方有無得買..

唔該晒


男爵府

積分: 6170


1303#
發表於 06-4-20 09:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我諗住買海馬果張單人褶床俾工人咋..
因為家下間房係放哂衣柜, 所以唯有晚開朝拆囉

你地有冇諗住BB 大d 俾工人一齊訓....
Waikiki 寫道:
除了買櫃,我仲要買床比工人,仲有BB床,都諗緊點放晒D野! :-(


男爵府

積分: 6170


1304#
發表於 06-4-20 09:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

即棄果d 係咪都係向Ikea買到?

Boosko 寫道:
waikiki,

ikea 應該係得一隻. 白色. bb訓既位係軟. 側邊同頭頂位係吹氣. 等bb冇咁易出位. 仲有係掂到d ngng 同尿尿都洗得.

如果買即棄果d, 我剩係出街用.

我覺得兩隻都要買.


男爵府

積分: 6170


1305#
發表於 06-4-20 09:54 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我原先就係咁諗... "bb細未識轉身. 所以諗住柜頂都得. 同埋我平時坐係床換條腰都要彎彎地"

Boosko 寫道:
我未試過係柜頂換片, 一心諗平時出街d育嬰室塊板都咁細. 同埋bb細未識轉身. 所以諗住柜頂都得. 同埋我平時坐係床換條腰都要彎彎地.

尿墊我係話ikea果隻. 係膠黎+有軟墊. 放落去都好舒服.


大宅

積分: 3551


1306#
發表於 06-4-20 10:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

可能我張床唔係太高...
所以我都係跪係地下...同阿仔換片..
唔會太辛苦...


大宅

積分: 2747


1307#
發表於 06-4-20 10:20 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ivybeyond,

check pm
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2747


1308#
發表於 06-4-20 10:30 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty 寫道:
boosko~~

咦~~其實我之前又無買過呢d野喎...
可能屋企有一塊啦...

出街我又無諗過要用喎...
既然有即棄..我都想買來試下...

我想問..係咪得ikea 有得買架??
係ikea 牌子..定係另外的牌子...
可否話我知...等我睇下其他地方有無得買..

唔該晒


ikea果塊, "巡"環再用.

即棄係超級 or 百貨公司bb部都有.
產婦要黎墊床果d. 一袋應有1x張. 同埋不是每用一次就掉. 係用舊or掂到d ngng尿尿先掉.
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 2747


1309#
發表於 06-4-20 10:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty 寫道:
可能我張床唔係太高...
所以我都係跪係地下...同阿仔換片..
唔會太辛苦...


咁你坐月時有冇跪地換片.
我媽會鬧, 有地氣

不過我本身都係床換片, 彎住腰都唔舒服. 由其個仔大會陏.就仲要耐時間
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 3551


1310#
發表於 06-4-20 11:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

BOOSKO~~

其實我都唔係好記得啦...

都成3年幾前的事....

我都係放產假果一個零月日夜揍仔...
係返工前一個星期,
仲將個仔放左係阿媽度揍...
之後返工...就由奶奶揍..
我都係放工(但一星期有三晚要返學)
及假期先揍個仔...
不過我生果時...我姑奶無野做...
幫手揍個仔...
因為有人幫手揍個仔..
都唔覺得太辛苦..
最辛苦係開頭果個零月...
夜晚無覺好訓...

可能無乜記性...
都唔係好記得啦..


我妹生完後話好痛..
唔會生第二個..仲問我會唔會生..
我話會生多一個..
佢話我唔驚痛咩??
我答我妹...生果時係好痛..
但係我唔記得左痛的感覺..
淨係記得生完出來果刻..
唔痛同埋好舒服的感覺..

有時諗番都覺得好笑..
不過都係幾好架..
我依家都淨係記得..
生完果一刻好舒服的感覺..
而痛的感覺...真係無乜印象...


大宅

積分: 2747


1311#
發表於 06-4-20 11:41 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty,

咁我生時都痛. 之後諗番又唔係好痛.

最好笑係, 係病房等生時. 我係催生.
塞左藥. 之後肚痛. 但唔知係咪陣痛. 後尾五分鐘痛一次.
我去問姑娘, 係唔係陣痛. 左用機check(條c曲級線冇上面同下面, 剩係睇到中間). 個姑娘話睇你又唔係咁痛. 之後就推我去產房.

你地話我好唔好笑

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 3551


1312#
發表於 06-4-20 11:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

boosko~~

姑娘睇你唔係咁痛..又推你入產房...
真係幾搞笑喎...
咁你入左去幾耐先生呀??

我就因為見紅..所以入左院等生..
係星期六果晚..我就發覺開始陣痛..
咁咪同姑娘講囉..
佢叫我計下幾耐痛一次...
我計計下都訓著左..
之後姑娘入來問我..陣痛的次數點呀?
我話..訓著左唔知呀..
姑娘話...訓到覺即係未生得啦..

諗諗下都覺得好笑..
不過無計...果時第一次嘛...


大宅

積分: 2747


1313#
發表於 06-4-20 12:02 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty,

"姑娘睇你唔係咁痛..又推你入產房...
真係幾搞笑喎...
咁你入左去幾耐先生呀??"

你誤會啦. 雖然姑娘睇我好似唔痛. 但部機話佢知我係好痛.
都好似有叫我數痛幾耐幾多次.

原來我都幾忍得痛


持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 3551


1314#
發表於 06-4-20 12:11 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

boosko~~

咁你都幾忍得痛喎...

我係產房時...都覺得好痛..
我件餅都感覺到我好痛..
但無乜野幫到我手..

姑娘有叫我聞氣..但我聞左d氣..
覺得好暈...我擔心d氣對bb唔好..
咁就無聞..姑娘叫我聞..我都唔聞..
咁住佢話同我打止痛針..
又話如果3個鐘頭內..bb出世..
就要同bb打一支針..
我都未及反應..想唔打..
點知佢就拮左落o黎..
我叫左一聲..
個姑娘仲話我..
都同你講話會打針啦..仲叫..
我心諗..你話打針o者..咁都會痛架..
叫係好平常o者..

係打針的同時..我又要吊鹽水..
鹽水支針好似甩左..
有個人同我桔番好..
仲叫我唔好郁..唔係仲痛..
比佢兩面夾攻..但都無得反抗.. :evil: :evil:


大宅

積分: 3551


1315#
發表於 06-4-20 12:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

有時都會諗...
唔知係咪打左支止痛針..
所以阿b 出世時好靜..好乖..
無乜點喊..
同埋佢的喊聲又好細聲...
好斯文...比人個感覺係好乖..


大宅

積分: 2747


1316#
發表於 06-4-20 14:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty,

我都有打止痛針, 我都唔想打. 但驚到時真係好痛, 但又唔打得.

仲有當係產房好痛時. 我係咁一鎚鎚打去我老公度, 又扯佢件衫. 諗起又係好好笑. 佢話再有下次要著爛衫去陪產
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 3551


1317#
發表於 06-4-20 15:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

boosko~~

我打完枝止痛針...都仲覺得痛..
就同我老公講...都止唔痛的..

我淨係痛到典來典去...無打我件餅喎..
不過佢就係度同我按摩下個頭囉..
我又無咁粗魯打佢喎..

你件餅下次著作爛衫去??我姑娘唔比佢入喎??


大宅

積分: 2426


1318#
發表於 06-4-21 00:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB:

褶床俾工人?! 好似唔係幾好,佢第時仲要幫手湊阿B, 對佢好D, 好似好D?! 不過無位都無法啦!

我都諗住BB 大d (2months) 同工人一間房,但唔係一張床,因為我要返工,如果要餵夜奶就無精神!


別墅

積分: 574


1319#
發表於 06-4-21 00:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

原來聽日我都要去聯合照超聲波! :mrgreen:
妳上晝定下晝呀?
唔知會唔撞到呢? :-P


大宅

積分: 2426


1320#
發表於 06-4-21 00:16 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma:

我上晝去,你幾週呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo