想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


侯爵府

積分: 22635


1301#
發表於 12-11-27 15:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinkivan+於+12-11-27+發表個

原帖由 ming1i823 於 12-11-27 發表
但截住係想佢避孕或是唔想佢流返出黎?但如果真係游上去果啲壯丁應該自己都游到,如果唔壯果啲,受到精都無 ...
係盡量留低D丁丁係入面,唔好咁快流晒出黎




侯爵府

積分: 22635


1302#
發表於 12-11-27 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ming1i823+於+12-11-27+發表

原帖由 3妹 於 12-11-27 發表
我都諗緊呢個問題
因為係do完先放入去架




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1303#
發表於 12-11-27 18:29 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 46)

今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係真係暈低,變相白車送我入院!嚇得我


子爵府

積分: 10512


1304#
發表於 12-11-27 18:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-11-27+發表我都諗

原帖由 Juscoco 於 12-11-27 發表
因為係do完先放入去架
我意思係:兜得住果啲都已經係無用既丁,就算係受精到都已經不健康!搵自己黎搞





子爵府

積分: 10512


1305#
發表於 12-11-27 18:33 |只看該作者

引用:今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係真係暈低,變相白車送我入院!嚇得我

...
太餓?




水晶宮

積分: 50600


1306#
發表於 12-11-27 18:45 |只看該作者

引用:今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係真係暈低,變相白車送我入院!嚇得我

...





侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1307#
發表於 12-11-27 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表今

原帖由 ming1i823 於 12-11-27 發表
太餓?
唔知丫!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1308#
發表於 12-11-27 19:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表今

原帖由 RWBABY 於 12-11-27 發表



侯爵府

積分: 22635


1309#
發表於 12-11-27 19:01 |只看該作者

引用:今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係真係暈低,變相白車送我入院!嚇得我

...
無事嗎藍藍?




侯爵府

積分: 22635


1310#
發表於 12-11-27 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+12-11-27+發表因

原帖由 ming1i823 於 12-11-27 發表
我意思係:兜得住果啲都已經係無用既丁,就算係受精到都已經不健康!搵自己黎搞



...





侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1311#
發表於 12-11-27 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表今

原帖由 Juscoco 於 12-11-27 發表
無事嗎藍藍?
好彩落得車快!睇埋醫生,見到胎long未有心跳住


伯爵府

積分: 18014


1312#
發表於 12-11-27 19:10 |只看該作者

引用:出面凍咗好多仲落雨 +

原帖由 Juscoco 於 12-11-26 發表
出面凍咗好多仲落雨
係呀!小心~




伯爵府

積分: 18014


1313#
發表於 12-11-27 19:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+12-11-27+發表無

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
好彩落得車快!睇埋醫生,見到胎long未有心跳住
week幾?




伯爵府

積分: 18014


1314#
發表於 12-11-27 19:14 |只看該作者

引用:今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係真係暈低,變相白車送我入院!嚇得我

...
無事嘛~




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1315#
發表於 12-11-27 19:33 |只看該作者

引用:今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
今日係火車差d暈低好彩火車咁啱埋站,唔係真係暈低,變相白車送我入院!嚇得我

...
無事呀?有冇睇醫生


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1316#
發表於 12-11-27 19:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+12-11-27+發表無

原帖由 阿藍2006 於 12-11-27 發表
好彩落得車快!睇埋醫生,見到胎long未有心跳住
保重!!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1317#
發表於 12-11-27 20:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表好

原帖由 Yeahly_ly 於 12-11-27 發表
week幾?
照m計就7week!如果我計排卵日應該5week


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1318#
發表於 12-11-27 20:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表今

原帖由 Yeahly_ly 於 12-11-27 發表
無事嘛~
無咩,睇左醫生返左屋企


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1319#
發表於 12-11-27 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表今

原帖由 幸福小師奶 於 12-11-27 發表
無事呀?有冇睇醫生
睇左醫生照埋,見到細b個胎long,心跳仲未出現!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1320#
發表於 12-11-27 20:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-11-27+發表好

原帖由 幸福小師奶 於 12-11-27 發表
保重!!
我會!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo