跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5942


1301#
發表於 07-4-3 09:37 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

[size=xx-large]摩令


大宅

積分: 1331


1302#
發表於 07-4-3 11:16 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:
[size=xx-large]摩令


大宅

積分: 4981


1303#
發表於 07-4-4 01:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

大家好!!!
訓到日夜不分既我..而家訓醒左..
又鬼咁精神..咁埋上來八下囉..
多謝大家關心!!
細b好真係好細粒..得果5.8lbs咋..
要靠我地後天加工.."痴d肉"上個身度啦
過左十二朝..你地睇下邊日得閒上來食薑醋啦


大宅

積分: 1529


1304#
發表於 07-4-4 09:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello!!

你終於出黎啦......
你而家身體如何呀.......
你今次真係要補補佢啦.............

cwinnie 寫道:
大家好!!!
訓到日夜不分既我..而家訓醒左..
又鬼咁精神..咁埋上來八下囉..
多謝大家關心!!
細b好真係好細粒..得果5.8lbs咋..
要靠我地後天加工.."痴d肉"上個身度啦
過左十二朝..你地睇下邊日得閒上來食薑醋啦



男爵府

積分: 5942


1305#
發表於 07-4-4 13:23 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

嘩.....細b一定好乖, 你有得 到日夜都唔知.....依排凍凍地, 仲好

如果你唔介意....我將我d豬腩肉俾細b啦
cwinnie 寫道:
大家好!!!
訓到日夜不分既我..而家訓醒左..
又鬼咁精神..咁埋上來八下囉..
多謝大家關心!!
細b好真係好細粒..得果5.8lbs咋..
要靠我地後天加工.."痴d肉"上個身度啦
過左十二朝..你地睇下邊日得閒上來食薑醋啦


大宅

積分: 4981


1306#
發表於 07-4-4 13:50 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

身體尚算OK...
食得訓得...傷口又唔算好痛...
算係咁啦....
會呀...我今次一定會狠狠咁食..
因為係最後一次坐月補身既機會啦 [quote]
chicchic05 寫道:
hello!!

你終於出黎啦......
你而家身體如何呀.......
你今次真係要補補佢啦.............

[quote]


大宅

積分: 4981


1307#
發表於 07-4-4 13:52 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

細B算係咁啦....
懶訓豬一隻囉...
所以有覺好訓
你D豬腩肉呀...UM...唔好啦...
晉晉哥哥果D就差唔多 [quote]
henhen 寫道:
嘩.....細b一定好乖, 你有得 到日夜都唔知.....依排凍凍地, 仲好

如果你唔介意....我將我d豬腩肉俾細b啦 [quote]


大宅

積分: 1331


1308#
發表於 07-4-7 11:19 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

你會餵人奶定奶粉呀


大宅

積分: 1529


1309#
發表於 07-4-10 09:11 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

HELLO;

咁就放完假LU....
學學變左獨眼龍呀 :-( :-(


男爵府

積分: 5942


1310#
發表於 07-4-10 09:33 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

morning!!!!

學學好返D未呀?
chicchic05 寫道:
HELLO;

咁就放完假LU....
學學變左獨眼龍呀 :-( :-(


大宅

積分: 1529


1311#
發表於 07-4-10 12:38 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

佢一要星期4前好返架....

henhen 寫道:
morning!!!!

學學好返D未呀?[quote]
chicchic05 寫道:
HELLO;

咁就放完假LU....
學學變左獨眼龍呀 :-( :-(
[/quote]


子爵府

積分: 10056


1312#
發表於 07-4-10 12:45 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Afternoon~~~~

幾日假期, 大家去左邊到玩呀?? 有無去愉景灣掘蛋呀??? 我就連續幾日bbq 攪到而家喉嚨勁痛呀 :-( :-( :-(


子爵府

積分: 10056


1313#
發表於 07-4-10 12:46 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

chicchic05 寫道:
HELLO;

咁就放完假LU....
學學變左獨眼龍呀 :-( :-(


點解會變左獨眼龍既


大宅

積分: 1529


1314#
發表於 07-4-11 09:12 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:

佢比蚊針到係眼附近, 咁擦眼睛時帶左d污濁野入眼發炎囉... :-(
尋晚我返去見佢都好左好多啦..


子爵府

積分: 10056


1315#
發表於 07-4-11 14:55 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

chicchic05 寫道:
good morning:

佢比蚊針到係眼附近, 咁擦眼睛時帶左d污濁野入眼發炎囉... :-(
尋晚我返去見佢都好左好多啦..


下...咁慘.....咪又痕又痛囉.....好在而家好番d jet, 我都好怕個女捽眼, 真係好易中蕉


大宅

積分: 1529


1316#
發表於 07-4-12 12:56 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello!



大宅

積分: 1529


1317#
發表於 07-4-13 09:34 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning


男爵府

積分: 5773


1318#
發表於 07-4-14 20:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

各位好!!我終于返黎啦!!


男爵府

積分: 5773


1319#
發表於 07-4-14 20:38 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

今次返大陸玩真係身心疲倦,首先係我的親戚因為食物中毒住左3晚醫院,我地一家三口就係屋企呆左三日;跟住就係lok lok啦, :-( :-( 從10/4病到宜家,又發燒,又嘔,又流鼻水,又咳,仲要勁多痰個只, 係大陸look過醫生食左藥.一d好都無,反而仲重左!!搞到我又心急又心痛!! :-(


男爵府

積分: 5773


1320#
發表於 07-4-15 13:54 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我最"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo