興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6315


1301#
發表於 06-11-8 15:14 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

chloepapa 寫道:
sorry, 係指有防手震之鏡頭
e.g. canon 17-55 f2.8 IS
Nikon 18-200 VR


IC~~~~! len都有防手震!


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1302#
發表於 06-11-8 15:47 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

不過支支有防手震的鏡頭都唔平

NIKON 18-200 VR $6,000
NIKON 70-200VR $11,600
CANON 17-55 IS $8,600
CANON 70-200 IS $13,600
:-(


洋房

積分: 158


1303#
發表於 06-11-9 00:12 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

May I know which WB mode should I use for night scene? I used 光管 but the photo is quite blue....


子爵府

積分: 13356


1304#
發表於 06-11-9 00:22 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Shall try the other one "烏絲燈". If you use Flash, then set to "flash" will be very nice.


大宅

積分: 1549


1305#
發表於 06-11-9 02:36 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

好緊張呀! 如無意外呢個禮拜去買D80喇,
有咩要注意架,咁大個女未買過相機呀!(大鄉里)
買d自己唔係咁曉既野,有d壓力啊


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1306#
發表於 06-11-9 09:06 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我睇書講過, 影night shoot, outdoor, 應該用日光白平衡....

不過小B出世咁耐都未試過, 你可以試下?
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1307#
發表於 06-11-9 09:14 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

一般0既試下0的制有冇問題啦,
影一張全白, 一張全黑睇下, 仲要放大睇下有冇死點啦.

zoom 下支鏡睇下 focus 有冇問題啦....

其他我都唔係好識, 你可以睇下呢度! 好齊!

Nikon 入門必讀 - from DC home

一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




洋房

積分: 158


1308#
發表於 06-11-9 12:28 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

For "烏絲燈". is it the same as ' Florexxx'? I was using this to take photo in Star Ferry. It seems worse than before. The difference is changed from ISO 200 to ISO 100. It should not be impact by this, right? Let's show you the sample tonight


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1309#
發表於 06-11-9 12:36 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

參考下面link :
White Balance

White Balance Tutorial

Tungsten differs from Fluorescent Lamp in term of White Balance


The most safeguard way is to take picture in RAW format, so that you can change the white balance afterwards.


洋房

積分: 158


1310#
發表於 06-11-9 12:42 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

I know but the size is so so..so big wor...15M per photo wor....Let's take a look on the link provided. thanks!


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1311#
發表於 06-11-9 12:56 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Herobb,
鎢絲燈= tungsten = 燈膽公仔 (偏黃燈光時用)
光管燈= fluorescent = 光管公仔 (偏白/藍燈光時用)
閃燈= flash = 閃電公仔 (加閃燈時用)
A = Auto = (唔知咩光時用)

你影夜景主要係影人/影景? 其實用 A 就最好啦,穩穩陣陣嘛



洋房

積分: 158


1312#
發表於 06-11-9 14:18 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Hi googoo,

sorry that the menu in my camera is English version. That's why I need to convert to chinese name.

Actually, I have tried the mentioned 3 modes when taking Star Ferry photo. The outcome was much difference from what I saw. Let's back to home and show some examples for you. May be I was using the wrong setting again.


大宅

積分: 2247


1313#
發表於 06-11-9 15:04 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

我老公終於幫我買到50mm f/1.8呀,佢話唔係o係永成同萬成買,因為佢地冇唒貨,我老公o係永成對面買(好似),$680,佢話爭o個$30,費事下次再搭車出旺角(永成$650)


大宅

積分: 2247


1314#
發表於 06-11-9 15:15 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

如果影小朋友走o黎走去,呢支得唔得呢...???


男爵府

積分: 6315


1315#
發表於 06-11-9 15:41 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

yellow 寫道:
我老公終於幫我買到50mm f/1.8呀,佢話唔係o係永成同萬成買,因為佢地冇唒貨,我老公o係永成對面買(好似),$680,佢話爭o個$30,費事下次再搭車出旺角(永成$650)



永成咁快冇貨!! 上個sun仲有架bor!!!


男爵府

積分: 6315


1316#
發表於 06-11-9 15:52 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

yellow 寫道:
如果影小朋友走o黎走去,呢支得唔得呢...???


我諗要睇技術law, 唔關支len事!
我試過阿囡企定定俾我影, 我都影到out focus! :lol: :lol:

最好用連環快拍, 一定有張ok嘅~!《影得唔好咪delete佢law, 唔係買digital做咩呀!》 (又出吓句金句先! )


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1317#
發表於 06-11-9 16:46 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

yellow 寫道:
如果影小朋友走o黎走去,呢支得唔得呢...???


睇下 budget 啦, 如果影走o黎走去o既小朋友, 有 zoom o既 lens 會好o的.

我見o的 c hing 通常會用 70 - 200mm 影, 張相真係會好唔同.
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1318#
發表於 06-11-9 21:21 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

定焦係靚d, 但欠缺機動性

室內, 17-55 呢個range 之zoom好d
室外, 週圍走果隻, 70-200mm 呢個range 好d


洋房

積分: 158


1319#
發表於 06-11-10 00:08 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

hi c fu,

前2日lunch time and 放工走去star ferry 影相,唔知係唔係因為着住斯文look, 今次我都党得麻麻地,始終都影唔到同肉眼所見一樣,非常失望,可能我又用錯setting? but I am using the nero photo snapshot but don't know how to see the white balance. Please advise



another one


daytime is better


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


1320#
發表於 06-11-10 00:13 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

兩張夜景都用左螢光燈white balance wow!!!!

上面果張係白色螢光燈
下面果張係冷色螢光燈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo