在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1301#
發表於 13-6-27 17:13 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:04
有時候俾返小小責任距都係好事~

我覺得佢嘅責任好簡單,
讀好d書, 自己做功課, 去沖涼, 擦牙, 執書包, 用完d野歸位囉.....
屋企家務唔使幫手都得, 咁樣我都已經輕鬆好多


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1302#
發表於 13-6-27 17:14 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:05
到時候你要做跟得阿媽就知


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1303#
發表於 13-6-27 17:15 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:05
我地會掛住你嘎

要下星期二/三先可以光明正大上黎,
呢幾日都可以偷雞上黎, 不過就一定唔會好似家下追post追得咁貼囉....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1304#
發表於 13-6-27 17:15 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:04

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我覺得佢嘅責任好簡單,
讀好d書, 自己做功課, 去沖涼, 擦牙, 執書包, 用完d野歸位囉.....
屋企家務唔使幫 ...
就係要距做返自己嘢啰~唔知我個女幾時可以自覺做好自己嘢~次次都要我提



珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1305#
發表於 13-6-27 17:16 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:12
所以你要珍惜多d同距溝通


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1306#
發表於 13-6-27 17:16 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:05

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
要下星期二/三先可以光明正大上黎,
呢幾日都可以偷雞上黎, 不過就一定唔會好似家下追post追得咁貼囉....
...
我聽日都係hea爆


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1307#
發表於 13-6-27 17:16 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:15
就係要距做返自己嘢啰~唔知我個女幾時可以自覺做好自己嘢~次次都要我提

...

我個件咁大都要, 更何況你......


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1308#
發表於 13-6-27 17:17 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:16
我聽日都係hea爆


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1309#
發表於 13-6-27 17:18 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:15

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我個件咁大都要, 更何況你......
唉~我阿媽湊距個陣仲衰~公主咁


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1310#
發表於 13-6-27 17:21 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-27+16:47+一入門口

原帖由 lammi2012 於 13-06-27 發表
我都好想快d感受到呢!!阿囡仲未識講野,仲未識自己行~~我諗如果佢識自己行.應該都會追實我~haha.諗起都swee ...
我仔岩岩識行,不過就痴工人多

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1311#
發表於 13-6-27 17:23 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:18
唉~我阿媽湊距個陣仲衰~公主咁

我個囡咪又係一樣, 俾個姐姐服侍到.......
所以我成日都會鬧佢兩個


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1312#
發表於 13-6-27 17:25 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-27 17:21
我仔岩岩識行,不過就痴工人多

在職mama係屋企真係要多d同小朋友亙動下,
同佢沖涼呀, 喂佢地食飯呀, 玩下呀, 瞓前傾下呀...


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1313#
發表於 13-6-27 17:25 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

我自問唔算好媽媽,我只係收工返去同佢沖涼,餵飯,講故事。平日假期同佢玩下,上pg咋。工人平日放假的,就老公湊,或者湊去奶奶度。阿仔見我都會叫Daddy

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1314#
發表於 13-6-27 17:25 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+17:21+我仔

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
在職mama係屋企真係要多d同小朋友亙動下,
同佢沖涼呀, 喂佢地食飯呀, 玩下呀, 瞓前傾下呀...
...
做晒呢d ga la

龍馬精神.......


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1315#
發表於 13-6-27 17:28 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:18

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我個囡咪又係一樣, 俾個姐姐服侍到.......
所以我成日都會鬧佢兩個
有d好似我個女咁大已經可以自覺做好自己嘢


大宅

積分: 2472


1316#
發表於 13-6-27 17:29 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 17:15
要下星期二/三先可以光明正大上黎,
呢幾日都可以偷雞上黎, 不過就一定唔會好似家下追post追得咁貼囉....
...
係囉 ~~ 我都係無上幾個鐘姐... 又多左幾版...... 追死人咩.....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1317#
發表於 13-6-27 17:30 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+17:21+我仔

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
在職mama係屋企真係要多d同小朋友亙動下,
同佢沖涼呀, 喂佢地食飯呀, 玩下呀, 瞓前傾下呀...
...
好開心啊我發現仲有樣嘢未做~聽日可以做啦~唔使咁毛


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1318#
發表於 13-6-27 17:30 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-27 17:25
我自問唔算好媽媽,我只係收工返去同佢沖涼,餵飯,講故事。平日假期同佢玩下,上pg咋。工人平日放假的,就 ...

唔係....都幾好呀.....咁大頭蝦....


大宅

積分: 2472


1319#
發表於 13-6-27 17:31 |只看該作者
今次老細返來難得地坐咁耐~~ 終於都等到佢走...


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1320#
發表於 13-6-27 17:31 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:28
有d好似我個女咁大已經可以自覺做好自己嘢

咁我都見........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo