美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   552


大宅

積分: 4202

畀面勳章


1321#
發表於 14-5-3 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表我

原帖由 aubmaki 於 14-05-03 發表
我已經控制自己,因為我要留$買䕶理床,找醫院數,日後開支!



...
加油
Shld be ok no worries




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1322#
發表於 14-5-3 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+14-05-03+發表我

原帖由 tpcmela 於 14-05-03 發表
無事嘛?開支咁大?
老公整親,要做手術,至少半年至一年做唔到嘢




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1323#
發表於 14-5-3 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+14-05-03+發表我

原帖由 vivi85 於 14-05-03 發表
加油
Shld be ok no worries
Thx




侯爵府

積分: 21273


1324#
發表於 14-5-4 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表無

原帖由 aubmaki 於 14-05-03 發表
老公整親,要做手術,至少半年至一年做唔到嘢
咁你要少d上黎,怕你忍唔到手





男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1325#
發表於 14-5-4 00:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi85+於+14-05-03+發表可唔

原帖由 tpcmela 於 14-05-03 發表
唔係粉紅色喎,係裸色黎架
呢對鞋好唔好著呀?




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1326#
發表於 14-5-4 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表我

原帖由 tpcmela 於 14-05-03 發表
到我post

右下個對幫朋友買
左上對鞋靚喎,比條link嚟吖

落咗地未呀?值幾分?

韓國嘢?




侯爵府

積分: 21273


1327#
發表於 14-5-4 00:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表唔

原帖由 B__B 於 14-05-04 發表
呢對鞋好唔好著呀?
ok架!我著開另一個款,覺得唔錯所以再買




侯爵府

積分: 21273


1328#
發表於 14-5-4 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表到

原帖由 B__B 於 14-05-04 發表
左上對鞋靚喎,比條link嚟吖

落咗地未呀?值幾分?
未著過出街,係屋企試過
link要聽日開電腦先有




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1329#
發表於 14-5-4 00:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 aubmaki 於 14-05-03 發表老

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
咁你要少d上黎,怕你忍唔到手
小咗上嚟呢版啦


侯爵府

積分: 21273


1330#
發表於 14-5-4 00:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表到

原帖由 B__B 於 14-05-04 發表
左上對鞋靚喎,比條link嚟吖

落咗地未呀?值幾分?
呢間鞋我買左5對都係made in Korea




侯爵府

積分: 21273


1331#
發表於 14-5-4 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-04+發表咁

原帖由 aubmaki 於 14-05-04 發表
小咗上嚟呢版啦
忍下手如果唔係又一頸血




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1332#
發表於 14-5-4 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+B__B+於+14-05-04+發表左上對

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
呢間鞋我買左5對都係made in Korea
長期客仔喎!




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1333#
發表於 14-5-4 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 aubmaki 於 14-05-04 發表小

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
忍下手如果唔係又一頸血
我為咗同呢版斷絕來往!我將我其中一張卡整爛咗


侯爵府

積分: 21273


1334#
發表於 14-5-4 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-04+發表呢

原帖由 B__B 於 14-05-04 發表
長期客仔喎!
我忍唔到手一係買鞋一係買衫




侯爵府

積分: 21273


1335#
發表於 14-5-4 00:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-04+發表忍

原帖由 aubmaki 於 14-05-04 發表
我為咗同呢版斷絕來往!我將我其中一張卡整爛咗
記住個no咪得囉




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1336#
發表於 14-5-4 00:51 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!<2> 終於又有新coupon啦!!

今轉好快,30號趕用埋d coupon落單,今日check大多都到咗倉,仲想加單,希望趕得切




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1337#
發表於 14-5-4 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 aubmaki 於 14-05-04 發表我

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
記住個no咪得囉
星期一去銀行cut埋去


公爵府

積分: 26294

睛靈勳章


1338#
發表於 14-5-4 01:17 |只看該作者

回覆:bb081090 的帖子

彤人秘Gmarket點search? thx a lot


侯爵府

積分: 21273


1339#
發表於 14-5-4 01:59 |只看該作者

引用:今轉好快,30號趕用埋d+coupon落單,今日ch

原帖由 B__B 於 14-05-04 發表
今轉好快,30號趕用埋d coupon落單,今日check大多都到咗倉,仲想加單,希望趕得切



...
你打算加單買鞋?




大宅

積分: 1348


1340#
發表於 14-5-4 02:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 aubmaki 於 14-05-03 發表我

原帖由 tpcmela 於 14-05-03 發表
我未試過,所以買黎試下

仲有呢個氣墊粉。不過我買refill平好多
我都買左呢隻氣墊粉嘅sample 版


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo