立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 chanfan 於 07-9-14 16:55 發表 唉~~ 隻c乜水又打比癲佬, 話23/9返大陸喎, 叫我地帶埋隻癲b上去, 我之前都話帶過1次就有第2之架喇, 我最鬼憎返大陸, 打黎問我做咩喎
伯爵府
積分: 18124
水晶宮
積分: 58802
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 15:48 發表 佢有去 tmh, 佢係睇自己 c+ e 生, 叫佢入 tmh, 佢冇第一時間去, 反而自己去左港安先, 唔顧及 bb 只顧自己, 好笨. 原來法律, 係 bb 滿左 24 weeks 先會放入氧氣箱. ...
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 17:14 發表 唉, 無話可說 咁未夠 24weeks佢地點handle呀 ?-( ?-(
原文章由 chanfan 於 2007/9/14 16:50 發表 我生癲b果時醫生/護士/嬸嬸都好好, 佢地係對d大陸人差d姐, 因d大陸人半夜先入院, 鬼殺咁嘈, 做到d姑娘&嬸嬸忟晒 :evil:
侯爵府
積分: 20065
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 17:11 發表 你冇得 say no?
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/14 17:15 發表 就算未夠 24 week 生左出黎, 都唔會放入箱囉, 生左出黎都即係死梗.
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 17:15 發表 me 2, 希望今胎都係啦
原文章由 sammifanlp 於 07-9-14 17:17 發表 唔係掛, 咁佢地咪即係殺人'空'手囉
積分: 18803
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 16:18 發表 每樣野都有利有弊既.
原文章由 chanfan 於 07-9-14 17:19 發表 好似話調高左大陸人收費後, d政府醫院無咁忙, 應該d姑娘/嬸嬸服務會更加好卦 :)
原文章由 mankat06 於 07-9-14 17:54 發表 所以我係TMH生個時無要求D嬸嬸同姑娘幫我架,因為見隔離床個個叫佢換床單都被佢罵
積分: 20493
原文章由 BaByQ113 於 07-9-14 21:41 發表 咁都鬧....?-( ?-(
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 22:20 發表 bbq長老
原文章由 BaByQ113 於 07-9-14 22:32 發表 聰聰頭先想嘔咁, 跟住指住個口話好痛, 咪玩喎, 千奇唔好喉嚨痛呀...
原文章由 mayken1612 於 07-9-14 16:16 發表 個嬸嬸咁搞笑.....當正自己係姑娘同e生呀.......
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 22:34 發表 下,唔好啦,唔好病喎聰b
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy