跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10563


1321#
發表於 08-6-17 13:46 |只看該作者
哦Wun Ma...你都有去呀?? 可惜大家相應唔到啦...


子爵府

積分: 10563


1322#
發表於 08-6-17 13:48 |只看該作者
哦Wun Ma...你都有去呀?? 可惜大家相應唔到啦...


子爵府

積分: 10563


1323#
發表於 08-6-17 13:50 |只看該作者
哦Wun Ma...你都有去呀?? 可惜大家相應唔到啦...


子爵府

積分: 10563


1324#
發表於 08-6-17 13:52 |只看該作者
哦Wun Ma...你都有去呀?? 可惜大家相應唔到啦...


別墅

積分: 676


1325#
發表於 08-6-17 15:38 |只看該作者
有關上星期六的講座,來年K1的課程已沒有local & international之分, 會是......

1) Bilingual Steam
half day: 3/2 英文 + 3/1 中文 (中文+普通話)
whole day : 下午再上中文&普通話

2) English Steam
half day: 全英文 (+每日半個鐘普通話)
whole day: 下午上中文&普通話
** for半日English steam係冇中文堂,只有普通話半個鐘

聽完佢哋的seminar都覺得好亂,以上係我理解的課程資料(唔知有冇錯,歡迎其他mama更正&補充)

如繼續讀half day, 咁比較E家,Bilingual好似小咗上英文; if English Steam就完全冇中文堂.....真係唔知點!


子爵府

積分: 10563


1326#
發表於 08-6-17 19:31 |只看該作者
thanks Kayo

English Steam既普通話好似唔係每日都有...

係...講得無錯...相比家陣既I班...BS少左英文時間...ES無哂中文時間...真係難取捨...


子爵府

積分: 10563


1327#
發表於 08-6-17 19:32 |只看該作者
thanks Kayo

English Steam既普通話好似唔係每日都有...

係...講得無錯...相比家陣既I班...BS少左英文時間...ES無哂中文時間...真係難取捨...


大宅

積分: 1498


1328#
發表於 08-6-17 20:21 |只看該作者
其實k1,k2中文自己都可以教,況且要寫的字不多,你只須教小朋友認字便可,k3 就要讀全日了.


子爵府

積分: 10563


1329#
發表於 08-6-17 22:30 |只看該作者
原文章由 greedycat116 於 08-6-17 20:21 發表
其實k1,k2中文自己都可以教,況且要寫的字不多,你只須教小朋友認字便可,k3 就要讀全日了.


thanks grreedcat116...請問你係咪都K3係先讀全日呢?? 如果係, K1 K2時係咪自己買書教中文呀?


大宅

積分: 1421


1330#
發表於 08-6-18 11:35 |只看該作者
咁點揀呀.................... 頭都大埋,我兩公婆還意見不一,點算,你哋會點揀呀,請大家指點迷津呀


別墅

積分: 676


1331#
發表於 08-6-18 12:44 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-18 11:35 發表
咁點揀呀.................... 頭都大埋,我兩公婆還意見不一,點算,你哋會點揀呀,請大家指點迷津呀


靜媽,

我尋日問過學校, BS & ES 的學費係一樣 (唔會好似e家咁local & I班有唔同學費),但實際來年幾$就未confirm.

咁計落…..更係ES 抵讀d啦……haha.

我同你一樣都係頭都大埋,好煩惱!

係呢,Friday去唔去呀,我會去,到時諗住再煩吓Ms CC.


子爵府

積分: 10563


1332#
發表於 08-6-18 13:08 |只看該作者
我就通常都讀ES架啦...開學後就再觀望下佢地既中文...另外睇下學校真係有無extra chinese pm class 羅...不過真係會認真搵下普通話比Cherry學...

Kayo, Fri你一個去定帶埋姐姐去呀?


子爵府

積分: 10563


1333#
發表於 08-6-18 13:14 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-18 11:35 發表
咁點揀呀.................... 頭都大埋,我兩公婆還意見不一,點算,你哋會點揀呀,請大家指點迷津呀


Jane Ma, 係呀...真係頭都大哂...你都好啦...兩公婆意見不一...總算有意見...但係我地話Baba"是但"喎...真係攞命...哈哈哈

[ 本文章最後由 hello_mimi 於 08-6-18 13:17 編輯 ]


別墅

積分: 676


1334#
發表於 08-6-18 14:17 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-18 13:08 發表
我就通常都讀ES架啦...開學後就再觀望下佢地既中文...另外睇下學校真係有無extra chinese pm class 羅...不過真係會認真搵下普通話比Cherry學...

Kayo, Fri你一個去定帶埋姐姐去呀? ...


我一個去攪唔掂呀,會同埋姐姐去.

姐姐跟車,我自己去lor.

Camy,你去嗎?


子爵府

積分: 10563


1335#
發表於 08-6-18 14:42 |只看該作者
我都係同姐姐一齊去...都係姐姐跟車...我自己去...一齊搭車啦...你係邊樹搭?


別墅

積分: 676


1336#
發表於 08-6-18 14:56 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-18 14:42 發表
我都係同姐姐一齊去...都係姐姐跟車...我自己去...一齊搭車啦...你係邊樹搭?


好呀一齊去呀,我唔知搭mug車,你話呀我冇所謂,前一晚call你啦.


大宅

積分: 1421


1337#
發表於 08-6-18 17:09 |只看該作者
我都係同你哋一樣姐姐跟車,9:30車姐姐到學校,跟住自己去囉,畢如我車埋你哋呀...


子爵府

積分: 10563


1338#
發表於 08-6-18 17:24 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-18 17:09 發表
我都係同你哋一樣姐姐跟車,9:30車姐姐到學校,跟住自己去囉,畢如我車埋你哋呀...


Jane Ma, 錦我就唔客家喇(haha)...9:30am學校等...到時再電聯...記唔記得我既電話呀?..thanks again.

希望唔好落雨啦...


大宅

積分: 1421


1339#
發表於 08-6-18 18:27 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-18 17:24 發表


Jane Ma, 錦我就唔客家喇(haha)...9:30am學校等...到時再電聯...記唔記得我既電話呀?..thanks again.

希望唔好落雨啦...

無問題la....i already set your phone no.


大宅

積分: 1498


1340#
發表於 08-6-18 19:05 |只看該作者
係! 我仔仔係K3係先讀全日.中文是自己教.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo