跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1321#
發表於 08-3-13 10:16 |只看該作者
早呀

係唔係所有課外活動都停呀 ??


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1322#
發表於 08-3-13 10:22 |只看該作者
尋晚 11:45 pm 收到學校既 SMS 通知話從今日起停課 2 週. 呢個政府真係離哂大鐠 尋日早上又唔早D 決定. 又唔係唔俾佢停課, 早 D 宣佈咁所有學校同家長都可以有 D 應變措施安排 :evil:


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1323#
發表於 08-3-13 10:26 |只看該作者
我反而認為課外活動唔好返住. D 興趣班又係幾個小朋友困在一個細 room 度. 其實都有d danger


原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 10:16 發表
早呀

係唔係所有課外活動都停呀 ??


伯爵府

積分: 17542


1324#
發表於 08-3-13 10:32 |只看該作者
我今朝打左去毛妹問, 佢話未有指引話要停, 不過今日都重係第一日停課, 我諗著fri 或者sat朝問下
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 10:16 發表
早呀

係唔係所有課外活動都停呀 ??


伯爵府

積分: 17542


1325#
發表於 08-3-13 10:34 |只看該作者
阿囡ballet要考皇家試, 學校話參加左考試的如果出席率唔夠唔被考, 所以要佢話停先得.
原文章由 tingchichi 於 08-3-13 10:26 發表
我反而認為課外活動唔好返住. D 興趣班又係幾個小朋友困在一個細 room 度. 其實都有d danger


水晶宮

積分: 54392


1326#
發表於 08-3-13 10:36 |只看該作者
甘sat kei 泳班要吾要上呢 ...到時都要打去問下mouth:
原文章由 tingchichi 於 08-3-13 10:26 發表
我反而認為課外活動唔好返住. D 興趣班又係幾個小朋友困在一個細 room 度. 其實都有d danger


水晶宮

積分: 54392


1327#
發表於 08-3-13 10:42 |只看該作者
甘好在gigi 兩姐弟有62,99睇住...
原文章由 tingchichi 於 08-3-13 10:22 發表
尋晚 11:45 pm 收到學校既 SMS 通知話從今日起停課 2 週. 呢個政府真係離哂大鐠 尋日早上又唔早D 決定. 又唔係唔俾佢停課, 早 D 宣佈咁所有學校同家長都可以有 D 應變措施安排 :evil: ...


伯爵府

積分: 17542


1328#
發表於 08-3-13 11:58 |只看該作者
bk又c左陣


伯爵府

積分: 17542


1329#
發表於 08-3-13 11:58 |只看該作者
係呀, 阿囡噚晚都返左嫲嫲樹, 佢話想訓晏d唔想一早起身.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 10:42 發表
甘好在gigi 兩姐弟有62,99睇住...


水晶宮

積分: 54392


1330#
發表於 08-3-13 12:03 |只看該作者
米係....衰到c:;pppp:
原文章由 karencircle 於 08-3-13 11:58 發表
bk又c左陣


侯爵府

積分: 20954


1331#
發表於 08-3-13 12:06 |只看該作者
丁丁都好, 有人幫手, 我家姐冇用工人,
全日班又停埋, 今日要自己請假睇仔 ...
但咁多日, 都未諗到點安排



原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 10:42 發表
甘好在gigi 兩姐弟有62,99睇住...


侯爵府

積分: 20954


1332#
發表於 08-3-13 12:08 |只看該作者
噚晚咁夜先宣佈, 起行時咪好夜囉 ,
不過當時興奮過度, 會比平時夜左瞓


原文章由 karencircle 於 08-3-13 11:58 發表
係呀, 阿囡噚晚都返左嫲嫲樹, 佢話想訓晏d唔想一早起身.


伯爵府

積分: 17542


1333#
發表於 08-3-13 12:11 |只看該作者
佢一知道唔洗返巳經唔想訓咁啦, 跟著話返嫲嫲樹, 5分鐘執晒d玩具就行得...好彩大家住得近, 奶奶係樓下等, 的士來回不用半個鐘
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 12:08 發表
噚晚咁夜先宣佈, 起行時咪好夜囉 ,
不過當時興奮過度, 會比平時夜左瞓


伯爵府

積分: 17542


1334#
發表於 08-3-13 12:13 |只看該作者
為左未能有人照顧小朋友的家長, 學校要開, 有老師on duty
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 12:06 發表
丁丁都好, 有人幫手, 我家姐冇用工人,
全日班又停埋, 今日要自己請假睇仔 ...
但咁多日, 都未諗到點安排


伯爵府

積分: 17542


1335#
發表於 08-3-13 12:14 |只看該作者
我侄仔學校今日要校車照開, 每個站打比家長問小朋友返唔返.


水晶宮

積分: 54392


1336#
發表於 08-3-13 12:18 |只看該作者
甘近....吾怪之得la...yiyi一定勁開心la
原文章由 karencircle 於 08-3-13 12:11 發表
佢一知道唔洗返巳經唔想訓咁啦, 跟著話返嫲嫲樹, 5分鐘執晒d玩具就行得...好彩大家住得近, 奶奶係樓下等, 的士來回不用半個鐘


水晶宮

積分: 54392


1337#
發表於 08-3-13 12:18 |只看該作者
係ar...周一x 都講左...小朋友都可以返學校...
原文章由 karencircle 於 08-3-13 12:13 發表
為左未能有人照顧小朋友的家長, 學校要開, 有老師on duty


水晶宮

積分: 54392


1338#
發表於 08-3-13 12:20 |只看該作者
mud 甘好kei...亞囡間學校緊係仲安排緊d野la...無聲無氣..不過都可以理解kei...因為有好多野要跟ka...
原文章由 karencircle 於 08-3-13 12:14 發表
我侄仔學校今日要校車照開, 每個站打比家長問小朋友返唔返.


侯爵府

積分: 20954


1339#
發表於 08-3-13 12:26 |只看該作者
係有老師 on duty, 但就唔肯接收小朋友,
只係叫家長帶返屋企 ......,
我噚晚睇電視, 周生都係話有需要應彈性處理,
但學校又唔肯比佢地留底 .....

原文章由 karencircle 於 08-3-13 12:13 發表
為左未能有人照顧小朋友的家長, 學校要開, 有老師on duty


侯爵府

積分: 20954


1340#
發表於 08-3-13 12:28 |只看該作者
都可以理解既, 公司突然話放假,
都唔係話走就走得 .... , 上午開完會,
都要中午先可以做野, 一班咁多人
老師打電話都要打一日 .....

原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 12:20 發表
mud 甘好kei...亞囡間學校緊係仲安排緊d野la...無聲無氣..不過都可以理解kei...因為有好多野要跟ka...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo