媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16977


1321#
發表於 04-4-2 16:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu,
mon-- law & order
tue-- 24
wed-- without a trace
thur-- millennium bb file & 60 minutes

星期五既"偽行者",好唔好睇?不過都冇乜時間睇,因為婆婆已go home,小b女冇人<痴>,我要服侍佢.


子爵府

積分: 13774


1322#
發表於 04-4-2 16:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小BMOM: 我就係諗住而家妹豬冇食橙,用奇異果得唔得lawvit.c多d,補給下都好嘛~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1323#
發表於 04-4-2 16:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1324#
發表於 04-4-2 16:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bmom: 偽行者係星期五(8:30-9:30),我鍾意睇,係真人show咁,某人用4星期時間,訓練成某一職業既專家,睇下過唔過到關,唔錯架!睇到佢既意志,都幾緊張!

Law & Order係唔係國際台架?冇睇過tim~

我係錄起24同阿蒙,星期一晚先有得睇!

而家晚晚都差唔多用黎招呼妹豬lu~


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1325#
發表於 04-4-2 17:03 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

冇乜記性tim, 公安今晚去街街, 重諗住出去食tim.


伯爵府

積分: 16977


1326#
發表於 04-4-2 17:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

m&amom,
係wow,<粉紅救兵>我睇過一集,又真係幾好睇. 之前唔知係講乜架,個名又唔知指乜野wow,睇完先知正. :-P

miu,
死啦,睇左咁耐都唔知係咪國際台呢?我就覺得好好睇,不過without a trace仲正.

8:30pm仲係奶奶到開緊餐,唔怪得唔覺有做啦. :-P


伯爵府

積分: 16977


1327#
發表於 04-4-2 17:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽,
可以同得意妹出去食架~


子爵府

積分: 13774


1328#
發表於 04-4-2 17:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom: 你都有時間睇?果段時間唔駛招呼三位咩?

小bmom: without a trace?中文係mud?千禧bb我都有睇,但就冇刻意去睇law!


伯爵府

積分: 16977


1329#
發表於 04-4-2 17:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu,
唔知中文wow. 內容係講有隊team每一集都會透過一d<豬絲馬跡>搵番個失蹤人口,都幾好架,可以訓練下自己d邏輯思維麻.


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1330#
發表於 04-4-2 17:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu>>
如果星期四
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1331#
發表於 04-4-2 17:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu>>
without a trace中文係"尋人密探組"
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 16977


1332#
發表於 04-4-2 17:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

m&amom,
話時話,改頭換面之後又真係<正>好多~

mid-night我搵左周公lu. :-P


伯爵府

積分: 16977


1333#
發表於 04-4-2 17:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Matthew&AshleyMom 寫道:
miu>>
without a trace中文係"尋人密探組"


m&amom,
妳又睇到 :-P


子爵府

積分: 13774


1334#
發表於 04-4-2 17:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom: 津津可以咁夜先食奶,冇咋型咩

你地好夜先食晚飯?

sex and city都好睇,以前星期日我睇埋friends,都係好睇又好笑:-P


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1335#
發表於 04-4-2 17:34 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小b mom>>
每次"汁"完間屋,我都會同老公講"佢地黎同我汁過間屋就好囉" :-P
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1336#
發表於 04-4-2 17:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom: 尋人密探組?冇印象tim


伯爵府

積分: 16977


1337#
發表於 04-4-2 17:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

m&amom,
係呀,最好煮埋2味. :-P

miu,
without a trace成10:30pm先做架.


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1338#
發表於 04-4-2 17:42 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu>>
佢邊夠
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1339#
發表於 04-4-2 17:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom: 原來你先係至高無上:-P


伯爵府

積分: 16977


1340#
發表於 04-4-2 17:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

bye bye la.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo