跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7703


1321#
發表於 08-6-3 10:07 |只看該作者
放學變左無毛狗, 星期三返黎既黃袋, 多左張圖工, topic係狗毛畫
原文章由 carmen99 於 08-6-2 21:16 發表
係就好啦, 不過我怕炭炭入左課室, 吾係咁易走得返出黎
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1322#
發表於 08-6-3 10:08 |只看該作者
一定要親身架. 上次幫我細佬問過.
原文章由 carmen99 於 08-6-2 21:12 發表
公公6月尾退休, 諗住暑假4代同堂去玩下~
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1323#
發表於 08-6-3 10:19 |只看該作者
澤媽,你個oven買左幾錢呀? 好唔好用?
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1324#
發表於 08-6-3 10:38 |只看該作者
衰人炭爸,又話星期一買電腦,諗住夜晚可以自己upload相,無叫佢幫我將兩張相機card d file倒埋一張,點知放我飛機, 搞到我幾日無相寫blog

http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5663


1325#
發表於 08-6-3 11:06 |只看該作者
今日開始觀課la, 好期待呀
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


1326#
發表於 08-6-3 11:09 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 10:08 發表
一定要親身架. 上次幫我細佬問過.



THANKS, 咁要專登搵時間去至得~ 星期六一定好多人者
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 7703


1327#
發表於 08-6-3 11:20 |只看該作者
今朝晞登仲遲到.mouth: 9點二先返到去, 唔怪得馬老師"吹"佢快d入課室, 原來9點半有客人
原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:06 發表
今日開始觀課la, 好期待呀
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5663


1328#
發表於 08-6-3 11:22 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 10:38 發表
衰人炭爸,又話星期一買電腦,諗住夜晚可以自己upload相,無叫佢幫我將兩張相機card d file倒埋一張,點知放我飛機, 搞到我幾日無相寫blog



少左你呢個BLog 友, 真係好吾慣
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 7703


1329#
發表於 08-6-3 11:23 |只看該作者
好似有得網上排時間喎. 上次我細佬話都好快, 15min搞掂(續証)

原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:09 發表

THANKS, 咁要專登搵時間去至得~ 星期六一定好多人者
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1330#
發表於 08-6-3 11:27 |只看該作者
哎,星期五d野已經唔記得喇
原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:22 發表
少左你呢個BLog 友, 真係好吾慣
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5663


1331#
發表於 08-6-3 11:27 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 11:23 發表
好似有得網上排時間喎. 上次我細佬話都好快, 15min搞掂(續証)



Thanks , 等我去look look sin, 吾知學校影既相幾時有得攞呢, 如果早有就吾使再影
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


1332#
發表於 08-6-3 11:30 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 11:20 發表
今朝晞登仲遲到.mouth: 9點二先返到去, 唔怪得馬老師"吹"佢快d入課室, 原來9點半有客人



講開今朝就激氣, 一路都好好天, 係臨落車就落狗屎咁, 好彩我背包有把縮骨傘者, 但晴晴都濕左半邊身, 返到去要換 "公衣"...
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 7703


1333#
發表於 08-6-3 11:33 |只看該作者
幾時影呀?

原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:27 發表

Thanks , 等我去look look sin, 吾知學校影既相幾時有得攞呢, 如果早有就吾使再影
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1334#
發表於 08-6-3 11:33 |只看該作者

ATTENTION PLEASE



約咗星期四越河飯腳


銘澤媽話無得BOOK位


敬請留意




報告完畢

            


男爵府

積分: 5663


1335#
發表於 08-6-3 11:33 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 10:01 發表
上星期, 學校食火龍果, 大少又係唔likely, 嘔出黎 . 尋晚問佢, 係學校食左咩水果, 佢竟然同我講火龍果, 好奇問佢有無嘔, 佢話張老師餵我就唔嘔啦 , 極度唔知羞
...



真係古惑豬, 下次千其吾好放過佢
大口仔又係, 好多野係學校就食, 係屋企就吾肯食, 馬老師叫我吾好放過佢, 最少都要食幾啖....
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


1336#
發表於 08-6-3 11:35 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-6-3 11:33 發表
ATTENTION PLEASE

約咗星期四越河飯腳

銘澤媽話無得BOOK位

敬請留意



報告完畢



吾該哂呢位祕書小姐~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


1337#
發表於 08-6-3 11:37 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 11:33 發表
幾時影呀?


呢位家長, 上個月咪比左$$ 影學生相囉~ 月中影左架啦, 不過吾知幾時有得攞咋~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 5663


1338#
發表於 08-6-3 11:41 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-6-3 10:07 發表
放學變左無毛狗, 星期三返黎既黃袋, 多左張圖工, topic係狗毛畫



最驚變左標本咋~
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


男爵府

積分: 7703


1339#
發表於 08-6-3 11:42 |只看該作者
哎, 我仲樣衰, 尋日臨放學, 亞大少要去痾尿, 點知痾晒落對鞋度, 要換鞋, 但呢幾日,日日落雨, d鞋吹極都好似唔透咁. 總覺有陣濕味咁 , 不過爸爸話無喎, 唯有拎返去頂住先.mouth:
原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:30 發表

講開今朝就激氣, 一路都好好天, 係臨落車就落狗屎咁, 好彩我背包有把縮骨傘者, 但晴晴都濕左半邊身, 返到去要換 "公衣"...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


1340#
發表於 08-6-3 11:56 |只看該作者
唔係5月2x號先影咩?

原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:37 發表


呢位家長, 上個月咪比左$$ 影學生相囉~ 月中影左架啦, 不過吾知幾時有得攞咋~
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo