哎, 我仲樣衰, 尋日臨放學, 亞大少要去痾尿, 點知痾晒落對鞋度
, 要換鞋, 但呢幾日,日日落雨, d鞋吹極都好似唔透咁. 總覺有陣濕味咁
, 不過爸爸話無喎, 唯有拎返去頂住先.
mouth:
原文章由 carmen99 於 08-6-3 11:30 發表 
講開今朝就激氣, 一路都好好天, 係臨落車就落狗屎咁, 好彩我背包有把縮骨傘者, 但晴晴都濕左半邊身, 返到去要換 "公衣"...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16